99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2279

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:42

Lista ocen

16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem towar używany, popsuty i po odesłaniu przedmiotu nie otrzymałem zwrotu pieniędzy "
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt świecie dzień zamiast w nocy !!! "
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produktu nie otrzymałam do dzisiaj, na szczęście wziąłem płatność przy odbiorze, także trudno. Ale uważałabym z płatnością z góry, czy sprzedający faktycznie posiada produkty, które sprzedaje. "
14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zabawka przyszła nie kompletna. Dopiero po drugiej próbie wyjasnienia sprawy obietnica dosłania brakujących elementów. Niestety obietnica bez pokrycia. Z całą pewnością firma nie zasługuje na miano rzetelnej"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie jestem zadowolony. Tydzień po zakupie nie otrzymałem towaru. Po mailowej interwencji zabawka została wysłana ponownie. Okazało się, że ta "rzetelna firma" wysłała mój towar (wraz z moimi danymi osobowymi) do innej klientki, a ja miałem otrzymać jej zabawkę. Ostatecznie w przesyłce był mój zakup. Ochrona danych osobowych w firmie jest naganna. Otrzymałem od firmy maila z imieniem i nazwiskiem oraz nr telefonu innego klienta, który dostał moją pierwotną paczkę. Firma przeprosiła."
Odpowiedź z 7 gru 2018:
"Działania ukierunkowane były na jak najszybszy odbiór Pana przesyłki (wiedząc jaką datą jest 6 grudnia) staraliśmy się jak najszybciej wyjaśnić co się dzieje z Pana paczką. Nie jesteśmy w stanie odpowiadać za błędy kurierów, które niestety czasami się zdarzają. Wysłaliśmy do Pana po raz drugi paczkę, którą pierwszą zagubiła firma kurierska (paczka dotarła do innej osoby). Jeszcze raz napiszę, że cieszę się, że w końcu otrzymał Pan paczkę. Pozdrawiam"
26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jedna z wtyczek dotarła wygięta i byłem zmuszony do jej naprawy młotkiem wspartego śrubokrętem a sam kabel dotarł opakowany w worku foliowym zapakowanym w kopertę co mogło spowodować uszkodzenie podczas transportu"
5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obsługa dośą miła, jednak dwukrotnie przysłano towar niezgodny z zamówieniem, który miał być głównym prezentem urodzinowym syna. "
7 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar badziewie .po pierwszym nacisnieciu klips uchwytu sie rozleciał"
Odpowiedź z 12 wrz 2018:
"Witamy, chcemy rozwiązać problem w taki sposób aby był Pan zadowolony, niezwłocznie skontaktuje się z Panem nasz dział obsługi. Wszystkie obiekcje i zastrzeżenia do zamówienia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do nas, zawsze staramy się rozwiązać problem po myśli naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje"
25 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miał być wytrzymały a po tygodniu puściła rączka z rzepem"
Odpowiedź z 12 wrz 2018:
"Witamy, chcemy rozwiązać problem w taki sposób aby był Pan zadowolony, niezwłocznie skontaktuje się z Panem nasz dział obsługi. Wszystkie obiekcje i zastrzeżenia do zamówienia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do nas, zawsze staramy się rozwiązać problem po myśli naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje"
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Moskitiery duże, ale taśma do niczego, odkleja się od okna już następnego dnia. Po kilku dniach wyrzucone do kosza, pieniądze poszły w błoto."
Odpowiedź z 12 wrz 2018:
"Witamy, chcemy rozwiązać problem w taki sposób aby był Pan zadowolony, niezwłocznie skontaktuje się z Panem nasz dział obsługi. Wszystkie obiekcje i zastrzeżenia do zamówienia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do nas, zawsze staramy się rozwiązać problem po myśli naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje"
21 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wąż dotarł niesprawny. Odesłany tydzień temu i odtąd sprzedawca nie reaguje na maile. Wada ewidentna - niezakończona końcówka. Teraz nie mam ani pieniędzy, ani węża. Nie oczekuję niebywałej jakości po chińskiej masówce, ale mam prawo oczekiwać od handlarza chińską masówką, że nie będzie wysyłał towaru uszkodzonego w sposób widoczny na pierwszy rzut oka. A jeśli już się to zdarzy - nie zostawi klienta z pustymi rękami, tylko albo zwróci pieniądze, albo dośle sprawny towar. Dlatego nie polecam."
Odpowiedź z 22 maj 2018:
"Witam serdecznie, przesyłka dotarła do nas z innego adresu , w środku nie było żadnej informacji od kogo jest ten wąż. Teraz już wiemy że jest to przesyłka Pani i niezwłocznie przystąpimy do rozpatrzenia usterki ."
10 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sklepu"
Odpowiedź z 12 wrz 2018:
"Witamy, chcemy rozwiązać problem w taki sposób aby był Pan zadowolony, niezwłocznie skontaktuje się z Panem nasz dział obsługi. Wszystkie obiekcje i zastrzeżenia do zamówienia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do nas, zawsze staramy się rozwiązać problem po myśli naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje"
2 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"podgrzewacz nawet przez 1 godzinę nie utrzymuje temperatury napoju (po godzinie jest całkiem zimna)"
Odpowiedź z 5 kwi 2018:
"Witamy, chcemy rozwiązać problem w taki sposób aby był Pan zadowolony, niezwłocznie skontaktuje się z Panem nasz dział obsługi. Wszystkie obiekcje i zastrzeżenia do zamówienia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać bezpośrednio do nas, zawsze staramy się rozwiązać problem po myśli naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuacje."
14 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie ostrzy wogole noży wręcz je jeszcze tempi"
Odpowiedź z 16 mar 2018:
"Witam, niezwłocznie skontaktuje się z Panią nasz dział obsługi klienta w celu wyjaśnienia problemu w sposób Panią zadowalający, Chcemy aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z zakupów w naszym sklepie. Jeszcze raz bardzo przepraszamy i bezzwłocznie wyjaśnimy sytuację."
9 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Długo zastanawiałem się nad oceną. Jednak zdecydowałem się na negatywną ponieważ jakość wykonania piłkarzyków jest bardzo słaba, a mam porównanie z innymi w podobnych cenach. Fakt, można było je odesłać, ale 1. Po złożeniu razem z dzieciakami co im powiecie ? Odsyłam bo zabawka jest złej jakości ?! 2. Koszty odsyłki ( gabaryt ) 3. Czas . Nie kupuje po to aby odsyłać ! Nie polecam zakupu piłkarzyków !"
Odpowiedź z 12 mar 2018:
"Witam, dlaczego nie zgłosił nam Pan swoich zastrzeżeń co do piłkarzyków, wystarczyło napisać maila lub zadzwonić, pomoglibyśmy Panu rozwiązać problem z zamówieniem. Proszę oczekiwać na kontakt naszego działu obsługi klienta jesteśmy pewni że rozwiążemy problem z Pańskim zamówieniem zgodnie z Pańskimi oczekiwaniami."
8 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dość, że kolor myszki jest zupełnie inny niż podany w wiadomości, to jak otworzyłam list zobaczyłam, że opakowanie jest otwarte, uszkodzone, a folia w części zdarta. Czy tak wygląda nowy produkt? Wątpię. Jak już opakowanie i tak zostało przez kogoś otwarte, to sprawdziłam czy myszka działa.. ale i tu problem, bo jak przesuwamy myszką po ekranie, to ona nagle przeskakuje w inne miejsca. Produkt badziewny, mam nadzieje, że pieniądze zostaną mi zwrócone, bo produkt odsyłam. Nie polecam!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro