Użytkownik OdziezowaOkazja

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

624

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (628)
Polecam (624)
Nie polecam (4)
6 kwi 2018
"Szybka wysyłka i dobra obsługa, ale buty przyszły dwa różne (różne modele i jeden w rozmiarze 38, drugi 37.5). Niestety nie zwróciłam wcześniej uwagi na to, że faktycznie na zdjęciu widać tę różnicę więc nie mogę mieć o to żalu, jednak oba buty powinny mieć ten sam rozmiar (a o tym sprzedający zapomniał poinformować)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szybka wysyłka i dobra obsługa, ale buty przyszły dwa różne (różne modele i jeden w rozmiarze 38, drugi 37.5). Niestety nie zwróciłam wcześniej uwagi na to, że faktycznie na zdjęciu widać tę różnicę więc nie mogę mieć o to żalu, jednak oba buty powinny mieć ten sam rozmiar (a o tym sprzedający zapomniał poinformować)."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
21 gru 2017
"Kurtka była opisana jako damska , a w rzeczywistości jest to dziecięca kurtka - nie zgadzały się wymiary - "kurtka na skrzata". Wysłałam zdjęcia kurtki wraz z przyłożonym cm aby sprzedający zobaczył faktyczne wymiary - niestety brak kontaktu. Szkoda."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kurtka była opisana jako damska , a w rzeczywistości jest to dziecięca kurtka - nie zgadzały się wymiary - "kurtka na skrzata". Wysłałam zdjęcia kurtki wraz z przyłożonym cm aby sprzedający zobaczył faktyczne wymiary - niestety brak kontaktu. Szkoda."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
18 gru 2017
"Bluza dziecięca a nie męska."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bluza dziecięca a nie męska."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
4 maj 2017
"towar nie zgodny z opisem"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Witamy serdecznie, dnia 25.04.2017r zadzwoniła Pani z informacją iż w produkcie, który Pani zamówiła nie zgadzają się wymiary oraz oznajmiła Pani że chce go zwrócić. Na podany przez Panią adres e-mail zostały wysłane dane do wysyłki zwrotnej oraz formularz odstąpienia od umowy. Nie skorzystała Pani z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar nie zgodny z opisem"
Odpowiedź z 5 maj 2017:
"Witamy serdecznie, dnia 25.04.2017r zadzwoniła Pani z informacją iż w produkcie, który Pani zamówiła nie zgadzają się wymiary oraz oznajmiła Pani że chce go zwrócić. Na podany przez Panią adres e-mail zostały wysłane dane do wysyłki zwrotnej oraz formularz odstąpienia od umowy. Nie skorzystała Pani z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5