Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik babyshoperPL

95,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

678

 

24

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (702)
Polecam (678)
Nie polecam (24)
26 sty 2018
"Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że zapłaciłam za paczkę pocztową (11zl), a przesyłka została doreczona przez in post (koszt 7.20zl). skoro jest opcja wysyłki in postem to niech będzie taka opcja podana, a nie że trzeba zapłacić za paczkę i być w plecy kilka złotych na korzyść sprzedającego. "
Odpowiedź z 30 sty 2018:
"7,69 + va pani dostała paragon , płacę od wysyłki 23 % vatu + 3 % rycztału co daje razem 9,68 zł + plus zakup etykiet termicznych zaporoponowałam pani zwrot tych 2 złotych"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że zapłaciłam za paczkę pocztową (11zl), a przesyłka została doreczona przez in post (koszt 7.20zl). skoro jest opcja wysyłki in postem to niech będzie taka opcja podana, a nie że trzeba zapłacić za paczkę i być w plecy kilka złotych na korzyść sprzedającego. "
Odpowiedź z 30 sty 2018:
"7,69 + va pani dostała paragon , płacę od wysyłki 23 % vatu + 3 % rycztału co daje razem 9,68 zł + plus zakup etykiet termicznych zaporoponowałam pani zwrot tych 2 złotych"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
24 sty 2018
"Sukienka szara, bardzo mocno na przodzie poplamiona. Niestety nie jest to stan bdb jak opisano w aukcji"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sukienka szara, bardzo mocno na przodzie poplamiona. Niestety nie jest to stan bdb jak opisano w aukcji"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
23 gru 2017
"Dokładnie jak we wcześniejszym komentarzu. Brak rzetelnego opisu sprzedawanych rzeczy, a zamieszczane zdjęcia nie oddają rzeczywistego ich stanu i ilości. Przyszło ogromne pudło, ale w nim na pewno nie był giga zestaw. Jedyny plus to szybka przesyłka."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dokładnie jak we wcześniejszym komentarzu. Brak rzetelnego opisu sprzedawanych rzeczy, a zamieszczane zdjęcia nie oddają rzeczywistego ich stanu i ilości. Przyszło ogromne pudło, ale w nim na pewno nie był giga zestaw. Jedyny plus to szybka przesyłka."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
28 lis 2017
"Szczerze NIE POLECAM! Zakupione ubranka są z plamami, których nie da się sprać! Brak rzetelnego opisu sprzedawanych rzeczy i informacji o wadach, a zamieszczane zdjęcia nie oddają rzeczywistego stanu rzeczy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szczerze NIE POLECAM! Zakupione ubranka są z plamami, których nie da się sprać! Brak rzetelnego opisu sprzedawanych rzeczy i informacji o wadach, a zamieszczane zdjęcia nie oddają rzeczywistego stanu rzeczy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
25 lis 2017
"Zdjęcia są ładnie zrobione, ale ubranko w rzeczywistości nie przypomina tego ze zdjęcia. Rozumiem, że są one używane, ale mi się akurat trafił poplamiony kardigan z którego nie jestem zadowolona. Uważam, że klient powinien wiedzieć o każdej niedoskonałości ubranka."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdjęcia są ładnie zrobione, ale ubranko w rzeczywistości nie przypomina tego ze zdjęcia. Rozumiem, że są one używane, ale mi się akurat trafił poplamiony kardigan z którego nie jestem zadowolona. Uważam, że klient powinien wiedzieć o każdej niedoskonałości ubranka."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
24 lis 2017
"Brak informacji w opisie, że spodnie posiadają dziurę, gdybym o tym wiedziała to bym nie brała udzialu w licytacji ! "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak informacji w opisie, że spodnie posiadają dziurę, gdybym o tym wiedziała to bym nie brała udzialu w licytacji ! "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
20 lis 2017
"Przelew zrobiony . Brak kontaktu e-mail. A dzwoniac pod numer telefonu slysze . Panski numer jest obecnie zablokowany do wykonywania polaczen pod ten numer . . Narazie jest negatyw i to wielki moze cos sie zmieni jezeli nawiazany zostanie jakis kontakt. Przyciagly mnie ladnie przygotowane zdjecia ciuszkow ale pomalu zaczynam zalowac tym bardziwj ze biore udzial w kolejnych licytacjach . Zobaczymy co dalej ."
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Paczuszka była na poczcie AWIZOWANA do odebrania numer nadania paczki 00959007731897130412"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przelew zrobiony . Brak kontaktu e-mail. A dzwoniac pod numer telefonu slysze . Panski numer jest obecnie zablokowany do wykonywania polaczen pod ten numer . . Narazie jest negatyw i to wielki moze cos sie zmieni jezeli nawiazany zostanie jakis kontakt. Przyciagly mnie ladnie przygotowane zdjecia ciuszkow ale pomalu zaczynam zalowac tym bardziwj ze biore udzial w kolejnych licytacjach . Zobaczymy co dalej ."
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Paczuszka była na poczcie AWIZOWANA do odebrania numer nadania paczki 00959007731897130412"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 lis 2017
"Spodnie MARTINA z plamą nad lewym kolanem, a kolana oba wytarte aż nici się błyszczą. Jeszcze raz można je założyć a potem wyrzucić do kosza, Szkoda że nie było o tych mankamentach w opisie aukcji. Tam sprzedająca zawarła informację stan dobry. Pytanie co oznacza dobry? Pozostałe 2 sztuki spodni zgodnie z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Spodnie MARTINA z plamą nad lewym kolanem, a kolana oba wytarte aż nici się błyszczą. Jeszcze raz można je założyć a potem wyrzucić do kosza, Szkoda że nie było o tych mankamentach w opisie aukcji. Tam sprzedająca zawarła informację stan dobry. Pytanie co oznacza dobry? Pozostałe 2 sztuki spodni zgodnie z opisem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
15 lis 2017
"Sprzedający powinien zabawkę wyczyścić przed sprzedażą. Brud w każdym zakamarku więc od razu odechciewa się bawić z dzieckiem. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający powinien zabawkę wyczyścić przed sprzedażą. Brud w każdym zakamarku więc od razu odechciewa się bawić z dzieckiem. "

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
28 paź 2017
"Jakość z opisu bardzo dobra była daleka od bardzo dobrej. Niektóre sztuki nadały się tylko do noszenia po domu bo wstyd do ludzi takie rzeczy założyć"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Pisała z panią po zakupie nie zgłaszał nic że ubranka się nie podobają , tym samym kupiła je w sierpniu a teraz opinia hmmm...... no ale cóż KONKURENCJA w końcu pani sama sprzedaje"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jakość z opisu bardzo dobra była daleka od bardzo dobrej. Niektóre sztuki nadały się tylko do noszenia po domu bo wstyd do ludzi takie rzeczy założyć"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Pisała z panią po zakupie nie zgłaszał nic że ubranka się nie podobają , tym samym kupiła je w sierpniu a teraz opinia hmmm...... no ale cóż KONKURENCJA w końcu pani sama sprzedaje"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
24 paź 2017
"Bluza laleczka w stanie fatalnym, sparana, zmechacona w dodatku porwany i nieudolnie zszyty kołnierzyk. Czego nie było w opisie. Po interwencji mailowej otrzymałam zwrot pieniędzy. Pozostałe ubranaka też nie w tak idealnym stanie jak w opisie i na zdjeciach. Za bardzo podrasowane. Poza opisem zakupionych ubranek nie mam żadnych zastrzeżeń. Sama przez to już więcej nie skorzystam z aukcji tego allegrowicza"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Oddałam pani pieniązki za tą bluzę , do innych rzeczy nie było żadnych zastrzeżen"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bluza laleczka w stanie fatalnym, sparana, zmechacona w dodatku porwany i nieudolnie zszyty kołnierzyk. Czego nie było w opisie. Po interwencji mailowej otrzymałam zwrot pieniędzy. Pozostałe ubranaka też nie w tak idealnym stanie jak w opisie i na zdjeciach. Za bardzo podrasowane. Poza opisem zakupionych ubranek nie mam żadnych zastrzeżeń. Sama przez to już więcej nie skorzystam z aukcji tego allegrowicza"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Oddałam pani pieniązki za tą bluzę , do innych rzeczy nie było żadnych zastrzeżen"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 paź 2017
"Kozaczki okazały się kapciami, kiepskiej jakości. Metki, powsadzane do środka, zupełnie nie świadczące iż pochodzą z konkretnej firmy. Nie polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kozaczki okazały się kapciami, kiepskiej jakości. Metki, powsadzane do środka, zupełnie nie świadczące iż pochodzą z konkretnej firmy. Nie polecam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
6 paź 2017
"Po raz kolejny porażka biała sukienka pingwinki okazała się być bluzą w dodatku bardzo brudną szarą raczej koloru nie odzyska pozostałe rzeczy stan dobry lecz zupełnie inny jak przedstawiają zdjęcia i opis. Spodenki ewidentnie rozm.62 a nie 68 więc już nam nie potrzebne ale tu plus za wygląd. Sprzedawca no cóż fatalny i oszukuje na jakości. Powodzenia "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po raz kolejny porażka biała sukienka pingwinki okazała się być bluzą w dodatku bardzo brudną szarą raczej koloru nie odzyska pozostałe rzeczy stan dobry lecz zupełnie inny jak przedstawiają zdjęcia i opis. Spodenki ewidentnie rozm.62 a nie 68 więc już nam nie potrzebne ale tu plus za wygląd. Sprzedawca no cóż fatalny i oszukuje na jakości. Powodzenia "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
4 paź 2017
"Zakupiona myszka miki nie jest w stanie bardzo dobrym posiada wyraźne ślady użytkowania i jest bardzo zabrudzona."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiona myszka miki nie jest w stanie bardzo dobrym posiada wyraźne ślady użytkowania i jest bardzo zabrudzona."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
20 wrz 2017
"Trzeba było uwierzyc komentarzom. Nie polecam. Zniszczone na tyle, ze nie nadają sie do wyjścia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Trzeba było uwierzyc komentarzom. Nie polecam. Zniszczone na tyle, ze nie nadają sie do wyjścia."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

4
13 wrz 2017
"Towar nie zgodny z opisem.Brudne,sprane rzeczy które sprzedająca ocenia na stan idealny.Zdjecia przekłamane,nieprawdziwe.Allegro musiało interweniować co do zwrotu pieniędzy.Gdyby nie to pewnie do dziś bym nie otrzymała całej sumy!Szkoda czasu,pieniedzy i nerwów! Szczerze odradzam ta sprzedająca!!! Te negatywne komentarze nie kłamią! "
Odpowiedź z 14 wrz 2017:
"Pani dostała zwrot pieniążków bo nie chciał zakupów , zostawiła sobie tylko bluzeczkę za 2 zł , kozaczków nawet nie widziała pani na oczy a za nie tez mam komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem.Brudne,sprane rzeczy które sprzedająca ocenia na stan idealny.Zdjecia przekłamane,nieprawdziwe.Allegro musiało interweniować co do zwrotu pieniędzy.Gdyby nie to pewnie do dziś bym nie otrzymała całej sumy!Szkoda czasu,pieniedzy i nerwów! Szczerze odradzam ta sprzedająca!!! Te negatywne komentarze nie kłamią! "
Odpowiedź z 14 wrz 2017:
"Pani dostała zwrot pieniążków bo nie chciał zakupów , zostawiła sobie tylko bluzeczkę za 2 zł , kozaczków nawet nie widziała pani na oczy a za nie tez mam komentarz"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
31 sie 2017
"Nie polecam, brak kontaktu ze sprzedawcą, towar z wadami, rozmiarówka zniżona, dane zamieszczone na stronie niezgodnie z rzeczywistością."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam, brak kontaktu ze sprzedawcą, towar z wadami, rozmiarówka zniżona, dane zamieszczone na stronie niezgodnie z rzeczywistością."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
17 sie 2017
"Nie polecam, telefon przyszedł zapusty, nie wydaje żadnych dźwięków i na dodatek brudny, rybka potargana a na bluzeczce jest plama !!! Szkoda pieniędzy !!! "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam, telefon przyszedł zapusty, nie wydaje żadnych dźwięków i na dodatek brudny, rybka potargana a na bluzeczce jest plama !!! Szkoda pieniędzy !!! "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
18 lip 2017
"Sukienka miała byś w stanie idealnym a okazała się stara i sprana(niestety) - bezproblemowy zwrot towaru."
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Sprzedawca tylko czekała na zwrot kosztów żeby wystawić NEGATYWNY KOMENTARZ, zaniżyła czas wysyłki a wpłaciła pieniazki 24 i w ten sam dzień paczka została nadana podaje numer 00959007731762532129"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sukienka miała byś w stanie idealnym a okazała się stara i sprana(niestety) - bezproblemowy zwrot towaru."
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Sprzedawca tylko czekała na zwrot kosztów żeby wystawić NEGATYWNY KOMENTARZ, zaniżyła czas wysyłki a wpłaciła pieniazki 24 i w ten sam dzień paczka została nadana podaje numer 00959007731762532129"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
15 lip 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5