Użytkownik webski_Green

97,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1435

 

42

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1477)
Polecam (1435)
Nie polecam (42)
22 lut 2018
"Za zgodność z opisem i obsługę daję negatyw ponieważ sprzedający oferuje buble. Uchwyty odpadają od szyby, nie trzymają się ani na mokro ani na sucho. Poza tym po kilkukrotnych mocowaniach na szybie wyciąga się sprężyna i uchwyt nadaje się do kosza. Kupiłem dwa i oba wylądowały w koszu na plastik. Nie składam reklamacji, bo sprzedający dobrze wie co sprzedaje, szkoda nerwów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Za zgodność z opisem i obsługę daję negatyw ponieważ sprzedający oferuje buble. Uchwyty odpadają od szyby, nie trzymają się ani na mokro ani na sucho. Poza tym po kilkukrotnych mocowaniach na szybie wyciąga się sprężyna i uchwyt nadaje się do kosza. Kupiłem dwa i oba wylądowały w koszu na plastik. Nie składam reklamacji, bo sprzedający dobrze wie co sprzedaje, szkoda nerwów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
2 lut 2018
"słuchawki popsuły się przy 5 użyciu..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"słuchawki popsuły się przy 5 użyciu..."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
14 sty 2018
"Gwarancja że pasuje do danego modelu, a jednak w ogóle nie pasowało... jedynie kolor był naszczęście trafiony"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Witam. Etui jest dedykowane do modelu J3 2016, nie ma możliwości żeby nie pasowało. Albo otrzymała Pani inny model albo Pani posiada model J3 lub J3 2017. Próbuję od kilku dni się z Panią skontaktować, jednak nie odbiera Pani telefonu, prosiłbym o kontakt mailowy w tej sprawie, wyjaśnimy sytuację i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Pozdrawiam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Gwarancja że pasuje do danego modelu, a jednak w ogóle nie pasowało... jedynie kolor był naszczęście trafiony"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Witam. Etui jest dedykowane do modelu J3 2016, nie ma możliwości żeby nie pasowało. Albo otrzymała Pani inny model albo Pani posiada model J3 lub J3 2017. Próbuję od kilku dni się z Panią skontaktować, jednak nie odbiera Pani telefonu, prosiłbym o kontakt mailowy w tej sprawie, wyjaśnimy sytuację i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Pozdrawiam."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
22 lis 2017
Odpowiedź z 30 lis 2017:
""Witam. Dziękujemy za opinię, jednak nie wiemy czym zasłużyliśmy sobie na taką ocenę, nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od Pana. Próbuję się z Panem skontaktować w tej sprawie, proszę o informację. Liczę na pozytywne rozwiązanie sytuacji i anulowanie opinii :) Pozdrawiam.""
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 30 lis 2017:
""Witam. Dziękujemy za opinię, jednak nie wiemy czym zasłużyliśmy sobie na taką ocenę, nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od Pana. Próbuję się z Panem skontaktować w tej sprawie, proszę o informację. Liczę na pozytywne rozwiązanie sytuacji i anulowanie opinii :) Pozdrawiam.""

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
12 lis 2017
"Kolor wyświetlacza w transmiterze nie zgadzał się z zamówionym, pomimo dokładnego zaznaczenia w zamówieniu. Jakość produktu również nie powala."
Odpowiedź z 30 lis 2017:
"Witam. Dziękujemy za opinię, jednak nie wiemy czym zasłużyliśmy sobie na taką ocenę, nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od Pana. Próbuję się z Panem skontaktować w tej sprawie, proszę o informację. Liczę na pozytywne rozwiązanie sytuacji i anulowanie opinii :) Pozdrawiam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kolor wyświetlacza w transmiterze nie zgadzał się z zamówionym, pomimo dokładnego zaznaczenia w zamówieniu. Jakość produktu również nie powala."
Odpowiedź z 30 lis 2017:
"Witam. Dziękujemy za opinię, jednak nie wiemy czym zasłużyliśmy sobie na taką ocenę, nie mamy żadnej informacji ani kontaktu od Pana. Próbuję się z Panem skontaktować w tej sprawie, proszę o informację. Liczę na pozytywne rozwiązanie sytuacji i anulowanie opinii :) Pozdrawiam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
17 paź 2017
"Do transakcji nie doszło z winy sprzedającego."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Do transakcji nie doszło z winy sprzedającego."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 paź 2017
"- (minus) powerbank nie ładuje się pod wpływem światła; pozostawiony na 8 godzin na słońcu nie naładował się wcale - (minus) naładowany ładowarką sieciową, naładował jeden telefon do ok. 50% - (minus) wygląd i jakość wykonania wskazują na tanią podróbkę + (plus) dokonałem zwrotu towaru z sukcesem, ale trwało to ponad miesiąc"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"- (minus) powerbank nie ładuje się pod wpływem światła; pozostawiony na 8 godzin na słońcu nie naładował się wcale - (minus) naładowany ładowarką sieciową, naładował jeden telefon do ok. 50% - (minus) wygląd i jakość wykonania wskazują na tanią podróbkę + (plus) dokonałem zwrotu towaru z sukcesem, ale trwało to ponad miesiąc"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
1 paź 2017
"Towar kupiony i zapłacony z góry, "Niestety towar jest chwilowo niedostępny"o czym dowiedziałem się dzwoniąc i pisząc po 5 dniach, otrzymując maila . Zwrot pieniędzy po 13dniach."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Panie Waldemarze, zaproponowaliśmy Panu inne, droższe i lepiej wykonane etui w cenie tego, zakupionego przez Pana. Nie zdecydował się Pan przyjąć naszej propozycji, dlatego zwrócone zostały Panu pieniądze. Komentarz uważam za złośliwy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar kupiony i zapłacony z góry, "Niestety towar jest chwilowo niedostępny"o czym dowiedziałem się dzwoniąc i pisząc po 5 dniach, otrzymując maila . Zwrot pieniędzy po 13dniach."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Panie Waldemarze, zaproponowaliśmy Panu inne, droższe i lepiej wykonane etui w cenie tego, zakupionego przez Pana. Nie zdecydował się Pan przyjąć naszej propozycji, dlatego zwrócone zostały Panu pieniądze. Komentarz uważam za złośliwy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
28 wrz 2017
"Żenada, czekałam na etui do Huawei P8 cierpliwie od 13 września, dziś dopiero dostałam informację, że zostało wysłane... rezygnuję z przyjęcia przesyłki i domagam się natychmiastowego zwrotu wpłaconych pieniędzy. Etui dawno już kupiłam gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam, widocznie wystawiają na aukcję coś, czego nie mają na stanie. "niezgodność z opisem", ponieważ na aukcji jest wyraźna informacja, że przesyłka jest wysyłana w ciągu jednego dnia roboczego. Chyba u innych sprzedawców."
Odpowiedź z 29 wrz 2017:
"Panią Martynę najwidoczniej poniosło... Zakupiła etui w kolorze, który w momencie sprzedaży był wykreślony z treści aukcji, niedostępny w sprzedaży. Chcieliśmy zaproponować wysyłkę innego koloru bądź zwrot pieniędzy, niestety z kupującym nie było kontaktu. Gdy etui w wybranym kolorze pojawiło się ponownie w sprzedaży zostało wysłane, w nagrodę otrzymaliśmy komentarz negatywny. Nie polecamy kupującego, komentarz wystawiony po złości."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Żenada, czekałam na etui do Huawei P8 cierpliwie od 13 września, dziś dopiero dostałam informację, że zostało wysłane... rezygnuję z przyjęcia przesyłki i domagam się natychmiastowego zwrotu wpłaconych pieniędzy. Etui dawno już kupiłam gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam, widocznie wystawiają na aukcję coś, czego nie mają na stanie. "niezgodność z opisem", ponieważ na aukcji jest wyraźna informacja, że przesyłka jest wysyłana w ciągu jednego dnia roboczego. Chyba u innych sprzedawców."
Odpowiedź z 29 wrz 2017:
"Panią Martynę najwidoczniej poniosło... Zakupiła etui w kolorze, który w momencie sprzedaży był wykreślony z treści aukcji, niedostępny w sprzedaży. Chcieliśmy zaproponować wysyłkę innego koloru bądź zwrot pieniędzy, niestety z kupującym nie było kontaktu. Gdy etui w wybranym kolorze pojawiło się ponownie w sprzedaży zostało wysłane, w nagrodę otrzymaliśmy komentarz negatywny. Nie polecamy kupującego, komentarz wystawiony po złości."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
27 wrz 2017
"Obudowa i szkło bardzo słabej jakości, w ogóle nie pasuje na telefon..."
Odpowiedź z 28 wrz 2017:
"Jeżeli towar nie pasował, wystarczyło napisać maila, bądź zadzwonić, zgłoszenie zostałoby rozpatrzone. Niestety, nie mamy od Pani jakiegokolwiek zgłoszenia, także nie mogliśmy zareagować. Ubolewamy nad tym faktem, czekamy na kontakt w tej sprawie. Pozdrawiam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Obudowa i szkło bardzo słabej jakości, w ogóle nie pasuje na telefon..."
Odpowiedź z 28 wrz 2017:
"Jeżeli towar nie pasował, wystarczyło napisać maila, bądź zadzwonić, zgłoszenie zostałoby rozpatrzone. Niestety, nie mamy od Pani jakiegokolwiek zgłoszenia, także nie mogliśmy zareagować. Ubolewamy nad tym faktem, czekamy na kontakt w tej sprawie. Pozdrawiam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
14 wrz 2017
"Towar przyszedł w podartym pudełku.Jest tandetny do granic możliwości. Rozumiem cena, ale rozsypał się przy pierwszym rozsunięciu. Posypały się blaszki, strach zamocować telefon. Czas wysyłki kurierem za pobraniem to nie 1 a 4 dni. Prosiłem o kolor niebieski, dostałem czarny. Opis i zdjęcia piękne zupełnie nie adekwatne do faktycznego wyglądu. Nie kupować tego pseudo kijka"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar przyszedł w podartym pudełku.Jest tandetny do granic możliwości. Rozumiem cena, ale rozsypał się przy pierwszym rozsunięciu. Posypały się blaszki, strach zamocować telefon. Czas wysyłki kurierem za pobraniem to nie 1 a 4 dni. Prosiłem o kolor niebieski, dostałem czarny. Opis i zdjęcia piękne zupełnie nie adekwatne do faktycznego wyglądu. Nie kupować tego pseudo kijka"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
12 wrz 2017
"ściemniacze! Uważajcie na opisy! "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ściemniacze! Uważajcie na opisy! "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
7 wrz 2017
"NIE polecam tego sprzedawcy, etui wykonane z kiepskiego materiału, po zwrocie pieniędzy nie otrzymywałem przez półtora miesiąca, ciągle byłem lekceważony i zbywany pod byle pretekstem (dziesiątki maili). Co prawda na końcu je otrzymałem. Jeszcze raz, nie polecam tego sprzedawcy !!!!!!!!!!!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE polecam tego sprzedawcy, etui wykonane z kiepskiego materiału, po zwrocie pieniędzy nie otrzymywałem przez półtora miesiąca, ciągle byłem lekceważony i zbywany pod byle pretekstem (dziesiątki maili). Co prawda na końcu je otrzymałem. Jeszcze raz, nie polecam tego sprzedawcy !!!!!!!!!!!!!!!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
5 wrz 2017
"Towar zakupiony 7.08 do tej pory go nie otrzymałam. Po kontaktach z nimi obiecali zwrócić pieniądze, ale i ich też nie ma. Teraz to nawet na e-maile nie odpowiadają, a telefon mają wyłączony."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zakupiony 7.08 do tej pory go nie otrzymałam. Po kontaktach z nimi obiecali zwrócić pieniądze, ale i ich też nie ma. Teraz to nawet na e-maile nie odpowiadają, a telefon mają wyłączony."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 wrz 2017
"Towar niezgodny z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
1 wrz 2017
"Towar niezgodny z zamówieniem , nie od tego modelu NIE POLECAM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z zamówieniem , nie od tego modelu NIE POLECAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 sie 2017
"sprzedawca nie miał towarów, które kupiłam, zwracanie pieniędzy zajęło trochę czasu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"sprzedawca nie miał towarów, które kupiłam, zwracanie pieniędzy zajęło trochę czasu"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
30 sie 2017
"zestaw przyjechał w opłakanym stanie.. paczka wyglądała jak wyjęta psu z gardła.. Nie ma możliwości zamocowania samego obiektywu MAKRO na załączonym klipsie. Rozmiar klipsa niestety uniemożliwia prawidłowe założenie go na telefony samsung z nowszych generacji jak s7 :) więc za tym idzie niestety obiektywy nie pasują do gs7 Selfie stick jest wątpliwej jakości i niestety jak tylko go dostałem zdałem sobie sprawę jak słaby to produkt.. nie jest stabilny i dobrze spasowany na teleskopie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zestaw przyjechał w opłakanym stanie.. paczka wyglądała jak wyjęta psu z gardła.. Nie ma możliwości zamocowania samego obiektywu MAKRO na załączonym klipsie. Rozmiar klipsa niestety uniemożliwia prawidłowe założenie go na telefony samsung z nowszych generacji jak s7 :) więc za tym idzie niestety obiektywy nie pasują do gs7 Selfie stick jest wątpliwej jakości i niestety jak tylko go dostałem zdałem sobie sprawę jak słaby to produkt.. nie jest stabilny i dobrze spasowany na teleskopie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4