98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4885

61

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:23

Lista ocen

13 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 16 paź 2019:
"Próbujemy się skontaktować z klientem na różne sposoby niestety nie mamy żadnego odezwu i chęci wyjaśnienia problemu Nie wiemy dlaczego nas tak oceniono nigdy nie zgłoszono nam bowiem problemu z zakupem.W takiej sytuacji jestesmy bezradni, gdy ktoś nas ocenia za obsługe na najgorszym poziomie , a nigdy nam nie zgłosił problemu, a na nasze emaile czy telefony nie odpowiada, koszt wysyłki paczkomat allegro 8,99 oceniony również jako zły. Proszę uczciwe samemu ocenić. Przykra sytuacja."
12 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam. Dokonałam zwrotu produktu zaraz po doręczenia 28 sierpnia, mamy połowę października a pieniędzy nadal nie otrzymałam. Napisałam zapytanie do sprzedawcy co się dzieje ze zwrotem i do dzisiaj nie otrzymałam odpowiedzi... Szczerze NIE POLECAM "
Odpowiedź z 12 paź 2019:
"Drogi użytkowniku nie mamy żadnej wiadomości od Państwa nie opisanej , nie było te znigdy założnego sporu a transakcja ma status zakończej w sierpniu. Prosze o weryfikację zakupu bo do nas nigdy nie zgłaszano żadnego problemu , ani nie mieliśmy żadnej wiadomości. Napisaliśmy dzisiaj do Pani również zapytanie i prośbę o wyjaśnienie. "
12 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kostium okazal się zły i byłam zmuszona go zwrócić. Niestety musiałam się prosić o zwrot środków, termin zwrotu środków został przekroczony. "
9 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zdjęcia nie odpowiadają jakości produktu. Dostałam bardzo złej jakości produkt w stosunku do zdjęcia. "
Odpowiedź z 9 paź 2019:
"Niestety nie możemy się zgodzić z opinią klienta, ale oczywiście szanujemy jego odmienne zdanie dlatego klient został poinformowany zarówno o możliwości zwrotu jak i reklamacji, w odpowiedzi zostaliśmy obrzuceni pomówieniami dodatkowo szantażowano nas wystawieniem negatywnego komentarza jesli nie podporządkujemy się klientowi. Takim praktykom stanowczo mówimy NIE . Klient zgłosił problem dzisiaj natychmiast otrzymał odpowiedź. Przkro mi że Pani produkt polski nie podoba się."
30 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kolory na stroju nie zgadzają się ze zdjęciem,materiał i wykonanie tragiczne"
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety klient nie zgłosił żadnego problemu z zamówieniem , kostium ten sprzedajemy 3 rok ma prawidzwe realne zdjęcie zarówno na modelce jak dodatkowo tzw zdjęcie DUCH czyli samego kostiumu. Niestety nie mamy żadnego zgłoszenie od klienta. Wysyłka towaru zrealizowana zgodnie z terminem zakup 2019-08-25 17:52:13 NIEDZIELA wysyłka nastepnego dnia o 10 rano. Pomimo to rowniez oceniona "
18 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Brak towaru na stanie, wysyłka po dwóch tygodniach, towar nie zgodny z opisem. Kontakt niby dobry ale mało wnoszący do sprawy."
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Klient został poinformowany o niezależnym opóźnieniu droga email. Jesteśmy tylko ludzmi i sytuacje losowe się zdarzają,. Byliśmy w stałym kontakcie . Przykre jest iż orzymaliśmy negatywna opinię. "
16 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sukienka może i fason ok,ale materiał masakra i nie wiem gdzie była trzymana bo zapach straszny "
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Materiał sukienki całkowicie zgodny z oferowanym na aukcji podany skład materiału, dodatkowo sukienka na modelce przedstawia dokładnie sprzedawaną sukienkę. Przykra opinia."
10 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie wiemy co takiego się stało ponieważ klient nie skontaktował się z nami. "
8 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie wiemy co takiego się stało ponieważ klient nie skontaktował się z nami. "
1 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie wiemy co takiego się stało ponieważ klient nie skontaktował się z nami. "
30 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"W zeszłym roku kupiłam strój u tego sprzedającego, rozmiar absolutnie nie odpowiadał opisowi. W tym roku postanowiłam dać szansę ponownie mając nadzieję, że rozmiar, który zamawiam będzie odpowiedni. Rozmiar jest odpowiedni, ale dołu. A góra? Pasek materiału bez wkładek z ramiączkami praktycznie pod pachami!! Jak je związać? Otóż nie da się! Ostatni raz kupuję u tego sprzedawcy i ostrzegam wszystkich, którym zależy na jakiejkolwiek jakości, nie kupujcie u tego sprzedawcy!!! "
Odpowiedź z 5 wrz 2019:
"Przykro nam iż kostium nie pasował na Panią, zawsze jest możliwość zwrotu produktu badź wymiany, nie ma z tym problemu. Kostium, jego cechy i właściwości są dokładnie opisane na aukcji i zgodne z otrzymanym produktem."
27 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Materiał jak i wykonanie sukienki straszne, typowa chińszczyzna. To co przyszło do mnie zupełnie nie jest tym co widać na zdjęciu, no może oprócz koloru, zamówiłam czarną i tak była - to jedyna zgodność."
Odpowiedź z 21 wrz 2019:
"Drogi użytkowniku sukienka jest szyta w Polsce jest to produkt polski. Nie ma możliwości by była to typowa chińszczyzna która de fakto może również być dobrej jakości.Niezmiernie nam przykro iż towar nie spodobał się dlatego tez możliwości jest zwrotu towaru. Ta sukienka ma tysiace zwolenników co można sprawdzić na allegro w ocenach. Niestety nie mamy wpływu na gust i oczekiwania klientów mogę jednak zapewnić iż produkt jest w 100 % polski ."
21 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie Polecam! Pierwsze czekałam przeszło tydzień na towar, dopiero po wszczęciu dyskusji dostałam informację o tym iż towaru chwilowo nie ma. Jeszcze gorsza sytuacja ze zwrotem, odstąpiłam od umowy przez allegro, sprzedający niby nie otrzymał odstąpienia. Zwrot pieniędzy dopiero po zgłoszeniu do allegro . Totalna kpina. nie polecam!"
Odpowiedź z 21 wrz 2019:
"Każde odstąpienie od umowy allegro musi być dołączone do odsyłanej paczki lub podany nam musi być numer zwrotu drogą email lub telefoniczną jeśli towar nie jest odsyłany tylko jest rezygnacja z zakupu.Nastąpiło tutaj nieporozumienie i mankamenty systemu zwrotów wprowadzone przez allegro,numer zwrotu zawsze musi być dołączony do paczki zwrotnej lub w przypadku rezygnacji z zakupu przed jego wysłaniem podany nam bezpośrednio.Po kontakcie sprawa była od razu wyjasniona. Przepraszamy za niedogodnośc"
15 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wszystko było ok jeśli chodzi o dostarczenie towaru. Jednak gdy skorzystałam z możliwości 14 dniowego zwrotu, zaczęły się schody. Sprzedawca mailem z 14.07.19r. (niedziela) oswiadczyl, że towar otrzymał dzisiaj, lecz odebrał go 12.07.19 r.(w/g e-monitoringu Poczty Polskiej) W/g niego zwrot pieniędzy miał nastąpić do 29.07.19r., tj. 14 dni, a nastąpił dopiero 05.08.19r. po interwencji telefonicznej. Niezbyt lojalny sprzedawca."
12 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"towar odeslany ,czekam na zwrot pieniedzy"
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie wiemy co takiego się stało ponieważ klient nie skontaktował się z nami. "
6 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie wiemy co takiego się stało ponieważ klient nie skontaktował się z nami. "
29 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety sukienka słabej jakości. Kolor niezgodny z opisem "
26 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jakość bez komentarza. Krzywo i nie równo zszyty. Obsługa bez komentarza. Nie raczył odpowiedź na 3 meble wysłane w ciągu 7 dni."
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Niestety pomimo wielu prób kontaktu z klientem zarówno telefonicznych jak i emailowych nasze prośby o zgłoszenie problemu pozostały bez odpowiedzi. Niestety nie posiadamy żadnej nieodczytanej wiadomości od klienta nie założono również sporu."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jakość sukienki pozostawia dużo do życzenia. Rozmiarówka mocno zaniżona. "
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Sukienka produkcji polskiej posiada dokładnie opisaną rozmiarówkę i wymiary. Niestety pomimo próby wyjaśnienia problemu brak kontaktu ze strony klienta. "
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sukienka prezentowała się gorzej niż na zdjęciu -materiał, wykonanie. Po za tym podane wymiary nie były właściwe. Zwrot sukienki nadany jeszcze tego samego dnia, którego ją odebrałam. Jednak nawet nie to jest powodem takiej oceny. Po 15 dniach od odbioru przesyłki przez sprzedawcę zwrotu pieniędzy nie było. Trzeba się upominać o swoje pieniądze.. to świadczy o kulturze sprzedawcy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro