Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

2374

 

21

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (2395)
Polecam (2374)
Nie polecam (21)
4 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar uszkodzony, dziurka na dole koszulki, jakość towaru nie przystoi do marki Abercrombie."
Odpowiedź z 5 cze 2018:
"Jeśli otrzymali Państwo produkt niezgodny z umową prosimy o kontakt . Mogą Państwo skorzystać z prawa do reklamacji ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
29 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Trudno ocenić towar nie otrzymując go, natomiast sprzedający od działu do działu przekazuje sprawę weryfikacji zwrotu kosztów przez 6 dni od podjęcia Dyskusji w Centrum Pozakupowym . Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 29 maj 2018:
"Zaistniała sytuacja została wyjaśniona w dyskusji na allegro . Otrzymacie Państwo całkowity zwrot poniesionych kosztów ."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
23 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Prosimy o kontakt w sprawie wystawionej oceny ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
5 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety ubrania są uszkodzone, również te które według opisu miały być bez żadnych wad,"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
23 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W aukcji opis "produkt wymaga odświeżenia" - po upraniu na trybie ręcznym w 30C koszulka dosłownie się rozpadła (zalecenia na metce to 40C). Napis zmył się prawie całkowicie (a w nim cały sęk koszulki) - 70 zł wywalone w błoto. Sprzedawca stwierdził, że reklamacji nie uzna. NIE POLECAM! Na pewno nigdy więcej nic od Sprzedawcy nie kupię."
Odpowiedź z 26 kwi 2018:
"Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji . W korespondencji mailowej wyjaśniliśmy Państwu kwestie związane z reklamacją ."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
16 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"chciałam dokonać zwrotu, poinformowałam sprzedającego, ale totalny brak kontaktu"
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"Otrzymali Państwo odpowiedź tego samego dnia . Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową i ustosunkować się do wiadomości w jaki sposób dokonać zwrotu ."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
26 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający podaje podglądowe rozmiary, które różnią się od wymiarów rzeczywistych. Płaszcz był o 12cm większy w biuście jak podano rozmiary w tabeli. Na szczęście w zwrotach mają zapis o odstąpieniu od umowy bez ponoszenia kosztów i to dzięki niemu i wsparciu z Allegro po kilku dniach udało mi się uzyskać wszystkie poniesione koszty. Zapewne zostawią komentarz pod moim komentarzem aby się wybielić, lecz po moim doświadczeniu widzę, że to prawda co piszą kupujący w komentarzach negatywnych!"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"W Państwa przypadku rozmiar podany przez producenta na metce był zgodny z rozmiarem podanym w opisie aukcji , więc produkt był zgodny z umową . Otrzymali Państwo informację na maila , jeszcze przed dokonaniem zakupu , że tabela z rozmiarami jest poglądowa, nie jest podstawą do reklamacji i że prosimy dokonywać zakupów zgodnych z rozmiarem producenta . Mimo wszystko zwróciliśmy Państwo pełne koszty ( również za odesłanie produktu ) co w przypadku odstąpienia od umowy nie przysługuje kupującym ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 7 mar 2018:
"Prosimy o kontakt w sprawie wystawionej opinii ."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
28 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia wystawionej opinii ."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
7 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM !!!!!!!!! DRAMAT!!!!!!!!! To co jest na zdjęciach a w rzeczywistości to zupełnie inne produkty. rzeczy są w okropnym stanie, powyciągane, zaciągnięte z sypiącymi się koralikami, szare i wizualnie jakby były prane ze sto razy - to nie są nowe rzeczy jak piszą w aukcjach. rzeczy z zapachame potu, perfum!!! nigdy wiecej nawet nie zajrze na to konto - KPINA"
Odpowiedź z 8 lut 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację .Prosimy o złożenie reklamacji . Zostaną Państwu zwrócone całkowite koszty zakupów ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
14 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłam sweter sugerując się wymiarami podanymi w opisie,niestety sweter okazał się o wiele za duży.Napisano mi, że tabela rozmiarów jest poglądowa, rozumiem że wymiar może się różnić o 2-3cm,ale w tym wypadku różnica wynosił 17cm(o tyle większy był rozm. w biuście,niż podany w tabeli rozmiarowej).Poniosłam koszty wysyłki i zwrotu a nie kupiłabym tego swetra ,gdybym wiedziała że jest tak obszerny."
Odpowiedź z 14 sty 2018:
"Dziękujemy za opinię, jednak na naszych aukcjach nigdy nie podajemy wymiarów produktu. Tabela która jest umieszczona w aukcji dotyczy wymiarów sylwetki tak aby dopasować odpowiedni rozmiar dla siebie. Zawsze należy wziąć pod uwagę fason produktu, jeśli nie jest Pani zadowolona z zakupów proszę o kontakt produkt można zwrócić."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
23 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Proszę o sprawdzenie skrzynki mailowej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar uszkodzony"
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Spodenki kąpielowe które Pani zakupiła posiadały defekt i był on uwzględniony w opisie produktu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Najgorszy sprzedawca na allegro. czekam na zwrot pieniędzy od miesiąca. ciuchy tragiczne. zupełnie inne niż na zdjęciach. Nie polecam i nie zostawię tak tego"
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Przepraszamy za opóźnienie niestety nie byliśmy w stanie z zidentyfikować paczki od Pani gdyż nie było w środku formularza zwrotu. Pieniądze zostały już zwrócone."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
28 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za tą sytuację. Zaproponowaliśmy Pani darmową wysyłkę na kolejne zakupy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jedna sukienka rozpruta po boku, w drugiej brak sznureczków z obydwu stron."
Odpowiedź z 23 lis 2017:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację proszę o kontakt postaramy się pomóc."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
24 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak PARAGONU! Niewielkie ryski na obcasie to zdarty materiał! Brak możliwości łączenia zakupów z DIAMONDSCLOTHES, podczas gdy buty otrzymałam zapakowane w worki tego właśnie sprzedawcy! DHL potwierdził, że przesyłka nadana przez p. Błaszczuka z DIAMONDSCLOTHES. ...................OUTLETOWISKO też pewnie z nimi powiązane. Nie planuję dalszych zakupów, będę omijać!"
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Dzień dobry nasza firma korzysta z usług dostawy firmy Diamonds Clothes oraz posiadamy wspólny magazyn nie ukrywamy tego nigdzie i nie rozumiem Pani zdenerwowania tym faktem, jeśli jest Pani nie zadowolona z produktu proszę o kontakt postaramy się pomóc."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
2 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Buty oryginalne. zgodne z opisem. nowe. Niestety dostałam nie ten rozmiar co kupiłam. Okres reklamacyjny wynosi 14 dni od otrzymania przez sprzedawcę paczki przy czym trzeba wypełnić druk reklamacyjny i samemu odesłać buty - nie przyślą kuriera po paczkę . zdążę wrócić z wakacji zanim dostanę nowe obuwie . negatyw za brak elastyczności i pomocy w załatwieniu sprawy pomimo, że błąd jest oczywisty i leży po stronie sprzedawcy. "
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Zaproponowaliśmy reklamację wraz ze zwrotem kosztów wysyłki. Kupujący nie skorzystał."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
15 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Produkt zwrotny został wysłany przez Pana ina błędny adres. Ostatecznie zwrot został przyjęty."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
5 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 paź 2017:
"Przepraszamy za błąd. Z naszej strony została zaproponowana reklamacja."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1