99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

8150

40

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:54

Lista ocen

12 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kupiel 2 produkty dostalem 1 . Darmowa przesyłka miala być opcją SMART policzyli mi 2 razy po 8 zlotych (kazda zabawka osobno koszt przesylki mimo ze jedna tylko byla ) . plus oddali pieniadze za jedną zabawke ale za koszt dostawy nie "
28 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Domek sam w sobie bardzo ładny, porządnie zrobiony, szybka wysyłka no i niestety na tym kończą się plusy. Mebelki do domku okropne, na każdym z nich widoczne ślady kleju, strasznie niedorobione i uszczerbnięte. Po zareklamowaniu mebelkow dostaliśmy drugie.. uwaga! W jeszcze gorszym stanie. Także warto się zastanowić nad zakupem zanim straci się nerwy. "
Odpowiedź z 30 wrz 2019:
"Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, oczywiście wyślemy do Państwa nowy zestaw mebelków. Dołożymy wszelkich starań aby naprawić nasz błąd. Pozdrawiam, Daria"
2 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"w opisie aukcji wysylka 24h natomiast rower mial do mnie dojsc tydzien później. Anulowane zamowienie "
Odpowiedź z 9 wrz 2019:
"Drogi kliencie, produkt zakupiony został na aukcji przedsprzedażowej. O tym fakcie, pracownik poinformował Państwa e-mailowo. Zgodnie z informacją podaną na Allegro, planowana data wysyłki była zrealizowana terminowo."
31 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Mata tak mała że moje 5 miesięczne dziecko się w niej nie mieści a cena za wysoka jak za taką mate, nie polecam! "
Odpowiedź z 9 wrz 2019:
"Jest nam bardzo przykro z zaistniałej sytuacji, produkt na stronie miał podane dokładne wymiary. Ponadto każdemu klientowi przysługuje prawo zwrotu."
28 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jest bardzo wysokim "
Odpowiedź z 9 wrz 2019:
"Jest nam bardzo przykro w związku z zaistniałą sytuacją, produkt na stronie miał podane dokładne wymiary. Ponadto każdemu klientowi przysługuje prawo zwrotu."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wysylka bez zarzutu, jesli zas mam ocenic chodzik to chinski bubel I odradzam tego zakupu pomimo niskiej ceny. Bardzo glosne melodie, dziecko placze po wlaczeniu. Kolka przednie male, blokuja sie przy plytkach. Kolka tylnie scieraja sie jak gumka do mazania I zastawiaja smieci na podlodze. Tandetne wykonanie I slaba jakosc. Nie polecam , rzecz nie warta nawet takich pieniedzy. "
Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Dzień dobry, pracownik działu reklamacji skontaktuje się z Państwem. Odbierzemy produkt i zwrócimy pieniądze. Przepraszamy za głośne dzięki"
15 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie w wysyłce wybraliście Państwo usługę SMART Poczty Polskiej. Paczka do odbioru w punkcie była po 3 dniach. Pozdrawiam"
13 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"po zakupie bujanego fotelika 5w1 okazało się, że produkt nie posiada funkcji bujania. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry, wystawił Pan negatywną opinię dla produktu który takiej opcji nie posiada. Informowaliśmy, że niestety bardzo nam przykro nie ma możliwości dokupienia elementu. Zaproponowany zwrot nie został przyjęty Pozdrawiam"
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"dzieciak tego dziadostwa nie ruszy z miejsca"
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry Przepraszam za kłopot, nowy kpl kółek został do Państwa wysłany, za sytuację pragnę przeprosić. Pozdrawiam"
8 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zakup oceniam negatywnie z powodu obsługi oraz późnej wysyłki. Informacje na aukcji wskazują na natychmiastową przesyłkę oraz czas realizacji 1 dzień. Przedmiot kupiony w środę ok. 9, został przygotowany do wysyłki na dzień następny koło 8 a paczkę kurier odebrał dopiero w piątek ok godziny 12. Z tego powodu prezent na urodziny nie dojechał na czas. Kontakt telefoniczny poprawny ale zabrakło informacji o samym opóźnieniu. Produkt jakościowo OK, oprócz jednej śruby, która jest źle zagwintowana. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry Paczka została dostarczona w ciągu 24h jak jest w umowie. Kurier odbiera paczki po 12, natomiast listy i przesyłki szykowane są z samego rana koło 8 Pozdrawiam"
4 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie przewoźnika. Wybraliście państwo usługę SMART-przesyłka została dostarczona w ciągu 5dni. Pozdrawiam"
3 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zakupiłam domek "Rezydencja Poziomkowa" okazał się zwyczajną podróbka.Na aukcji pisze że jest wykonany z drewna a w realu jest z płyty MDF (zamiennika drewna, produktu drewnopochodnego).Był to prezent dla córki,sprzedawca chciał żebym zabrała dziecku prezent i odesłała jak się nie podoba.Kontakt telefoniczny z nimi to porażka.Najpierw zaproponowali rabat, potem oskarżyli mnie że chcę ładnie mówiąc "odzyskać część pieniędzy"Radzę omijać ten sklep z daleka.Co do wysyłki to też czekałam kilka dni."
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"dzień dobry, klient od początku próbował wymusić na firmie całkowity zwrot gotówki. REZYDENCJA POZIOMKOWA posiada elementy wykonane z drewna co wielokrotnie opisywaliśmy. Mimo to bardzo dziękujemy za zakupu. Ze zwrotu Państwo nie skorzystaliście więc produkt spełnił Państwa oczekiwania Pozdrawiamy"
28 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wózek ładny ale kółka tragedia.Nie polecam jeśli ma służyć jako pchacz "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry Zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone pozytywnie, nowy element oraz gratiss dla dziecka bezpłatnie został do Państwa wysłany. Mamy nadzieję, że dziecku spodobała się zabawka Pozdrawiam"
5 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dzień dobry Czy możemy jakoś Państwu pomóc, bardzo mi przykro nie otrzymaliśmy, żadnego zgłoszenia. Pracownik ponownie będzie się z Państwem kontaktować w celu rozwiązania problemu Pozdrawiam"
1 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"kołyska jest ładna i duża pościel słabej jakości ,proszę sprawdzać bo otrzymałam uszkodzony jeden bok tylko nie chciało mi się odsyłać."
Odpowiedź z 11 cze 2019:
"Dzień dobry, zakupiliście Państwo produkt w marcu, bardzo mi przykro do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnej informacji o uszkodzeniu produktu. Pozdrawiam"
30 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"przesyłka szła 10dni. masakra. jakość ok"
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Dzień dobry Wybrał Pan usługę Poczty Polskiej, zamówienie zostało wysłane niezwłocznie po otrzymaniu. W imieniu przewoźnika przepraszam za opóźnienia. Pozdrawiam"
29 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jakosc bardzo średnia. Niedokładnie pomalowany wozeczek i wiele elementów poobijanych ;( prezent się nie udał "
Odpowiedź z 13 maj 2019:
"Dzień dobry, nowe elementy zostały do Państwa bezpłatnie dosłane. Jeszcze raz przepraszam za kłopot, mamy nadzieję, że rekompensata w postaci zabawki Solenizantce sprawiła przyjemność. Pozdrawiam"
24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie dołączono części do kółek przez co z wózka nie mozna korzystać. Brak kontaktu z dzialu reklamacji w sprawie przysłania brakujących elementów. Ogolnie jakość srednia. "
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Dzień dobry, reklamacja została wysłana zgodnie z dyspozycją na adres podany w zgłoszeniu. Paczka została niedoręczona z uwagi na odmowę przyjęcia. Zapraszam do kontaktu z działem reklamacji nowe kółka zostaną wysłane na nowy adres. Pozdrawiam"
31 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Produkt bardzo niskiej jakości"
Odpowiedź z 13 maj 2019:
"dzień dobry, zabawka została odebrana. Zwrot niezwłocznie został wykonany. Pozdrawiam"
21 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"towar jakościowo fatalny detale uszkodzone instrukcja montażu nie czytelna"
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Jeżeli przesyłka została uszkodzona, zapraszam do kontaktu z BOK lub działem reklamacji. Nowe elementy zostaną do Państwa bezpłatnie dosłane"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro