Użytkownik opony-felgi-kola

95,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

533

 

27

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,7

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (560)
Polecam (533)
Nie polecam (27)
1 gru 2017
"opona nie zgodna z opisem opona miała być nie run flat a została wysłana run flat nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"opona nie zgodna z opisem opona miała być nie run flat a została wysłana run flat nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
20 lis 2017
"Opony na zdjęciu super. Po założeniu okazało się że robi się jakiś bąbel i nie nadawały się do jazdy. Pan stwierdził że ma wulkanizację i je sprawdził. Stracone pieniądze na wysyłkę w dwie strony bo oczywiście się nie poczuł i powiedział że zwróci tylko za opony Nie polecem niestety"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opony na zdjęciu super. Po założeniu okazało się że robi się jakiś bąbel i nie nadawały się do jazdy. Pan stwierdził że ma wulkanizację i je sprawdził. Stracone pieniądze na wysyłkę w dwie strony bo oczywiście się nie poczuł i powiedział że zwróci tylko za opony Nie polecem niestety"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
15 lis 2017
"Otrzymałem przesyłkę a w środku 1 kołpak pęknięty, drugi pękł podczas zakładania chociaż siła z jaką go zakładałem wcale nie była duża. Slaby materiał - zaniechałem odsyłania towaru."
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Najlepiej ukarać sprzedawcę za producenta i wystawić negatywny komentarz bez kontaktu. Nie wiem komu gratulować pomysłu czy kupującemu za jego bystrość czy allegro za to że sprzedający nie może wystawiać teraz komentarzy. Przez to że takie zmiany na allegro to kupujący nie zastanawiając się robią co chcą. Pozdrawiam kupującego płacącego za zamiennik chcącego otrzymać oryginał oraz pomysłowego pracownika allegro który zrobił te zmiany."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem przesyłkę a w środku 1 kołpak pęknięty, drugi pękł podczas zakładania chociaż siła z jaką go zakładałem wcale nie była duża. Slaby materiał - zaniechałem odsyłania towaru."
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Najlepiej ukarać sprzedawcę za producenta i wystawić negatywny komentarz bez kontaktu. Nie wiem komu gratulować pomysłu czy kupującemu za jego bystrość czy allegro za to że sprzedający nie może wystawiać teraz komentarzy. Przez to że takie zmiany na allegro to kupujący nie zastanawiając się robią co chcą. Pozdrawiam kupującego płacącego za zamiennik chcącego otrzymać oryginał oraz pomysłowego pracownika allegro który zrobił te zmiany."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
13 lis 2017
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Widzę że bardzo wyczerpujący komentarz. Zero kontaktu , zero opisu tylko tak sobie kliknięte. Kolejny przykład na to że allegro miało "super" pomysł aby zlikwidować komentarze dla sprzedających. Teraz kupujący co sobie tam wystawi to i tak nic mu się nie zrobi riposty to co mu tam.. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Widzę że bardzo wyczerpujący komentarz. Zero kontaktu , zero opisu tylko tak sobie kliknięte. Kolejny przykład na to że allegro miało "super" pomysł aby zlikwidować komentarze dla sprzedających. Teraz kupujący co sobie tam wystawi to i tak nic mu się nie zrobi riposty to co mu tam.. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
6 lis 2017
"kołpaki uszkodzone, popękane. po innych komentarzach widzę, że nie ma sensu daleszgo drążenia tematu dlatego negatyw i nie polecam. "
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Najlepiej tak napisać i koniec.. Po co reklamować.. Kolejny przykład na to że kupujący może sobie robić co chce bo skoro allegro zablokowało wystawienie komentarzy sprzedającym to co tam szkodzi kupującym walić negatywy na wyrost...."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kołpaki uszkodzone, popękane. po innych komentarzach widzę, że nie ma sensu daleszgo drążenia tematu dlatego negatyw i nie polecam. "
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Najlepiej tak napisać i koniec.. Po co reklamować.. Kolejny przykład na to że kupujący może sobie robić co chce bo skoro allegro zablokowało wystawienie komentarzy sprzedającym to co tam szkodzi kupującym walić negatywy na wyrost...."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
28 paź 2017
"Zostałem zrobiony w balona. Opona nieuszkodzona (tak napisali w mailu) okazała się dziurawa. W dziurze tkwił kawał żelaza. Niemożliwe, żeby tego nie widzieli. Nawet nie chciało się im tego naprawić. (Kto nie wie - koszt kołka, to ok. 3 zł). Zaproponowali odesłanie i zwrot kasy za oponę. Za transport nie zwracają, choć zwrot nie wynikał z mojej winy. Przy takim rozwiązaniu w plecy ok. 50 zł. Wniosek: nie chcesz tracić czasu i kasy - nie kupuj u opony-felgi-koła."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zostałem zrobiony w balona. Opona nieuszkodzona (tak napisali w mailu) okazała się dziurawa. W dziurze tkwił kawał żelaza. Niemożliwe, żeby tego nie widzieli. Nawet nie chciało się im tego naprawić. (Kto nie wie - koszt kołka, to ok. 3 zł). Zaproponowali odesłanie i zwrot kasy za oponę. Za transport nie zwracają, choć zwrot nie wynikał z mojej winy. Przy takim rozwiązaniu w plecy ok. 50 zł. Wniosek: nie chcesz tracić czasu i kasy - nie kupuj u opony-felgi-koła."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
22 paź 2017
"Nigdy więcej nie kupię już nic od tego gościa. Wszystko ok gdy towar dotrze nie uszkodzony. Schody się zaczynają gdy przyjdzie uszkodzony. Masakra. Brak oceny lub zero"
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Widzę łatwiej napisać negatywny jak protokół szkody z kurierem. Nie będę komentował takiego podejścia bo szkoda mi słów. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nigdy więcej nie kupię już nic od tego gościa. Wszystko ok gdy towar dotrze nie uszkodzony. Schody się zaczynają gdy przyjdzie uszkodzony. Masakra. Brak oceny lub zero"
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Widzę łatwiej napisać negatywny jak protokół szkody z kurierem. Nie będę komentował takiego podejścia bo szkoda mi słów. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 paź 2017
"Uwaga na tego sprzedającego ma już sporo podobnych negatywów.Widać cwaniactwo i premedytację we wciskaniu badziewia klientom.Opony okazały się być łatane sznurkiem.Nie było o tym słowa w opisie aukcji.Jestem stratna na tej transakcji i nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy.Allegro też nie pomaga.Sprzedawca nic sobie nie robi nawet ze zgłoszeń na policję.Czuje się bezkarny w swoich pokrętnych działaniach.Niczego u tego Pana nie kupujcie bo będziecie jeszcze musieli dopłacić za odsyłkę badziewia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Uwaga na tego sprzedającego ma już sporo podobnych negatywów.Widać cwaniactwo i premedytację we wciskaniu badziewia klientom.Opony okazały się być łatane sznurkiem.Nie było o tym słowa w opisie aukcji.Jestem stratna na tej transakcji i nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy.Allegro też nie pomaga.Sprzedawca nic sobie nie robi nawet ze zgłoszeń na policję.Czuje się bezkarny w swoich pokrętnych działaniach.Niczego u tego Pana nie kupujcie bo będziecie jeszcze musieli dopłacić za odsyłkę badziewia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
9 wrz 2017
"kolpaki slabej.jakosci. drut rozpychajacy w roznych roZmiarach co sprawiq ze kolpaki wypadaja. bez.jazdy. musialem wymienic drut w jednym i wszystkie trytytką zwiazac do.kola co.popsulo caly efekt"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kolpaki slabej.jakosci. drut rozpychajacy w roznych roZmiarach co sprawiq ze kolpaki wypadaja. bez.jazdy. musialem wymienic drut w jednym i wszystkie trytytką zwiazac do.kola co.popsulo caly efekt"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
6 wrz 2017
"Dostarczone opony były niezgodne z opisem na aukcji . Jedna para opon miała bieżnik zużyty na krawędzi do 2 mm przy wysokości bieznika na środku ok. 6,5 mm ( Co może swiadczyć o żłej zbieżności zawieszenia ) . Opony były też przez to "wyząbkowane" i ta jedna para nie nadawała sie do załozenia do samochodu . Po zgłoszeniu problemu zainteresowanie sprzedajacego zerowe . Dopiero rozpoczęcie sporu na Allegro spowodowało odpowiedź na emaile . Dla zainteresowancyh mogę przesłać zdjecia ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostarczone opony były niezgodne z opisem na aukcji . Jedna para opon miała bieżnik zużyty na krawędzi do 2 mm przy wysokości bieznika na środku ok. 6,5 mm ( Co może swiadczyć o żłej zbieżności zawieszenia ) . Opony były też przez to "wyząbkowane" i ta jedna para nie nadawała sie do załozenia do samochodu . Po zgłoszeniu problemu zainteresowanie sprzedajacego zerowe . Dopiero rozpoczęcie sporu na Allegro spowodowało odpowiedź na emaile . Dla zainteresowancyh mogę przesłać zdjecia ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
2 wrz 2017
"Pierwszy negatywny komentarz który wystawiam, ale to już przegięcie. Napisałem maila żeby spytać czy felga pasuje do mojego auta dostałem potwierdzenie, upewniłem się telefonicznie znowu potwierdzenie i oczywiście nie pasowała, ze zwrotem pieniędzy też się nie spieszą,musiałem się kilka razy upominać i kilka razy słyszałem, że już wysłali, za przesyłkę nie zwrócili mimo, że to oni wprowadzili w błąd a nie przeze mnie. Więc za 2 przesyłki do tyłu, dlatego też z czystym sumieniem nie polecam"
Odpowiedź z 2 wrz 2017:
"Felga rozstawem , et i otworem pasowała. Stwierdził Pan tylko że felga ma różnicę w ciężkości. No niestety nie pytał Pan o jej wagę, gdyby takie pytanie było to przecież zważona została by dla Pana ta felga. Bardzo dziwna reakcja z Pana strony teraz. Producent niestety nie podaje wagi a jaki Pan miał u siebie w aucie o jakiej wadze to skąd my mieliśmy widzieć ?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pierwszy negatywny komentarz który wystawiam, ale to już przegięcie. Napisałem maila żeby spytać czy felga pasuje do mojego auta dostałem potwierdzenie, upewniłem się telefonicznie znowu potwierdzenie i oczywiście nie pasowała, ze zwrotem pieniędzy też się nie spieszą,musiałem się kilka razy upominać i kilka razy słyszałem, że już wysłali, za przesyłkę nie zwrócili mimo, że to oni wprowadzili w błąd a nie przeze mnie. Więc za 2 przesyłki do tyłu, dlatego też z czystym sumieniem nie polecam"
Odpowiedź z 2 wrz 2017:
"Felga rozstawem , et i otworem pasowała. Stwierdził Pan tylko że felga ma różnicę w ciężkości. No niestety nie pytał Pan o jej wagę, gdyby takie pytanie było to przecież zważona została by dla Pana ta felga. Bardzo dziwna reakcja z Pana strony teraz. Producent niestety nie podaje wagi a jaki Pan miał u siebie w aucie o jakiej wadze to skąd my mieliśmy widzieć ?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
31 sie 2017
"FELGA PORDZEWIAŁA A ZWROT NA WŁASNY KOSZT . CELOWE NACIĄGANIE"
Odpowiedź z 2 wrz 2017:
"Felga wysłana ta co była na zdjęciu. Nie była nowa i zawsze na zdjęciu pokazujemy faktyczny stan wizualny. Jeżeli jednak się Panu nie podobała należało odesłać towar. Nikt nikogo nie naciąga. Bo jakie to naciąganie, przecież za wysyłkę płacimy kurierowi więc jakie to naciąganie?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"FELGA PORDZEWIAŁA A ZWROT NA WŁASNY KOSZT . CELOWE NACIĄGANIE"
Odpowiedź z 2 wrz 2017:
"Felga wysłana ta co była na zdjęciu. Nie była nowa i zawsze na zdjęciu pokazujemy faktyczny stan wizualny. Jeżeli jednak się Panu nie podobała należało odesłać towar. Nikt nikogo nie naciąga. Bo jakie to naciąganie, przecież za wysyłkę płacimy kurierowi więc jakie to naciąganie?"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
21 lip 2017
"Cena zawyżona opony założone odwrotnie tylko po to by nie było widać daty opony 10 letnie felgi źle wyważone nie polecam tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 22 lip 2017:
"Jak coś nie odpowiadało należało reklamować towar a nie wystawiać bez kontaktu taki komentarz. Jak cena była zawyżona to po co był dokonany zakup, przecież cena nie była ukryta !! Czas wysyłki 4 a wysłane były w dzień zakupu. Koszt wysyłki 2 w przecież był podany. 3 obsługa a nie było kontaktu. Mega"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cena zawyżona opony założone odwrotnie tylko po to by nie było widać daty opony 10 letnie felgi źle wyważone nie polecam tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 22 lip 2017:
"Jak coś nie odpowiadało należało reklamować towar a nie wystawiać bez kontaktu taki komentarz. Jak cena była zawyżona to po co był dokonany zakup, przecież cena nie była ukryta !! Czas wysyłki 4 a wysłane były w dzień zakupu. Koszt wysyłki 2 w przecież był podany. 3 obsługa a nie było kontaktu. Mega"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
10 lip 2017
"Opona która miała być sprawna okazała się dziurawa . Sprzedający nie uczciwy zostałem bez kasy i opony która została odesłana. Jednym słowem nie polecam."
Odpowiedź z 10 lip 2017:
"Opona wróciła do nas , ale była używana przez kupującego. Jak by faktycznie była dziurawa to auto na tej oponie nie wyjechało by z warsztatu. Dziwne to bardzo, nie mogliśmy uznać takiej reklamacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opona która miała być sprawna okazała się dziurawa . Sprzedający nie uczciwy zostałem bez kasy i opony która została odesłana. Jednym słowem nie polecam."
Odpowiedź z 10 lip 2017:
"Opona wróciła do nas , ale była używana przez kupującego. Jak by faktycznie była dziurawa to auto na tej oponie nie wyjechało by z warsztatu. Dziwne to bardzo, nie mogliśmy uznać takiej reklamacji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 cze 2017
"Wysokość bieżnika zawyżona o 1mm."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysokość bieżnika zawyżona o 1mm."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
27 kwi 2017
"Niestety kupiłem opony tanio ale nie spodziewałem się że dostanę takie śmieci. Jak mi w warsztacie powiedziano , że opony sa z 1997 roku i ponizej normy grubości bieżnika to mnie coś trafiło. Gość na mój koszt wyczyścił składowisko ze śmieci. NIE POLECAM Nie ma nawet na tyle śmiałości żeby odpowiedzieć na maila."
Odpowiedź z 27 kwi 2017:
"Zgodność z opisem mi Pan zarzuca i daje jedną gwiazdkę. Troche nie fer. Nowe 13 tki nawet w biedronce już są nie dostepne. 3 gwiazdki Pan daje za czas wysyłki ktory był natychmiast. Koszt wysyłki kurierskiej normalny a tylko 2 gwiazdki. Obsługa 1 gwiazdka... zemsta za to ze tak tanio? Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety kupiłem opony tanio ale nie spodziewałem się że dostanę takie śmieci. Jak mi w warsztacie powiedziano , że opony sa z 1997 roku i ponizej normy grubości bieżnika to mnie coś trafiło. Gość na mój koszt wyczyścił składowisko ze śmieci. NIE POLECAM Nie ma nawet na tyle śmiałości żeby odpowiedzieć na maila."
Odpowiedź z 27 kwi 2017:
"Zgodność z opisem mi Pan zarzuca i daje jedną gwiazdkę. Troche nie fer. Nowe 13 tki nawet w biedronce już są nie dostepne. 3 gwiazdki Pan daje za czas wysyłki ktory był natychmiast. Koszt wysyłki kurierskiej normalny a tylko 2 gwiazdki. Obsługa 1 gwiazdka... zemsta za to ze tak tanio? Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
24 kwi 2017
"Opony były uszkodzone, zwróciłem je na mój koszt,minął miesiąc i nie otrzymałem zwrotu gotówki po wielu próbach kontaktowania się ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości. Jest osobą nie kompetentną i niesłowną."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opony były uszkodzone, zwróciłem je na mój koszt,minął miesiąc i nie otrzymałem zwrotu gotówki po wielu próbach kontaktowania się ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości. Jest osobą nie kompetentną i niesłowną."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
24 kwi 2017
"Po tyg.od zakupu (opł. z góry) brak przesyłki- po kilku tel. z mojej strony i napieraniu na to by spr co się dzieje z przesyłką okazało się:) że nie wysłali opon:) bo były uszkodzone. Nr konta do zwrotu pieniędzy wysłałam od razu:) płatność przyszła dopiero po tygodniu - po wielu tel. Oceniam źle."
Odpowiedź z 24 kwi 2017:
"witam dlatego iż prowadzimy też sprzedaż na wulkanizacji u nas na miejscu to prosimy zawsze potwierdzać dostępność towaru przed zakupem. pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po tyg.od zakupu (opł. z góry) brak przesyłki- po kilku tel. z mojej strony i napieraniu na to by spr co się dzieje z przesyłką okazało się:) że nie wysłali opon:) bo były uszkodzone. Nr konta do zwrotu pieniędzy wysłałam od razu:) płatność przyszła dopiero po tygodniu - po wielu tel. Oceniam źle."
Odpowiedź z 24 kwi 2017:
"witam dlatego iż prowadzimy też sprzedaż na wulkanizacji u nas na miejscu to prosimy zawsze potwierdzać dostępność towaru przed zakupem. pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
10 kwi 2017
"W aukcji było napisane, że opony wysokość bieżnika mają 5mm, a do mnie przyszły które miały ledwo 3mm. Dzwoniłem dwa razy by jakoś polubownie sprawę załatwić, miał oddzwonić, ale człowiek gburowaty mnie olał i nie oddzwonił. Odradzam kontrahenta. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W aukcji było napisane, że opony wysokość bieżnika mają 5mm, a do mnie przyszły które miały ledwo 3mm. Dzwoniłem dwa razy by jakoś polubownie sprawę załatwić, miał oddzwonić, ale człowiek gburowaty mnie olał i nie oddzwonił. Odradzam kontrahenta. "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 kwi 2017
"zero kontaktu, nie odbiera telefonu, w końcu gdy to zrobił podał że opony są z 2011 lub 2013 lub młodsze, faktycznie przeszły 2001- 3szt a 1szt z 2005 i wyglądają bieżnikowane. Wysłałam sms i nie zareagował. Stanowczo nie polecam!!!!!"
Odpowiedź z 6 kwi 2017:
"Nie widzę powodu aby ktoś miał kłamać z rocznikiem opon do starego VW w rozmiarze 13-cie wystawionych całych wyważonych kół za 249 zł . Co do bieżnikowania to kolejna bzdura - człowieku jak się nie znasz to nie pisz tak. Nie zareagowałem na sms - no super pretekst do negatywnej opinii ... pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zero kontaktu, nie odbiera telefonu, w końcu gdy to zrobił podał że opony są z 2011 lub 2013 lub młodsze, faktycznie przeszły 2001- 3szt a 1szt z 2005 i wyglądają bieżnikowane. Wysłałam sms i nie zareagował. Stanowczo nie polecam!!!!!"
Odpowiedź z 6 kwi 2017:
"Nie widzę powodu aby ktoś miał kłamać z rocznikiem opon do starego VW w rozmiarze 13-cie wystawionych całych wyważonych kół za 249 zł . Co do bieżnikowania to kolejna bzdura - człowieku jak się nie znasz to nie pisz tak. Nie zareagowałem na sms - no super pretekst do negatywnej opinii ... pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1