98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1010

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:00

Lista ocen

15 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM!!!!PODRÓBA!!!zapach kredek,konsystencja taka sama,nie maluje. Oryginał to,to nie jest!"
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety ale perfum to jakaś żałosna podróbka ,zapach utrzymuje się chyba 5 min ,szkoda..."
27 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"produkt nie dotarl kontakt ze sprzedawca zerowy "
28 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłano inny produkt niż zamawiałam, nikt nie odpisał na maila w tej sprawie. Ponadto tusz bardzo złej jakości, w ogóle nie maluje."
Odpowiedź z 8 cze 2018:
"Niestety nie dostaliśmy żadnego maila w Pani sprawie. W przeciwnym wypadku zajęlibyśmy się zaistniała pomyłka o ile taka mała miejsce. Produkty są oryginalne i fabrycznie zapieczętowanie więc nie mamy żadnego wpływu na ich jakość."
29 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

25 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie otrzymałam tego koloru. o który prosiłam. poza tym ok."
14 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opakowanie lakieru niezafoliowane, sfatygowane, pogniecione i porysowane, sklejone taśmą, w środku urwane i wrzucone luzem zabezpieczenie elektroniczne. Produkt wygląda jak używany, nie nadaje się na prezent. Sprzedający uważa, że wszystko jest OK I twierdzi, że tak samo wyglądający produkt dostaje się w drogerii. Bez komentarza."
26 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałam perfum bez pudełka, a w dodatku jeszcze bez nakrętki. Jeżeli chodzi o kontakt ze sprzedającym to w zasadzie znikomy, podany tylko jeden numer telefonu na którego w zasadzie prawie nikt nie odpowiada. @ nawet nie mogłam wysłać z powodu złej witryny. NIE POLECAM !!"
Odpowiedź z 26 gru 2017:
"Proszę Pani, po pierwsze w opisie oferty na którą się Pani zdecydowała był wpis, że towar nie posiada pudełka i korka, po drugie nie napisała Pan do mnie żadnego maila, po trzecie towar został wysłany od razy po zaksięgowaniu wpłaty (na którą czekałam tydzień), dlatego ocena, którą Pany wystawiła chyba nie jest do tej transakcji. Następnym razem proszę czytać co Pani kupuje i zastanowić się po co wystawiać taki komentarz i wprowadzać w błąd innych klientów Pozdrawiam"
27 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jak na testery zapach raptem 3godz mocno rozcienczone,szkoda pieniedzy"
Odpowiedź z 27 lis 2017:
"Pani ocenę uważam za bezzasadną,ponieważ:1.Produkt był ZGODNY Z OPISEM.2.Wysyłka nastąpiła od razu na drugi dzień.3.Koszt jest dokładnie taki sam jaki płacimy Poczcie Polskiej,bez żadnych dodatkowych opłat.4.Jeżeli miała Pani jakiekolwiek wątpliwości,należało zgłaszać je natychmiast po otrzymaniu towaru.Obecnie mija już ponad dwa miesiące od zakupu,bez jakichkolwiek sygnałów.5.Trwałość perfum jest niezależna ode mnie.Może nie będzie Pani szkoda wydać trzy razy tyle na te same perfumy w drogerii."
24 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"butelka niepełna, atomizer przecieka i połowa wylewa się a nie pryska."
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Jeżeli miał Pan jakiekolwiek problemy z zamówieniem należało zgłaszać je natychmiast po otrzymaniu towaru.Obecnie mija już ponad miesiąc od zakupu,bez jakichkolwiek sygnałów wady produktu.Zgodnie z warunkami zwrotu oraz wymiany ma Pan pełne prawo do zgłaszania wszelkich wątpliwości dotyczących zakupionych produktów.Uszkodzony atomizer jest produktem niezgodnym z warunkami zawartej transakcji,co oznacza,ze w jak najszybszym terminie nadalibyśmy nowyprodukt pozbawiony wad bądź zwrócilibyśmyśrodki."
14 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Perfumy przyszły w zniszczonych flakonach (obie sztuki). Zaproponowano mi rekompensatę w wysokości 15zł, co uważam za żenujące. Prosiłam o wymianę na produkty bez wad - w tym momencie użytkownik ma takie wystawione na aukcji, jednak moje kilkulkrotne prośby zostały zignorowane. Perfum ostatecznie nie zwróciłam, ponieważ nie mogę ich nigdzie indziej kupić - z czego sprzedająca zdaje sobie sprawę i wykorzystuje przy 'negocjacji'. Słaba obsługa, logiczną argumentację nazywa 'dziwnymi groźbami'."
Odpowiedź z 14 lis 2017:
"Pani ak_aneta, przykro Nam czytać taki komentarz,który zawiera mnóstwo wymyślonych przez Panią szczegółów, które miały prowadzić do uzyskania jak największej obniżki ceny za zakupione produkty. Dla pozostałych allegrowiczów nasza wizytówką profesjonalnie działającej firmy,która dba o klienta są nasze komentarze i to jest niepodważalne. Wyszliśmy z inicjatywą obniżki ceny 30 zł (15% ceny) za znikome ślady subiektywnego uszkodzenia,natomiast nie było to wystarczające i dlatego pojawił się negatyw"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro