Użytkownik outlet-davix

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

6004

 

37

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (6041)
Polecam (6004)
Nie polecam (37)
4 gru 2017
"Sweter ma przebarwienie, plamke, nie do usunięcia na piersi. To że swetra nie reklamowalam i nie odsylalam to moja decyzja (uwarunkowana niskim kosztem swetra, gdzie koszt odsylania go to połowa jego wartości:/) szara bluzka jest o wiele gorsza niż to wyglądalo na zdjeciach w aukcji, ale to byly zdjecia katalogowe, więc z tego ta rozbieżność wynika. Z tych to powodów, mimo szybkiej, bezproblemowej obsługi, nie mogę z czystym sumieniem polecić zakupów u Allegrowicza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sweter ma przebarwienie, plamke, nie do usunięcia na piersi. To że swetra nie reklamowalam i nie odsylalam to moja decyzja (uwarunkowana niskim kosztem swetra, gdzie koszt odsylania go to połowa jego wartości:/) szara bluzka jest o wiele gorsza niż to wyglądalo na zdjeciach w aukcji, ale to byly zdjecia katalogowe, więc z tego ta rozbieżność wynika. Z tych to powodów, mimo szybkiej, bezproblemowej obsługi, nie mogę z czystym sumieniem polecić zakupów u Allegrowicza."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
25 lis 2017
"Sweterek elegancki to nie jest jak ma już kilka lat. Bo sweterki robione typu boucle były modne jakieś 10 lat wstecz, do tego sweterek jest prosty w kroju. Takie były modne 20 lat temu. Jednym zdaniem to opis nie trafiony na ten model sweterka. Zwróciłam i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a to jest już 3 tygodnie ponad. Nie polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sweterek elegancki to nie jest jak ma już kilka lat. Bo sweterki robione typu boucle były modne jakieś 10 lat wstecz, do tego sweterek jest prosty w kroju. Takie były modne 20 lat temu. Jednym zdaniem to opis nie trafiony na ten model sweterka. Zwróciłam i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a to jest już 3 tygodnie ponad. Nie polecam."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
20 lis 2017
"Dostałam kompletnie inne okulary niz na zdjęciu z aukcji. Nie polecam!!"
Odpowiedź z 7 gru 2017:
"Towar został wysłany na początku września a o zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Po uwzględnieniu reklamacji zwracamy koszty związane z transakcją."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostałam kompletnie inne okulary niz na zdjęciu z aukcji. Nie polecam!!"
Odpowiedź z 7 gru 2017:
"Towar został wysłany na początku września a o zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Po uwzględnieniu reklamacji zwracamy koszty związane z transakcją."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
15 lis 2017
"Wszystko perfekcyjnie oprócz tego że z tyłu jest ogromna dziura. "
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"O zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Informowaliśmy o możliwości złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy całość kosztów związanych z transakcją."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko perfekcyjnie oprócz tego że z tyłu jest ogromna dziura. "
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"O zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Informowaliśmy o możliwości złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy całość kosztów związanych z transakcją."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 lis 2017
"tak sobie , słaby kontakt ze sprzedającym"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"tak sobie , słaby kontakt ze sprzedającym"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
12 lis 2017
"Zestaw patelni Blaumann-opis niezgodny z stanem faktycznym miała być powłoka granitowa była jakaś bio ceramik ,mam porównanie bo używam takich od trzech lat poza tym szybka reakcja i zwrot wszystkich kosztów,dobry kontakt ."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Przepraszamy za błąd w opisie oferty. Po otrzymaniu reklamacji niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie koszty związane z transakcją."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zestaw patelni Blaumann-opis niezgodny z stanem faktycznym miała być powłoka granitowa była jakaś bio ceramik ,mam porównanie bo używam takich od trzech lat poza tym szybka reakcja i zwrot wszystkich kosztów,dobry kontakt ."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Przepraszamy za błąd w opisie oferty. Po otrzymaniu reklamacji niezwłocznie zwróciliśmy wszystkie koszty związane z transakcją."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
19 paź 2017
"nie polecam sprzedawców od których otrzymujemy towar niezgodny z opisem.To jest produkt dziecięcy a nie damski jak ta opaska została zareklamowana ."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Jeśli towar okazał się niezgodny z ofertą to jak już informowaliśmy zawsze istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy koszty związane z transakcją (również koszt odesłania). Inni klienci nie mieli zastrzeżeń do tego towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie polecam sprzedawców od których otrzymujemy towar niezgodny z opisem.To jest produkt dziecięcy a nie damski jak ta opaska została zareklamowana ."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Jeśli towar okazał się niezgodny z ofertą to jak już informowaliśmy zawsze istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy koszty związane z transakcją (również koszt odesłania). Inni klienci nie mieli zastrzeżeń do tego towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 paź 2017
"Towar nie został dostarczony z powodu braku go u sprzedającego. Informacja na ten temat na trzeci dzień po wygraniu licytacji. Płatność została w całości zwrócona."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie został dostarczony z powodu braku go u sprzedającego. Informacja na ten temat na trzeci dzień po wygraniu licytacji. Płatność została w całości zwrócona."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
5 paź 2017
"Nie otrzymalam wylicytowanego przedmiotu, poniewaz sprzedajacy go bie posiadal"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie otrzymalam wylicytowanego przedmiotu, poniewaz sprzedajacy go bie posiadal"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 wrz 2017
"Sukienka przyszła z plamkami wyglądającymi jak z rdzy. Od jakiegoś czasu próbuję się skontaktować ze sprzedającym w celu dokonania reklamacji. Pisałam e-mail, dzwoniłam. Na e-mail nie mam odpowiedzi, a numer podany jest niedostępny. Rozmiarówka też nie odpowiada tabeli rozmiarów. Jestem zawiedziona, ponieważ dzisiaj mija 14 dni od zakupu, a ja zostanę z sukienką, która jest poplamiona i za mała."
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Pytanie odnośnie reklamacji otrzymaliśmy 13.09.2017 r (po godzinach naszej pracy). 14.09.2017 r poprosiliśmy o odesłanie towaru. Po otrzymaniu towaru zwróciliśmy koszty transakcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sukienka przyszła z plamkami wyglądającymi jak z rdzy. Od jakiegoś czasu próbuję się skontaktować ze sprzedającym w celu dokonania reklamacji. Pisałam e-mail, dzwoniłam. Na e-mail nie mam odpowiedzi, a numer podany jest niedostępny. Rozmiarówka też nie odpowiada tabeli rozmiarów. Jestem zawiedziona, ponieważ dzisiaj mija 14 dni od zakupu, a ja zostanę z sukienką, która jest poplamiona i za mała."
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Pytanie odnośnie reklamacji otrzymaliśmy 13.09.2017 r (po godzinach naszej pracy). 14.09.2017 r poprosiliśmy o odesłanie towaru. Po otrzymaniu towaru zwróciliśmy koszty transakcji."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
11 wrz 2017
"Sukienka na zdjeciu prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz jest w rzeczywistosci. Za cene 100 zl powinna byc uszyta w miare z dobrego materialu a nie przeswitujacej tandety ktora sie wcale nie uklada. Na zdj nie bylo tego widac."
Odpowiedź z 29 wrz 2017:
"Towar został wysłany 30.06.2017 r. O Pani uwagach do transakcji dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Sprzedaliśmy wiele takich sukienek i dotychczas nikt nie miał do nich zastrzeżeń. Jeśli towar nie spełnił Pani oczekiwań to istniała możliwość zwrotu - po odesłaniu towaru zwracamy koszty związane z transakcją."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sukienka na zdjeciu prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz jest w rzeczywistosci. Za cene 100 zl powinna byc uszyta w miare z dobrego materialu a nie przeswitujacej tandety ktora sie wcale nie uklada. Na zdj nie bylo tego widac."
Odpowiedź z 29 wrz 2017:
"Towar został wysłany 30.06.2017 r. O Pani uwagach do transakcji dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Sprzedaliśmy wiele takich sukienek i dotychczas nikt nie miał do nich zastrzeżeń. Jeśli towar nie spełnił Pani oczekiwań to istniała możliwość zwrotu - po odesłaniu towaru zwracamy koszty związane z transakcją."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
25 sie 2017
"Uszkodzony zamek w spodniach ( brak informacji na ten temat w opisie aukcji). Nie mam czasu na reklamacje. Liczyłam na uczciwość sprzedającego. Nie polecam."
Odpowiedź z 31 sie 2017:
"Jeśli towar posiada wady niezawarte w opisie oferty to należy odesłać go w ramach reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy całość kosztów związanych z transakcją. Przesyłka została doręczona 31 lipca a o zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Uszkodzony zamek w spodniach ( brak informacji na ten temat w opisie aukcji). Nie mam czasu na reklamacje. Liczyłam na uczciwość sprzedającego. Nie polecam."
Odpowiedź z 31 sie 2017:
"Jeśli towar posiada wady niezawarte w opisie oferty to należy odesłać go w ramach reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy całość kosztów związanych z transakcją. Przesyłka została doręczona 31 lipca a o zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
23 sie 2017
"niestety spodnie opisane jako nowe, nowe nie były, widoczne ślady użytkowania, czas wysyłki Ok, reszta bez zastrzeżeń, jednak niesmak pozostaje"
Odpowiedź z 31 sie 2017:
"Niestety o Pani zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Jeśli otrzymany towar okazał się niezgodny z ofertą istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwrócimy całość kosztów związanych z transakcją."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety spodnie opisane jako nowe, nowe nie były, widoczne ślady użytkowania, czas wysyłki Ok, reszta bez zastrzeżeń, jednak niesmak pozostaje"
Odpowiedź z 31 sie 2017:
"Niestety o Pani zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii. Jeśli otrzymany towar okazał się niezgodny z ofertą istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwrócimy całość kosztów związanych z transakcją."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
21 sie 2017
"Niestety bransoletka przestała działać. Koszty przesyłki wysokie jak na dwie "lekkie" rzeczy."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Na stronie każdej oferty podajemy jaka jest cena przesyłki kurierskiej. Kosz został naliczony zgodnie z cennikiem. Nie jesteśmy producentem towaru. Po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu poformowaliśmy o możliwości złożenia reklamacji. Towar został odesłany, uwzględniliśmy reklamację i zwróciliśmy całość kosztów związanych z transakcją (również koszty przesyłek)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety bransoletka przestała działać. Koszty przesyłki wysokie jak na dwie "lekkie" rzeczy."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Na stronie każdej oferty podajemy jaka jest cena przesyłki kurierskiej. Kosz został naliczony zgodnie z cennikiem. Nie jesteśmy producentem towaru. Po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu poformowaliśmy o możliwości złożenia reklamacji. Towar został odesłany, uwzględniliśmy reklamację i zwróciliśmy całość kosztów związanych z transakcją (również koszty przesyłek)."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
14 sie 2017
"W tytule aukcji rozmiar M przyszedł rozmiar XL."
Odpowiedź z 16 sie 2017:
"Jeśli przedmiot okazał się niezgodny z ofertą istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy koszty związane z transakcją. O zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W tytule aukcji rozmiar M przyszedł rozmiar XL."
Odpowiedź z 16 sie 2017:
"Jeśli przedmiot okazał się niezgodny z ofertą istnieje możliwość złożenia reklamacji. Po jej uwzględnieniu zwracamy koszty związane z transakcją. O zastrzeżeniach do zakupu dowiedzieliśmy się dopiero z wystawionej opinii."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4