99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3535

33

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:25

Lista ocen

21 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Ladowarka podlaczana do trzech roznych laptopow Dell i za kazdym razem nie laduje. Dodatkowo sprawdzana w sklepie komputerowym i tam tez nie laduje. Swiatelko na kostce zasilacza swieci sie w polowie wiec podejrzewam ze dostalam fabrycznie uszkodzony produkt. "
Odpowiedź z 23 paź 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. Kupujący może złożyć reklamację w trakcie całego okresu gwarancyjnego. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
14 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Mam zbyt ubogie słownictwo by określić tego sprzedającego. Kupilem zasilacze- grzały sie jak toster i piszczały wiec wystawiłem negatyw. Zadzwoniono do mnie z prośba o usuniecie- zaproponowano rabat na kolejne zakupy. zgodziłem się. dostaje kolejne zasilacze- niesprawne całkiem... brak slow po prostu. Sprzedającemu jest przykro. ale nie zmienia to postaci rzeczy ze ja muszę czekać na zwrot pieniędzy a zasilaczy potrzebowałem na dziś."
Odpowiedź z 14 paź 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. Kupujący może złożyć reklamację w trakcie całego okresu gwarancyjnego. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
11 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zakupiłem baterie do laptopa dell xps ,wejście zasilania jest przesunięte i nie da sie włożyć baterii, co prawda sprzedawca zwrócił pieniądze za baterie."
Odpowiedź z 14 paź 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenie było powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
1 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"tandeta, laptop pod obciążeniem na samej baterii wyłączył sie mając baterię naładowaną w ok 84%, tani chiński zamiennik a zapłaciłem ok 130zł"
Odpowiedź z 2 paź 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. Kupujący może złożyć reklamację w trakcie całego okresu gwarancyjnego. Postaramy się skontaktować z Klientem i zaproponować stosowne rozwiązanie sytuacji."
27 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Miało być Bp 910 jest bp930 czyli bateria która ledwo wchodzi w aparat za 30k... nie będę bawił się w odsyłanie . "
Odpowiedź z 30 wrz 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenie było powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
23 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Musiałem dać taka ocenę bo wymaga tego allegro a prawda jest inna . Marnej jakości ekran ktory sam pękł od środka w okolicach głośnika, po godzinie od założenia. Co do jakości obrazu jak na chinska podrobke jest ok. Natomiast szklo nie jest wgl sprasowane z ramka i trudno go zakleic. Rozumiem że to uszkodzenie mechaniczne i podlega to reklamacji ale za taką cenę?50 zł więcej i jest oryginalny. Trochę to jest nie wporzadku wobec klienta. Ale cóż. Przemyślcie dobrze zakup. Nie polecam. Pozdrawiam "
Odpowiedź z 24 wrz 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenie było powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
27 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wysyłka produktu trwała 2 tyg, wiele razy był kontakt, okazało się że to biuro obsługi i nikt nic nie wie. Przykre"
Odpowiedź z 28 sie 2019:
"Klient zdecydował się na wysyłkę zamówienia poprzez Pocztę Polską, zamówienie zostało nadane niezwłocznie po zakupie. 00559007730284998620 - niestety nie mamy wpływu na czas doręczenia paczek przez kurierów/listonoszy. Uprzejmie przepraszamy w imieniu przewoźnika za zwłokę przy realizacji danej wysyłki."
23 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dotyk po zagotowaniu działał tydzień potem raz reaguje a raz nie."
Odpowiedź z 25 sie 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. Kupujący może złożyć reklamację w trakcie całego okresu gwarancyjnego. Postaramy się skontaktować z Klientem i zaproponować stosowne rozwiązanie sytuacji."
22 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety ale przedmiot niesprawny"
Odpowiedź z 23 sie 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. Kupujący może złożyć reklamację w trakcie całego okresu gwarancyjnego. Postaramy się skontaktować z Klientem i zaproponować stosowne rozwiązanie sytuacji. Bardzo zależy nam na zadowoleniu Kupujących."
22 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dostalem niesprawny wyswietlacz, problemy z wymianą i odstapieniem od umowy. Na wysylki wydalem 32 zl nikt mi tych pieniedzy nie zwrocil. Sprzedaja wadliwy sprzet. Nie Polecam! Wyswietlacz kupilem w chinach za 20 procent wartosci"
Odpowiedź z 22 sie 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenie było powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
20 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"2 razy przyslali nie sprawny towar..."
Odpowiedź z 21 sie 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenia były powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. "
9 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Pierwszy wyświetlacz nie działał,odesłałem w ramach reklamacji,przysłano mi drugi też nie działał w końcu zwróciłem całkowicie. Oddano mi pieniądze za wyświetlacz i za jedną wysyłkę gdzie ja dwa razy odsyłałem paczką z ubezpieczeniem po 20 parę zł i tak dałem poczcie zarobić. Ponad 40 zł w błoto. Wyświetlacze nie testowane nie sprawdzane tylko jak kupili tak wysyłają. Obsługa i kontakt ok. ale towar do d..."
Odpowiedź z 9 sie 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenia były powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. Uprzejmie dziękujemy za wysoką ocenę odnoszącą się do obsługi klienta."
7 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 9 sie 2019:
"Niestety brak treści komentarza oraz kontaktu z klientem uniemożliwia nam odniesienie się do wystawionej opinii. Informujemy, że wszystkie produkty dostępne w naszej sprzedaży są objęte 12- miesięczną gwarancją, w ramach której realizujemy wymianę towaru na wolny od wad. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i zapraszamy do kontaktu w tej sprawie."
26 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"ładowarka nie pasuje do dell 13 5000 i nie ma wtyczki"
Odpowiedź z 30 lip 2019:
"Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie zostały pozyskane bezpośrednio od producenta. Towary są nowe, objęte roczną gwarancją. Za wszelkie niedogodności przepraszamy."
23 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Akumulator miał mieć zabespieczenia, ale ich nie ma bo po 3 urzyciach wkrętarki się skończył, nie podano że produkt made in China"
Odpowiedź z 24 lip 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją, w ramach której chętnie produkt wymienimy lub po odbiorze akumulatora zwrócimy należność za przeprowadzoną transakcję. Wszystkie sprzedawane akumulatory pochodzą od tego samego dostawcy, oznakowane made in China. Uprzejmie przepraszamy za wszelkie niedogodności."
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"O)bsługa,cena i wysyłka ok ale towar bardzo mizernej jakości nie polecam lepiej dołożyć do orginalnej baterii ,bateria rozpadła mi się przy montażu a odsyłać nie chciałem bo za przesyłkę nikt by mi nie zwrócił.Bardzo mizerna jakość adekwatna max do kwoty 40-50zł ,zle się wpasowuje w laptopa odstaje i rozpada się nie polecam tej baterii."
Odpowiedź z 19 lip 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenia były powodem kłopotu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Kupującym uda nam się wypracować dogodne rozwiązanie sprawy dla obu stron. Przepraszamy za wszelkie niedogodności."
12 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kiepska jakość !!!!!!! Po dwóch miesiącach padł .. i w słoneczny dzień prawie nic nie widać . "
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie zostały pozyskane bezpośrednio od producenta. Towary są nowe, objęte roczną gwarancją. Za wszelkie niedogodności przepraszamy."
11 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wyświetlacz migocze, przy białym tle widać to bardzo mocno, jakieś 10Hz. Po trzech miesiącach użytkowania na bokach pojawiła się siatka martwych pikseli i wciąż się powiększa. Kolory są bardzo słabe. Ogólnie to da się przyzwyczaić, ale jest to bardzo męczące. Nie polecam produktu"
Odpowiedź z 12 cze 2019:
"Wszystkie sprzedawane urządzenia są objęte gwarancją. W rozmowie z klientem umówiono wstępną wymianę. Mamy nadzieję, że nowe urządzenie wolne od wad pozwoli na poprawną pracę telefonu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy."
5 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kolejny raz wyświetlacz przyszedł rozwalony, najgorszej jakości zamiennik- na zdjęciu z napisem samsung natomiast na żywo największy możliwy chłam. Na innych z tej firmy po 2 tyg. wyskakują pixele. Szerze nie polecam! Straciłem już siły. "
Odpowiedź z 6 cze 2019:
"Otrzymaliśmy produkt od naszego klienta. Po przeprowadzonej procedurze reklamacyjnej kupujący otrzymał pełen zwrot należności na wskazane konto bankowe. Za wszelkie niedogodności przepraszamy, dołożymy wszelkich starań, aby dana sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości."
3 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zapytałem na wszelki wypadek przed zakupem czy oferowana nowa klawiatura pasuje do mojego modelu. Sprzedawca potwierdził. Przyszła pierwsza klawiatura. Podświetlenie nie działało w prawej połowie klawiszy. Odesłałem. Przyszła druga nowa klawiatura. Podświetlenie działało ale klawiatura nie działała. Odesłałem - otrzymałem zwrot pieniędzy i kosztów przesyłki. I jeśli chodzi o obsługę reklamacyjną to było perfekcyjnie i za to 5 gwiazdek. "
Odpowiedź z 3 cze 2019:
"Niezmiernie jest nam przykro, że dane urządzenie było powodem kłopotu. Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie zostały pozyskane bezpośrednio od producenta.Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro