99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

15029

117

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 23:30

Lista ocen

23 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Dziękuje za wystawienie opinii. Zamówienie z dnia 10 kwietnia. Czas wysyłki podany na ofercie to 7 dni roboczych. Wysyłka 7 dnia roboczego, czyli 19 kwietnia. Dostarczone następnego dnia roboczego doręczone. Pozdrawiam Zespół OdiDodi_pl"
4 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"problem z wysyłką towar dotarł po 12 dniach katastrofa , a tłumaczenie sprzedawcy że to wina poczty to takie stampowe !wszyscy tak się tłumaczą po prostu trzeba zmienić firmę wysyłkową"
Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Towar zamówiony: 2019-04-16 08:29 Towar wysłany: 2019-04-16 15:54, na ofercie jest możliwość zamówienia DPD. Poczta rzeczywiście realizowała dostarczenie 12 dni za co przepraszamy. Z uszanowaniem, OdiDodi_pl"
1 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka doszla do mnie po ponad tygodniu gdyz sprzedajacy zle wpisal numer telefonu i nie otrzymalam powiadomienia ze paczka na mnie czeka gdy zadzwonilam sprzedajacy probowal mi wmowic ze to moja wina bo podalam zly numer (kupujac przez allegro jest gotowy formularz w ktorym jest podany numer nie zmienialam go od wielu lat) nie otrzymalam rowniez zadnego maila z numerem przesylki cale szczescie trafilam na mila pania na poczcie ktora nie robila problemu ze nie mam numeru przesylki."
Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Towar zakupiony: 2019-04-11 11:30 , Towar wysłany: 2019-04-11 15:54 Kupujący wprowadził dwa numery telefonu i dletego nie trzymał powiadomienia sms, potwierdzenie wprowadzenia danych wysłane do kupującego na skrzynke e-mail. Z uszanowaniem, OdiDodi_pl"
24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Towar zakupiony: 2019-04-04 10:39, Wysłany: 2019-04-04 15:53. Kupujący nie odbiera, nie wiemy czemu taki komentarz. Z uszanowaniem, OdiDodi_pl"
20 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Konstrukcja jak z zapałek. słabej jakości produkt"
Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Towar zakupiony: 2019-03-30 17:30 Towar wysłany: 2019-04-01 15:55 Dla każdego produktu można odstąpić od zakupu na odległość. Z uszanowaniem, OdiDodi_pl"
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kartonik z zabawką zapakowany tylko w czarną folię bez żadnego dodatkowego zabezpieczenia. Opakowanie ma zagniecenia, taśma rozdarta razem z kawałkiem opakowania. Zabawka jest prezentem więc słabo. Szybka przesyłka."
Odpowiedź z 6 maj 2019:
"Towar zakupiony: 2019-03-30 01:09 Wysłany: 2019-04-01 15:55. Przepraszamy za uszkodzenie produktu w transporcie. Z uszanowaniem, OdiDodi_pl"
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga towar tak zapakowany że wszystkie elementy latają po całym kartonie !!! Kredy całkowicie połamane, rolka brystolu cała rozwinieta i wygnieciona. Otwory źle nawiercone. Ogólnie za tą cenę to jest koszmar. A odpowiedz sprzedawany jest karygodna. Bardzo dużo zabawek oraz innych przedmiotów zamawiam ale nigdy nie spotkałam się z takim przypadkiem. Szczerze nie polecam szkoda państwa dziecka i jego rozczarowania. "
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Wysłaliśmy prośbę o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu. Niestety do tej pory nie mamy. Zachęcam do dalszego kontaktu, abyśmy mogli wymienić produkt. Pozdrawiam Zespół Odidodi_pl"
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

24 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Hulajnoga, która przyszła miała rysy na kierownicy, brudne rączki i kółka co świadczy, że taka nowa to ona nie była. Jako, że był to prezent to zwrot niemożliwy. Nie polecam"
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"- Przesyłkę zamówiłam 2 tygodnie przed świętami, moją wina było nie zwrócenie uwagi na fakt że jeden z zamawianych produktów (tańszy, 34 zł), ma czas wysyłki 60 dni, droższy miał 24 godziny - po dokonaniu zakupu, wysłałam maila aby sprzedawca policzył mi za dodatkowa przesyłkę i wysłał produkt droższy (114 zł) dotarł dla dziecka przed świętami. - dostałam tylko odpowiedź z komputera, żebym czekała na kontakt, do dziś dnia się nie doczekałam. - przesyłkę dostałam w lutym"
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Towar zakupiony: 2018-12-07 z terminem wysyłki 60 dni. Niestety nie mieliśmy więcej tego produkty aby wysłać i zaraz po zakupie dzwoniliśmy aby wyjaśnić. Niestety nikt nie odbierał. Towar został wysłany jak tylko była taka możliwość. Przepraszamy za powstały kłopot. OdiDodi_pl"
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zamówieniu zabawki i dokonaniu opłaty za towar sprzedający poinformował, że nie posiada tej rzeczy na stanie. Pieniądze zwrócono bardzo szybko, mimo to opinia negatywna za brak wystawianego towaru. "
28 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 lut 2019:
"Zamówienie z 19 grudnia i co tutaj dużo mówić... jedynie możemy przeprosić co też dzisiaj dzwoniąc uczyniliśmy. Wytłumaczyliśmy, że poprawione są procesy aby do takiej sytuacji nie dopuścić, oraz że na ten moment nie zdarzają się tego typu transakcje. Jeszcze raz przepraszamy. OdiDodi_pl"
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 lut 2019:
"Bardzo przepraszamy za brak możliwości realizacji zamówienia z 8 grudnia. Rzeczywiście towar nie był mógł wysłany, odesłaliśmy wpłatę i przepraszamy za kłopot z tym związany. Z uszanowaniem OdiDodi_pl"
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca otrzymał opłatę za dwie paczki, wszystko wysłał w jednej - pomimo mojego wyraźnego komentarza do transakcji. Paczka spakowana "byle jak", towary wrzucone luzem w foliopak, wysyłka opóźniona. Karygodne i niezgodne z regulaminem Allegro jest zakładanie wszystkim Kupującym konta w swoim sklepie internetowym!"
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówilam puzzle 2 stycznia i do tej pory nie dostałam paczki. Trzy pudełka były czas realizacji 2-3 dni a jedno 6-8 dni. Minęło dwa tygodnie jak nie było to nie ma."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Karetka dotarła do nas już z porysowana szybką z przodu i drzwiami z tyłu. Mało tego tylne drzwi się niedomykaja i wychodzą z zawiasów. "

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro