99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2723

10

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:55

Lista ocen

20 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"klucz do kłódek energetycznych ??? chyba zabawkowych"
24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, chodzi o klapę burzowa,produkt ten był wcześniej już zakładany nas jakąś rure gdyż po prostu śmierdział kanałem i dodatkowo klapka która sie podnosi i opada jest czesciowo pęknięta przez co nie dolega dokładnie do uszczelki.Towaru nie zwracałem z prostej przyczyny a mianowicie zbliżajace sie burze,mój prywatny wyjazd na kilka dni i trzeba było jakoś zabezpieczyć odpływ.Reasumując nie polecam sprzedającego jesli się tak traktuje klienta jak powyżej opisałem!!!"
Odpowiedź z 24 sie 2018:
"Dzień dobry. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji o tym, że towar jest niepełnowartościowy. Sprzedajemy towar oryginalnie zapakowany od producenta. Jeśli towar ma wadę, obejmuje go gwarancja producenta. Prosimy o zgłoszenie reklamacji, rozpatrzymy ją niezwłocznie."
31 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zlaczka drenarska nie pasuje na trojnik drenarski, musialem dokupic zlaczki pcv dodatkowe 50 zł mimo ze upewnialem sie telefonicznie czy polacze to razem. zaslepka nie pasuje wogole do odwodnienia liniowego. kupujac zaslepke i zlaczki wiadome bylo, ze bedzie to stanowilo calosc. automatyczne pakowanie bez myslenia."
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację."
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak możliwości wysyłki towaru w jednej przesyłce za pomocą Allegro Paczkomaty 24/7 InPost , brak kontaktu z klientem. Jedna wplata za cały zakup towaru - wysyłka w dwóch paczkach (system naliczył dwie opłaty za przesyłkę, gdzie powinna być jedna - waga oraz gabaryt nieprzekroczony)"
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Dzień dobry, zakupione towary mogą być wysyłane w jednej paczce, w różnych ilościach. Skrzynki - max. 20 szt, zawory - max. 100 szt., w związku z tym do towarów są przypisane różne cenniki, które na Allegro nie łączą się w jedną paczkę. Asortyment który sprzedajemy na Allegro jest w większości gabarytowy i dlatego koszty przesyłek są sumowane. W treści każdej aukcji zachęcamy klientów do kontaktu z nami, jeśli koszt przesyłki wg kupującego jest zbyt wysoki."
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw ale końcówki rur były postrzępione. Sprzedawca nie odpowiada na e-mail w celu wyjaśnienia sytuacji"
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Rury karbowane są przycinane z odcinków 6m za pomocą piły spalinowej. Przepraszamy za zaistniałą sytuację."
9 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka nie dotarła (zgodnie z zamówieniem) do miejsca zamieszkania, tylko została zostawiona w miejscowości oddalonej o 15 km. Po interwencji przesyłkę przywieziono i zostawiono na poczcie w mojej miejscowości. Nie dotarła do miejsca zamieszkania."
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"Przesyłka została wysłana Pocztexem, obecnie to jedyny kurier odbierający przedmioty wielkogabarytowe i niestandardowym kształcie. Przykro nam, że paczka została pozostawiona w urzędzie pocztowym. Nie mamy jednak wpływu na działania Poczty Polskiej, pozostaje tylko złożenie reklamacji do świadczonej usługi, co uczynimy."
2 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obsługa miła. Towar bardzo złej jakości.Rozleciało się podczas próby złożenia.[redukcja krótka 160/110."
30 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro