Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik Caesar-Mobile

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

1228

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (1237)
Polecam (1228)
Nie polecam (9)
18 maj 2018
"Nie wiem, czy ktokolwiek z obsługi sprawdza co sprzedaje. To szkło, które otrzymałem można nakleić, ale chyba na 7" tablet a nie 8". Do każdej krawędzi tabletu brakuje około 0,5 centymetra i niby jak to ma ochronić przed uszkodzeniami?! Kasa poszła w błoto."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie wiem, czy ktokolwiek z obsługi sprawdza co sprzedaje. To szkło, które otrzymałem można nakleić, ale chyba na 7" tablet a nie 8". Do każdej krawędzi tabletu brakuje około 0,5 centymetra i niby jak to ma ochronić przed uszkodzeniami?! Kasa poszła w błoto."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 maj 2018
"Szkło ochronne kupiłem 29.04 i mimo, że w aukcji było napisane, że wysyłka jest natychmiastowa, to przedmiot został wysłany dopiero 07.05. czyli po tygodniu. Rozumiem, że był weekend majowy, ale w aukcji nie było zaznaczone, że w związku z tym będą jakiekolwiek opóźnienia. Ponadto były w tym tygodniu dni pracujące. Fatalna obsługa. Na plus należy zaznaczyć, że otrzymałem zwrot kosztów przesyłki."
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w realizacji zamówienia, za co Klienta przeprosiliśmy, spowodowane było to długim weekendem majowym i w związku z tym okresem urlopowym. Po uzgodnieniu zwróciliśmy koszt dostawy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło ochronne kupiłem 29.04 i mimo, że w aukcji było napisane, że wysyłka jest natychmiastowa, to przedmiot został wysłany dopiero 07.05. czyli po tygodniu. Rozumiem, że był weekend majowy, ale w aukcji nie było zaznaczone, że w związku z tym będą jakiekolwiek opóźnienia. Ponadto były w tym tygodniu dni pracujące. Fatalna obsługa. Na plus należy zaznaczyć, że otrzymałem zwrot kosztów przesyłki."
Odpowiedź z 13 maj 2018:
"Faktycznie mieliśmy opóźnienie w realizacji zamówienia, za co Klienta przeprosiliśmy, spowodowane było to długim weekendem majowym i w związku z tym okresem urlopowym. Po uzgodnieniu zwróciliśmy koszt dostawy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 kwi 2018
"Zamówienie złożone 31.03.2018, przesyłka nadal nie została otrzymana. Słaby kontakt ze sprzedającym. Nie polecam!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówienie złożone 31.03.2018, przesyłka nadal nie została otrzymana. Słaby kontakt ze sprzedającym. Nie polecam!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
12 kwi 2018
"Brak zakupionego towaru i chęci do rozwiązania problemu. Dziecinne zrzucanie winy na innych. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Kupujący zgłosił brak doręczenia towaru, gdzie towar został od nas wysyłany. Mamy potwierdzenie nadania oraz numer przesyłki do śledzenia. Paczka faktycznie nie została doręczona, gdyż w śledzeniu jej status od pewnego momentu nie zmienia się. Zwróciliśmy dla Klienta wpłacone wszystkie pieniądze."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak zakupionego towaru i chęci do rozwiązania problemu. Dziecinne zrzucanie winy na innych. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Kupujący zgłosił brak doręczenia towaru, gdzie towar został od nas wysyłany. Mamy potwierdzenie nadania oraz numer przesyłki do śledzenia. Paczka faktycznie nie została doręczona, gdyż w śledzeniu jej status od pewnego momentu nie zmienia się. Zwróciliśmy dla Klienta wpłacone wszystkie pieniądze."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 sty 2018
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Niestety Kupujący nie uzasadnił powyższej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Niestety Kupujący nie uzasadnił powyższej opinii. Szkoda, chętnie byśmy pomogli i rozwiązali powstały problem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
28 gru 2017
"Etui nie pasuje na telefon Cubot Magic - etui nie domyka się gdyż jest za małe!"
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Producent zapewnia o kompatybilności etui z tym modelem telefonu. Przepraszamy za niedogodności."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui nie pasuje na telefon Cubot Magic - etui nie domyka się gdyż jest za małe!"
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Producent zapewnia o kompatybilności etui z tym modelem telefonu. Przepraszamy za niedogodności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
20 gru 2017
"Późna wysyłka, po 3 dniach roboczych, towar zgodny z opisem."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Opóźnienie było związane z okresem przedświątecznym i zwiększoną ilością zamówień i ich realizacji do wysyłki. Za opóźnienie najmocniej przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Późna wysyłka, po 3 dniach roboczych, towar zgodny z opisem."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Opóźnienie było związane z okresem przedświątecznym i zwiększoną ilością zamówień i ich realizacji do wysyłki. Za opóźnienie najmocniej przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
4 gru 2017
"slaba jakosc"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Niestety Klient nie skontaktował się z nami w powyższej sprawie, a szkoda, gdyż każdy problem można rozwiązać. Zachęcamy do kontaktu, na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie zaistniałej sytuacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"slaba jakosc"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Niestety Klient nie skontaktował się z nami w powyższej sprawie, a szkoda, gdyż każdy problem można rozwiązać. Zachęcamy do kontaktu, na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie zaistniałej sytuacji."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
3 lis 2017
"folia szła 10 dni przyszła wygięta i nie przylega do p10 lite niestety negatyw "
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Kontaktowaliśmy się w sprawie zamówienia i uszkodzonych towarów, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Czas dostawy był związany z wybranym sposobem dostawy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"folia szła 10 dni przyszła wygięta i nie przylega do p10 lite niestety negatyw "
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Kontaktowaliśmy się w sprawie zamówienia i uszkodzonych towarów, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Czas dostawy był związany z wybranym sposobem dostawy."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4