Użytkownik Diamonds-Outlet

98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1012

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1023)
Polecam (1012)
Nie polecam (11)
14 sty 2018
"Kupiłam sweter sugerując się wymiarami podanymi w opisie,niestety sweter okazał się o wiele za duży.Napisano mi, że tabela rozmiarów jest poglądowa, rozumiem że wymiar może się różnić o 2-3cm,ale w tym wypadku różnica wynosił 17cm(o tyle większy był rozm. w biuście,niż podany w tabeli rozmiarowej).Poniosłam koszty wysyłki i zwrotu a nie kupiłabym tego swetra ,gdybym wiedziała że jest tak obszerny."
Odpowiedź z 14 sty 2018:
"Dziękujemy za opinię, jednak na naszych aukcjach nigdy nie podajemy wymiarów produktu. Tabela która jest umieszczona w aukcji dotyczy wymiarów sylwetki tak aby dopasować odpowiedni rozmiar dla siebie. Zawsze należy wziąć pod uwagę fason produktu, jeśli nie jest Pani zadowolona z zakupów proszę o kontakt produkt można zwrócić."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłam sweter sugerując się wymiarami podanymi w opisie,niestety sweter okazał się o wiele za duży.Napisano mi, że tabela rozmiarów jest poglądowa, rozumiem że wymiar może się różnić o 2-3cm,ale w tym wypadku różnica wynosił 17cm(o tyle większy był rozm. w biuście,niż podany w tabeli rozmiarowej).Poniosłam koszty wysyłki i zwrotu a nie kupiłabym tego swetra ,gdybym wiedziała że jest tak obszerny."
Odpowiedź z 14 sty 2018:
"Dziękujemy za opinię, jednak na naszych aukcjach nigdy nie podajemy wymiarów produktu. Tabela która jest umieszczona w aukcji dotyczy wymiarów sylwetki tak aby dopasować odpowiedni rozmiar dla siebie. Zawsze należy wziąć pod uwagę fason produktu, jeśli nie jest Pani zadowolona z zakupów proszę o kontakt produkt można zwrócić."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
23 gru 2017
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 gru 2017
"towar uszkodzony"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Spodenki kąpielowe które Pani zakupiła posiadały defekt i był on uwzględniony w opisie produktu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar uszkodzony"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Spodenki kąpielowe które Pani zakupiła posiadały defekt i był on uwzględniony w opisie produktu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 gru 2017
"Najgorszy sprzedawca na allegro. czekam na zwrot pieniędzy od miesiąca. ciuchy tragiczne. zupełnie inne niż na zdjęciach. Nie polecam i nie zostawię tak tego"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za opóźnienie niestety nie byliśmy w stanie z zidentyfikować paczki od Pani gdyż nie było w środku formularza zwrotu. Pieniądze zostały już zwrócone."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Najgorszy sprzedawca na allegro. czekam na zwrot pieniędzy od miesiąca. ciuchy tragiczne. zupełnie inne niż na zdjęciach. Nie polecam i nie zostawię tak tego"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za opóźnienie niestety nie byliśmy w stanie z zidentyfikować paczki od Pani gdyż nie było w środku formularza zwrotu. Pieniądze zostały już zwrócone."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
28 lis 2017
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za tą sytuację. Zaproponowaliśmy Pani darmową wysyłkę na kolejne zakupy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za tą sytuację. Zaproponowaliśmy Pani darmową wysyłkę na kolejne zakupy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 lis 2017
"Jedna sukienka rozpruta po boku, w drugiej brak sznureczków z obydwu stron."
Odpowiedź z 23 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację proszę o kontakt postaramy się pomóc."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jedna sukienka rozpruta po boku, w drugiej brak sznureczków z obydwu stron."
Odpowiedź z 23 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację proszę o kontakt postaramy się pomóc."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
24 paź 2017
"Brak PARAGONU! Niewielkie ryski na obcasie to zdarty materiał! Brak możliwości łączenia zakupów z DIAMONDSCLOTHES, podczas gdy buty otrzymałam zapakowane w worki tego właśnie sprzedawcy! DHL potwierdził, że przesyłka nadana przez p. Błaszczuka z DIAMONDSCLOTHES. ...................OUTLETOWISKO też pewnie z nimi powiązane. Nie planuję dalszych zakupów, będę omijać!"
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Dzień dobry nasza firma korzysta z usług dostawy firmy Diamonds Clothes oraz posiadamy wspólny magazyn nie ukrywamy tego nigdzie i nie rozumiem Pani zdenerwowania tym faktem, jeśli jest Pani nie zadowolona z produktu proszę o kontakt postaramy się pomóc."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak PARAGONU! Niewielkie ryski na obcasie to zdarty materiał! Brak możliwości łączenia zakupów z DIAMONDSCLOTHES, podczas gdy buty otrzymałam zapakowane w worki tego właśnie sprzedawcy! DHL potwierdził, że przesyłka nadana przez p. Błaszczuka z DIAMONDSCLOTHES. ...................OUTLETOWISKO też pewnie z nimi powiązane. Nie planuję dalszych zakupów, będę omijać!"
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Dzień dobry nasza firma korzysta z usług dostawy firmy Diamonds Clothes oraz posiadamy wspólny magazyn nie ukrywamy tego nigdzie i nie rozumiem Pani zdenerwowania tym faktem, jeśli jest Pani nie zadowolona z produktu proszę o kontakt postaramy się pomóc."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
2 paź 2017
"Buty oryginalne. zgodne z opisem. nowe. Niestety dostałam nie ten rozmiar co kupiłam. Okres reklamacyjny wynosi 14 dni od otrzymania przez sprzedawcę paczki przy czym trzeba wypełnić druk reklamacyjny i samemu odesłać buty - nie przyślą kuriera po paczkę . zdążę wrócić z wakacji zanim dostanę nowe obuwie . negatyw za brak elastyczności i pomocy w załatwieniu sprawy pomimo, że błąd jest oczywisty i leży po stronie sprzedawcy. "
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Zaproponowaliśmy reklamację wraz ze zwrotem kosztów wysyłki. Kupujący nie skorzystał."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Buty oryginalne. zgodne z opisem. nowe. Niestety dostałam nie ten rozmiar co kupiłam. Okres reklamacyjny wynosi 14 dni od otrzymania przez sprzedawcę paczki przy czym trzeba wypełnić druk reklamacyjny i samemu odesłać buty - nie przyślą kuriera po paczkę . zdążę wrócić z wakacji zanim dostanę nowe obuwie . negatyw za brak elastyczności i pomocy w załatwieniu sprawy pomimo, że błąd jest oczywisty i leży po stronie sprzedawcy. "
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Zaproponowaliśmy reklamację wraz ze zwrotem kosztów wysyłki. Kupujący nie skorzystał."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 wrz 2017
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Produkt zwrotny został wysłany przez Pana ina błędny adres. Ostatecznie zwrot został przyjęty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Produkt zwrotny został wysłany przez Pana ina błędny adres. Ostatecznie zwrot został przyjęty."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
5 wrz 2017
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Przepraszamy za błąd. Z naszej strony została zaproponowana reklamacja."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Przepraszamy za błąd. Z naszej strony została zaproponowana reklamacja."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
27 lip 2017
"Szok!! Kontaktowałam się ze sprzedającym w celu rezygnacji z zakupionego produktu.Ktoś odpisał, paczka jednak została do mnie wysłana i dzisiaj dotarła.Produkt miał być nowy.Jest bez metki, brudny i zniszczony.Jeśli czekali Państwo z wysyłką tydzień, mieliście Państwo czas przynajmniej wyprać kurtkę!!!Założę się że jest to ten sam sprzedający co diamonds-clothes.NIGDY nie zrobię zakupów u tych sprzedających.Wystawię również odpowiednią opinię w internecie"
Odpowiedź z 27 lip 2017:
"Szanowna Pani, Sprzedajemy produkty outletowe informacja o braku metki była zawarta w opisie. Jeśli chce Pani zrezygnować z zakupów należy w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy kupna sprzedaży mailowo."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szok!! Kontaktowałam się ze sprzedającym w celu rezygnacji z zakupionego produktu.Ktoś odpisał, paczka jednak została do mnie wysłana i dzisiaj dotarła.Produkt miał być nowy.Jest bez metki, brudny i zniszczony.Jeśli czekali Państwo z wysyłką tydzień, mieliście Państwo czas przynajmniej wyprać kurtkę!!!Założę się że jest to ten sam sprzedający co diamonds-clothes.NIGDY nie zrobię zakupów u tych sprzedających.Wystawię również odpowiednią opinię w internecie"
Odpowiedź z 27 lip 2017:
"Szanowna Pani, Sprzedajemy produkty outletowe informacja o braku metki była zawarta w opisie. Jeśli chce Pani zrezygnować z zakupów należy w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy kupna sprzedaży mailowo."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1