98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3860

47

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 19:37

Lista ocen

21 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedany stary towar z zardzewianymi kółkami przez, które przechodzą sznurki. Takie elementy rdzewieją pod wpływem bardzo dużej wilgoci. Tak więc nie wiem gdzie sprzedający trzymał ten towar. Pierwszy i ostatni kupiłem w tym miejscu. Dziękuję bardzo za taki towar."
Odpowiedź z 19 lip 2019:
"Bardzo przepraszam. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje w przyszłości nie miały miejsca."
2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłał stary i uszkodzony produkt i mówi, że "tak ma być". "
Odpowiedź z 2 lip 2019:
"Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań, zawsze można skorzystać z przysługującego prawa do odstąpienia od umowy i uzyskać zwrot pieniędzy za towar. Dodatkowe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy, zamieściliśmy na każdej naszej aukcji, w zakładce ZWROTY .Został wysłany towar pełnowartościowy, sprawny,nowy ZGODNY z zamówieniem,wysłany w terminie 24h."
16 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" Polecam ! "
Odpowiedź z 19 maj 2019:
"Klient poinformował o pomyłce przy wystawianiu oceny."
27 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sitka silikonowe posiadaja przyssawki, ktore nie trzymaja sie podloza, wiec bez sensu, poniewaz sitko unosi sie na wodzie i tym samym nie wylapuje zanieczyszcen "
Odpowiedź z 19 maj 2019:
"Jeżeli jest jakiś problem z przesyłką lub towarem, bardzo ważna jest dla nas informacja. Niestety, Klient nie podjął żadnej próby kontaktu z naszym Sklepem. W przyszłości prosimy o kontakt z BOK, abyśmy mogli na bieżąco zweryfikować zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania."
10 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zestaw głośnomówiący średniej jakości są szmery i nie zawsze słychać głośno. Ma zawiechy jakieś. "
28 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nie zgodny z opisem,według opisu na aukcji gwizdki miały wydawać ultradzwieki nie słyszalne dla ucha ludzkiego,a niestety dźwięk jak ze zwykłego gwizdka."
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo niska jakość produktu. Najgorsza chińszczyzna. Niektóre przedmioty ulegają zniszczeniu po dwukrotnym użyciu."
13 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 13 mar 2019:
"Jeżeli towar nie spełnia Państwa oczekiwań, zawsze można skorzystać z przysługującego prawa do odstąpienia od umowy i uzyskać zwrot pieniędzy za towar. Dodatkowe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy, zamieściliśmy na każdej naszej aukcji, w zakładce ZWROTY ."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny z wysylka. Wyglada inaczej niz zdjecie na aukcji"
Odpowiedź z 13 mar 2019:
"Niestety, Klient nie podjął żadnej próby kontaktu z naszym Sklepem,został wysłany towar pełnowartościowy, sprawny (żadnej reklamcji nie otrzymaliśmy) zgodny z zamówieniem,wysłany w terminie 24h W przyszłości prosimy o kontakt z BOK, abyśmy mogli na bieżąco zweryfikować zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania."
2 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miały być zielone, dostałam niebieskie."
Odpowiedź z 3 mar 2019:
"Przykro nam, że nasz towar nie spełnił Państwa oczekiwań. Proszę pamiętać, że zawsze można skorzystać z możliwości odesłania towaru do reklamacji i uzyskać zwrot pieniędzy bądź nowy towar. Staramy się spełniać Państwa prośbę odnośnie koloru jednak w przypadku braku danego koloru na stanie magazynu wysyłamy losowo wybrany,"
21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu ze sprzedającym! Wyraźnie napisałam w wiadomości do sprzedającego o kolorze czarnym maty a otrzymałam kolor niebieski! "
Odpowiedź z 22 lut 2019:
"Przykro nam, że nasz towar nie spełnił Państwa oczekiwań. Proszę pamiętać, że zawsze można skorzystać z możliwości odesłania towaru do reklamacji ( na koszt Sprzedającego) i uzyskać zwrot pieniędzy bądź nowy towar. Staramy się spełniać Państwa prośbę odnośnie koloru jednak w przypadku braku danego koloru na stanie magazynu wysyłamy losowo wybrany,"
21 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar całkiem odbiega od opisu.Wymiary znacznie zaniżone: w opisie 36X36X58 z kieszonką,te które dostałam 28X28X49, kieszonki brak.Faktyczne wymiary sprawiają,że pojemność jest znacznie mniejsza niż oczekiwałam.Są za małe.Chcąc je zwrócić muszę pojechać do miasta(mieszkam na wsi-bilety),nadać przesyłkę i stracić pół dnia. Wystarczyło zamieścić prawidłowy opis.Klient (nawet ten "drobny") kupując on-line nie musi ponosić dodatkowych kosztów."
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"Bardzo przepraszamy za pomyłkę. Jesteśmy w kontakcie z Klientem i wyjaśniamy zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas rozwiązanie, przyczyni się do pozytywnego zakończenia transakcji."
18 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Myszy jak były tak są! "
Odpowiedź z 21 lut 2019:
"Przykro nam, że nasz towar nie spełnił Państwa oczekiwań. Proszę pamiętać, że zawsze można skorzystać z możliwości odesłania towaru do reklamacji i uzyskać zwrot pieniędzy bądź nowy towar."
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Niestety, Klient nie podjął żadnej próby kontaktu z naszym Sklepem,został wysłany towar pełnowartościowy, sprawny (żadnej reklamcji nie otrzymaliśmy) zgodny z zamówieniem,wysłany w terminie 24h W przyszłości prosimy o kontakt z BOK, abyśmy mogli na bieżąco zweryfikować zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania."
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar bardzo słabej jakości typowa chinszyzna nie działa ."
Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Niestety, Klient nie podjął żadnej próby kontaktu z naszym Sklepem,został wysłany towar pełnowartościowy, sprawny (żadnej reklamcji nie otrzymaliśmy) zgodny z zamówieniem,wysłany w terminie 24h W przyszłości prosimy o kontakt z BOK, abyśmy mogli na bieżąco zweryfikować zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania."
12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam inny kolor a dostałam inny"
Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Niestety, Klient nie podjął żadnej próby kontaktu z naszym Sklepem,został wysłany towar pełnowartościowy, sprawny (żadnej reklamcji nie otrzymaliśmy) zgodny z zamówieniem,wysłany w terminie 24h W przyszłości prosimy o kontakt z BOK, abyśmy mogli na bieżąco zweryfikować zgłoszenie i podjąć odpowiednie działania.Na aukcji jest podana informacja na temat wyboru koloru:" jeżeli brak danego koloru na magazynie kolor wysyłamy losowo wybrany"."
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem.Mata miała być odporna na temperature a jednak nie jest,zniszczyła tylko piekarnik.Myslalem ze zalatwie sprawę ze sprzedającym poprzez email lecz zero odzewu.Komentarz negatywny."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro