98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2450

43

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:16

Lista ocen

13 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"27 grudnia zakupiłam dwa etui ze szkłami i jeden case, od razu zapłaciłam. Jednego etui w ogóle sprzedawca nie miał na stanie, zaproponował inny. Wysłane dopiero 7 stycznia, jedno szkło niedopasowane jak trzeba, jedno etui krzywo docięte otwory. Transakcja dla cierpliwych, ja nie polecam."
Odpowiedź z 14 sty 2019:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Zaproponowaliśmy Klientce zwrot wpłaconych pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etiu nie jest wykonane prawidłowo, nie pokrywa się dokładnie z telefonem, w miejscu odsłon na aparat zasłania widoczność jest źle wyprofilowane, jest bardzo kiepskiej jakości, szkło hartowane bez wad"
Odpowiedź z 11 sty 2019:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy Klientce zwrot wpłaconych pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 gru 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak realizacji mojego zamówienia nie polecam ."
Odpowiedź z 19 gru 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nasz system nie pobrał informacji o zamówieniu, stąd wynikłe przeoczenie. Jednak nie powinno dojść do takiej sytuacji, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 gru 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jak się coś wystawia to wysyła a nie tylko część"
Odpowiedź z 13 gru 2018:
"Kontaktowaliśmy się z Klientem w sprawie owej sytuacji. Prosiliśmy o przesłanie zdjęć, aby móc zweryfikować pomyłkę zdalnie, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Klienta. Szkoda, zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jedna z foli zgodna z opisem, druga niestety przyszła do innego modelu niż w opisie"
Odpowiedź z 5 gru 2018:
"Klient zamówił folie do innego modelu, dlatego nie pasują. Zamówienie dotyczyło folii Y6 PRO 2017 oraz Y6 PRO - są to różne telefony."
1 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt niestety miał bardzo elastyczne krawędzie, nie zaryzykowałam żeby założyć, plus za szybką wysyłkę "
Odpowiedź z 3 gru 2018:
"Producent zapewnia, że szkło jest kompatybilne i funkcjonalne z tym modelem. Zaproponowaliśmy Klientce zwrot wpłaconych pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru, najmocniej przepraszamy."
24 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Na aukcji napisane że wysyłka w 24h co jest niezgodne z prawdą. Po 5 dniach napisałem co z przesyłką to dopiero wtedy został pokrowiec wysłany ,a ostatecznie dostałem go po 10 dniach od zakupu przy opcji paczka w ruchu."
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej przepraszamy. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
23 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam w czwartek a wysłano dopiero we wtorek. Fatalne traktowanie klienta! Nie polecam"
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 lis 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy Klientowi zwrot wpłaconych pieniędzy oraz koszt odesłania niezgodnego towaru. Jeszcze raz przepraszamy."
14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui do niczego, po paru minutach użytkowania widoczne czarne rysy na etui. Słabe wykonanie. Szkło ok."
Odpowiedź z 14 lis 2018:
"Producent zapewnia, że etui jest kompatybilne i funkcjonalne z tym modelem. Jednak nie powinno dojść do takiej sytuacji, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamowione 4.11.18 dzisiaj jest 7.11.18 dalej paczka nie wysłana, jeśli piszę sie ze wyslalka 24 h to sie dotrzymuje terminu! nie po to wybieram kuriera żeby tyle czekać! szczerze nie polecam nikomu, bo moze tydzien pozniej otrzymasz paczkę, i zero informacji ze tyle będziesz czekac! NIE POLECAM!!!"
Odpowiedź z 8 lis 2018:
"Nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej jeszcze raz przepraszamy."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miało być szkło jednak okazało się że to plastik. Po otworzeniu paczki było całe popękane."
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Producent zapewnia, że towar wykonany jest ze szkła hartowanego o twardości 9H. Jednak nie powinno dojść do takiej sytuacji, za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
3 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 lis 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji od Klienta odnośnie powyższej opinii. Szkoda, jeżeli pojawił się jakiś problem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można dojść do porozumienia i zakończyć transakcję pozytywnie."
29 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"etui bardzo fajne, jednak czas wysyłki z 24h zamienił się na ponad tydzień. towar wysłany dopiero po groźnie, że nie zostanie odebrana paczka."
Odpowiedź z 30 paź 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w wysyłce towaru za co najmocniej jeszcze raz przepraszamy."
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedawca wystawia towar ktorego nieposiada i nawet nieraczy otym poinformowac kupujacego , ZENADA,"
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia towar którego nie posiada, wysyłka też piorunująca nie jest. Zakupiłem towar w śr. ok.11 a towar dotarł w pn. i wszystko mógłbym przeboleć gdyby po otwarciu przesyłki nie okazało się że słuchawki firmy Samsung na których mi zależało(dlatego zakupiłem pokrowiec na tel od tego sprzedawcy) były na paragonie ale w paczce ich brak! Po kontakcie potrzebny był cały dzień roboczy aby się okazało że nie ma ich na magazynie! Pieniądze zwrócone ale słuchawek brak. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 26 paź 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Niezwłocznie zwróciliśmy pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na IPhone 6 zamówienie a wysłano na 6+"
Odpowiedź z 2 paź 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy bez konieczności odsyłania towaru."
24 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia produkty których nie posiada na stanie. Jedyny plus to szybki zwrot pieniędzy na konto."
Odpowiedź z 25 wrz 2018:
"Faktycznie nasz błąd, który nie powinien mieć miejsca. Od razu skontaktowaliśmy się z Klientem w tej sprawie i niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie wpłacone pieniądze po otrzymaniu numeru konta bankowego. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro