Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1607

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1626)
Polecam (1607)
Nie polecam (19)
13 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
""Bardzo zasłużony negatyw. Przed aukcją upewniłem się, że etui jest dostępne. .niestety nie bylo tego koloru co kupilem..to po co to sie wystawia- i pieniadze zostaly oddane i do tego jeszcze sie zwrocil do Allegro ze ja odstapilem od zakupu..o zwrot prowizji..zostalo to zgloszone.. ...Krótko mówiąc bardzo nie polecam.""

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo zasłużony negatyw. Przed aukcją upewniłem się, że etui jest dostępne. Po tygodniu zapytałem dlaczego nie ma informacji o wysyłce a sprzedający stwierdził, że anulował sprzedaż i oddał kasę. Żadnego wcześniejszego kontaktu ani przepraszam. Co więcej, BYŁO TO JUŻ DRUGIE PODEJSCIE DO ZAKUPU TEGO ETUI U TEGO SPRZEDAWCY. Nie wiem, czy przedmioty są wystawiane by generować ruch na koncie, czy może ten upał....Krótko mówiąc bardzo nie polecam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
12 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem, zero kontaktu ze strony sprzedającego."
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"W odpowiedzi na złoszenie Klienta poprosiliśmy o przesłanie zdjęć otrzymanego towaru, aby rozpatrzyć zdalnie reklamację. Do tej pory nie otrzymaliśmy wspomnianych zdjęć. Szkoda, gdyż chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Za długo! Sprzedawca deklaruje wysyłkę w ciągu 24 godzin, a towar wysyła po ponad trzech dniach"
Odpowiedź z 13 sie 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie z realizacją zamówienia za co najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo ładny opis, emocje, po otrzymaniu towaru rozczarowanie i nerwy. Kolejny sprzedawca na allegro, który wysyła towar całkowicie inny niż w opisie. Jest to nie pierwszy mój taki przypadek i na pewno nie ostatni. Jeśli allegro nie zaostrzy kar dla takich sprzedawców, będzie nadal panowało "eldorado". Jeden klient przełknie, bo szkoda odsyłać i płacić ponownie za przesyłkę. Drugi klient wyrzuci do kosza towar i nie będzie słuchał bzdurnych tłumaczeń, na które szkoda czasu. Tak właśnie zrobiłam."
Odpowiedź z 19 lip 2018:
"Niestety nie bardzo wiemy co jest niezgodne z opisem. Jeżeli pojawił się jakiś problem z towarem to chętnie byśmy pomogli i go rozwiązali. Zawsze można zakończyć pozytywnie transakcję."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Tandetne etui. Kolor, który był na ramce - schodzi, etui miało lekko wystawać nad ekran, by go chronić - niestety to nie prawda. "Szkło hartowane", które było załączone - nie chciało się przykleić i się odkleja, uszkodzone po kontakcie ze stołem. Gdyby nie jakość produktów, to oceniłabym sprzedawcę na plus. Chciałam ochronić telefon, a mam uszkodzony fizycznie."
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Producent zapewnia, iż etui ma wystający rant. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
3 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło jest niewymiarowe, kompletnie nie pasuje do Nexusa 5. Jest za szerokie i za długie, profil krawędzi również się nie zgadza. Szkoda pieniędzy."
Odpowiedź z 3 lip 2018:
"Producent szkła zapewnia, że jest ono kompatybilne i funkcjonalne z tym modelem. Jeżeli jest inaczej to przepraszamy za zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"jakość produktu jest w ręcz śmieszna! etui powycierało się i porysowało po 2 dniach użytkowania przez kobietę... przesyłka dotarła duuuzo po terminie... nie polecam"
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Otrzymaliśmy informację od Klientki, że etui porysowało się po niecałym tygodniu, gdzie telefon był noszony w torebce. Nie jest możliwe, aby etui samoistnie porysowało się, dlatego zaproponowaliśmy, aby odesłać towar na reklamację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
8 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem wysyłkę kurierem aby było szybciej, po rozmowie z pracownikiem zostałem poinformowany że jednak wyślą dnia następnego towar dotarł do mnie po 5 dniach gdyż wysłany został 3 dni później w dodatku brakowało w nim 3 produktow, towar zgodny z opisem lecz obsługa i dokładność słaba. "
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w realizacji zamówieni za co najmocniej jeszcze raz przepraszamy. Po zgłoszeniu przez Klienta braku 3 sztuk folii zostały od razu dosłane. Przepraszamy za zamieszanie z naszej strony."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
29 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dłużej nie będę czekał na zwrot pieniędzy. Nie chce pan pofatygować się na pocztę aby rozwiązać problem a to pana obowiązek."
Odpowiedź z 29 maj 2018:
"Jak mamy pofatygować się na Pocztę Polską skoro przesyłka wraca do Kiosku RUCHU? Wciąż nie została do niego doręczona, więc nie mamy możliwości odebrania paczki. Ostatni status paczki jest z 25.05.2018 z informacją o zwrocie do Kiosku - przesłany link do śledzenia na e-mail."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie wiem, czy ktokolwiek z obsługi sprawdza co sprzedaje. To szkło, które otrzymałem można nakleić, ale chyba na 7" tablet a nie 8". Do każdej krawędzi tabletu brakuje około 0,5 centymetra i niby jak to ma ochronić przed uszkodzeniami?! Kasa poszła w błoto."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło ochronne kupiłem 29.04 i mimo, że w aukcji było napisane, że wysyłka jest natychmiastowa, to przedmiot został wysłany dopiero 07.05. czyli po tygodniu. Rozumiem, że był weekend majowy, ale w aukcji nie było zaznaczone, że w związku z tym będą jakiekolwiek opóźnienia. Ponadto były w tym tygodniu dni pracujące. Fatalna obsługa. Na plus należy zaznaczyć, że otrzymałem zwrot kosztów przesyłki."
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w realizacji zamówienia, za co Klienta przeprosiliśmy, spowodowane było to długim weekendem majowym i w związku z tym okresem urlopowym. Po uzgodnieniu zwróciliśmy koszt dostawy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówienie złożone 31.03.2018, przesyłka nadal nie została otrzymana. Słaby kontakt ze sprzedającym. Nie polecam!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak zakupionego towaru i chęci do rozwiązania problemu. Dziecinne zrzucanie winy na innych. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Kupujący zgłosił brak doręczenia towaru, gdzie towar został od nas wysyłany. Mamy potwierdzenie nadania oraz numer przesyłki do śledzenia. Paczka faktycznie nie została doręczona, gdyż w śledzeniu jej status od pewnego momentu nie zmienia się. Zwróciliśmy dla Klienta wpłacone wszystkie pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Niestety Kupujący nie uzasadnił powyższej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
28 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui nie pasuje na telefon Cubot Magic - etui nie domyka się gdyż jest za małe!"
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Producent zapewnia o kompatybilności etui z tym modelem telefonu. Przepraszamy za niedogodności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
20 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Późna wysyłka, po 3 dniach roboczych, towar zgodny z opisem."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Opóźnienie było związane z okresem przedświątecznym i zwiększoną ilością zamówień i ich realizacji do wysyłki. Za opóźnienie najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
4 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"slaba jakosc"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Niestety Klient nie skontaktował się z nami w powyższej sprawie, a szkoda, gdyż każdy problem można rozwiązać. Zachęcamy do kontaktu, na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie zaistniałej sytuacji."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
3 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia szła 10 dni przyszła wygięta i nie przylega do p10 lite niestety negatyw "
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Kontaktowaliśmy się w sprawie zamówienia i uszkodzonych towarów, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Czas dostawy był związany z wybranym sposobem dostawy."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4