Użytkownik ABC-uroda_pl

99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

6894

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (6902)
Polecam (6894)
Nie polecam (8)
6 gru 2017
"niezgodność z opisem: brak dołączonego gratisu(polerka do paznokci) pomimo spełnionych warunków zakupu , czas wysyłki lakierów 2 tygodnie! generalnie nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niezgodność z opisem: brak dołączonego gratisu(polerka do paznokci) pomimo spełnionych warunków zakupu , czas wysyłki lakierów 2 tygodnie! generalnie nie polecam"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
23 lis 2017
"po przelaniu pieniędzy sprzedawca nie chce dostarczyć towaru, nie chce również zwrócić pieniędzy, pomimo otrzymanego numeru konta, usiłował zmienić ofertę, pozostaje zawiadomienie Policji i uruchomienie programu ochrony kupującego,"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"po przelaniu pieniędzy sprzedawca nie chce dostarczyć towaru, nie chce również zwrócić pieniędzy, pomimo otrzymanego numeru konta, usiłował zmienić ofertę, pozostaje zawiadomienie Policji i uruchomienie programu ochrony kupującego,"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 lis 2017
"Brak wysyłki w 24h, sprzedają produkty których nie mają, zgodziłam się na wymianę jednego koloru lakieru na inny ale i tak jeden z kolorów był inny niż zamawiałam, dostałam też niekompletne zamówienie, ponieważ sklep nie posiadał produktu i dopiero zamówił , generalnie dramat"
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, niestety producent wydłużył czas dostawy produktów co spowodowało wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Przepraszamy również za pomyłkę w pakowaniu. Konsultant próbował się z Państwem skontaktować w celu wyjaśnienia sytuacji oraz rekompensaty. Chcielibyśmy zatrzeć niesmak, który pozostał przy tej niecodziennej sytuacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak wysyłki w 24h, sprzedają produkty których nie mają, zgodziłam się na wymianę jednego koloru lakieru na inny ale i tak jeden z kolorów był inny niż zamawiałam, dostałam też niekompletne zamówienie, ponieważ sklep nie posiadał produktu i dopiero zamówił , generalnie dramat"
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, niestety producent wydłużył czas dostawy produktów co spowodowało wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Przepraszamy również za pomyłkę w pakowaniu. Konsultant próbował się z Państwem skontaktować w celu wyjaśnienia sytuacji oraz rekompensaty. Chcielibyśmy zatrzeć niesmak, który pozostał przy tej niecodziennej sytuacji."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
3 lis 2017
"Zamówienie niekompletne brakowało top coat"
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, udało nam się ustalić, że partia zestawów Individual była już bez produktu TOP, dotarły do nas już wybrakowane. Skontaktowaliśmy się z Państwem w celu dosyłki brakującego produktu wraz z gratisami. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówienie niekompletne brakowało top coat"
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, udało nam się ustalić, że partia zestawów Individual była już bez produktu TOP, dotarły do nas już wybrakowane. Skontaktowaliśmy się z Państwem w celu dosyłki brakującego produktu wraz z gratisami. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
18 paź 2017
"Opis oferowanych produktów w aukcji całkowicie niezgodny z faktycznym produktem."
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, niestety nie otrzymaliśmy za w czasu informacji o producenta o zmianach w kolorach zestawów. Niestety, otrzymaliśmy od producenta informacje po zakupie. Jeszcze raz bardzo przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opis oferowanych produktów w aukcji całkowicie niezgodny z faktycznym produktem."
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, niestety nie otrzymaliśmy za w czasu informacji o producenta o zmianach w kolorach zestawów. Niestety, otrzymaliśmy od producenta informacje po zakupie. Jeszcze raz bardzo przepraszamy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
2 wrz 2017
"Bardzo słaba komunikacja sklep-klient.Pomimo obietnicy dostarczenia towaru za 2 dni realizacja nastąpiła po tygodniu bez żadnej informacji. nie polecam."
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, staramy się utrzymywać kontakt z klientem na bieżąco, przy dużym obciążeniu, czas odpowiedzi może się wydłużyć. Została do Państwa wysłana wiadomość o opóźnieniu spowodowanym wydłużeniem czasu dostawy od producenta. Staraliśmy się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie, bardzo zależy nam, aby każda ze stron była zadowolona. Prosimy o kontakt. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo słaba komunikacja sklep-klient.Pomimo obietnicy dostarczenia towaru za 2 dni realizacja nastąpiła po tygodniu bez żadnej informacji. nie polecam."
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje, staramy się utrzymywać kontakt z klientem na bieżąco, przy dużym obciążeniu, czas odpowiedzi może się wydłużyć. Została do Państwa wysłana wiadomość o opóźnieniu spowodowanym wydłużeniem czasu dostawy od producenta. Staraliśmy się z Państwem skontaktować mailowo i telefonicznie, bardzo zależy nam, aby każda ze stron była zadowolona. Prosimy o kontakt. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 lip 2017
Odpowiedź z 31 lip 2017:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ze względu na duże zainteresowanie marką oraz zmianą magazynu producent miał opóźnienia w realizacji zamówień. Konsultant już się kontaktował w celu wyjaśnienia sytuacji oraz rekompensaty. Jeszcze raz bardzo przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 31 lip 2017:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Ze względu na duże zainteresowanie marką oraz zmianą magazynu producent miał opóźnienia w realizacji zamówień. Konsultant już się kontaktował w celu wyjaśnienia sytuacji oraz rekompensaty. Jeszcze raz bardzo przepraszamy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
22 lip 2017
"W zamówieniu nie otrzymałam wszystkich produktów. Po zgłoszeniu braku dwóch produktów sprzedawcy, dostałam odpowiedz o wysłaniu mi tylko jednego z brakujących produktów. Czas realizacji zamówienia był bardzo opóźniony. Nie polecam tego allegrowicza"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Bardzo przepraszamy - zaszła pomyłka podczas pakowania. Mamy zatrudnione nowe osoby pakujące, które dopiero się uczą. Braki zostały już wysłane kurierem. Do przesyłki dołączyliśmy również gratisy w ramach rekompensaty. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W zamówieniu nie otrzymałam wszystkich produktów. Po zgłoszeniu braku dwóch produktów sprzedawcy, dostałam odpowiedz o wysłaniu mi tylko jednego z brakujących produktów. Czas realizacji zamówienia był bardzo opóźniony. Nie polecam tego allegrowicza"
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Bardzo przepraszamy - zaszła pomyłka podczas pakowania. Mamy zatrudnione nowe osoby pakujące, które dopiero się uczą. Braki zostały już wysłane kurierem. Do przesyłki dołączyliśmy również gratisy w ramach rekompensaty. Jeszcze raz bardzo przepraszamy!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3