Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

6283

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (6297)
Polecam (6283)
Nie polecam (14)
9 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam ponieważ jest to produkt, z którym ma mieć styczność dziecko ale zanim zostanie rozłożony trzeba jeszcze przeszlifować szczebelki. Bardzo dużo niedorobek i dziecko może się pokaleczyć."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cena wysyłka ze strony sprzedawcy wszystko Ok ale termos nie trzyma ciepla"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
4 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5
2 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pojemnik zgodny z opisem, niestety pojemnik nie zamykał sie prawidłowo. Po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca profesjonie podszedł do sprawy wysyłając kuriera po odbiór reklamowanego towaru. No i przyjechał z wymienioną klamrą gdzie winny złego zamykania jest sam pojemnik.Po raz kolejny zgłoszona reklamacja a sprzedawca juz nie taki chetny do zalatwienia sprawy jak za pierwszym razem. Wysyłka ma być na mój koszt i brak odpowiedzi na czy zostana zwrócone koszty po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji"
Odpowiedź z 3 lip 2018:
"Dzień dobry, Z tego co udało mi się ustalić (historia korespondencji zapisana) prawda jest troszkę inna niż opisana tutaj i jest nam bardzo przykro z tego powodu. Po pierwszej reklamacji, sprawa została załawiona dokładnie w 1 dzień od zgłoszenia. Procedura reklamacyjna jest jasna klarowna i przejrzysta dlatego też po drugiej reklamacji poprosiliśmy klienta o odesłanie produktu z informacją że koszty zostaną zwrócone jeżeli reklamacja zostanie uznana przez producenta. Jest to pomówienie."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
29 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar ok, ale jak już przyszedł, po moim upomnieniu, to niekompletny. I non stop ta sama gadka, że towar wyprzedany, bądź dostali z wadami, więc summa summarum wysyłają do mnie to co mają na stanie (czyli niekompletną paczkę), ale zapominają mnie o tym poinformować... I człowiek wiecznie musi się dopominać o swoje.. Stąd też negatyw a ja dalej czekam na resztę zakupionych rzeczy.."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
29 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
19 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcja była by bez zarzutu, tylko zakupiony przedmiot jest do wyrzucenia. Obieraczka do warzyw jest po prostu tępa! Nie zwracam, bo cena nie jest wysoka, więc cała operacja ze zwrotem jest nieopłacalna. Nie polecam!"
Odpowiedź z 21 maj 2018:
"Dzień dobry, bardzo prosimy o kontakt, wymienimy obieraczkę na nową bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów :-)"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar bardzo słabej jakości. Blacha gnie się w rękach śruby przechodzą na wylot. Cena nie adekwatna do jakości. Szajs nie kupujcie."
Odpowiedź z 17 maj 2018:
"Jest nam bardzo przykro że nie jest Pani zadowolona z zakupu jednak chciałbym podkreślić iż sprzedaliśmy bardzo dużo tych grilli i nie było ANI JEDNEJ reklamacji na ten model. Grill jest markowym produktem i jeżeli coś się z nim dzieje lub czegoś brakuje w paczce, wystarczy do nas napisać a my zwracamy pieniądze i bezkosztowo odbieramy towar od klienta. Jeżeli jest Pani zainteresowana zwrotem produktu, prosimy o kontakt i odrobinę dobrego nastawienia :-) Nie każdy sprzedający jest wrogiem"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
8 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kubek jest ale przecieka"
Odpowiedź z 9 kwi 2018:
"Dzień dobry, bardzo nam że produkty nie spełniły oczekiwań, prosimy o kontakt, dokonamy zwrotu pieniędzy za nieudany zakup bez problemu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar, a w moim przypadku bidon to totalna tandeta, przecieka i nie nadaje je się do użytku"
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Uprzejmie informujemy iż produkt posiada gwarancję producenta a producent zapewnia o 100% szczelności tego produktu. Bez problemu wymienimy butelkę na nową lub zwrócimy pieniądze za zakup. Bardzo bardzo prosimy o kontakt."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
31 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kontakt świetny, czas realizacji również, niestety zamowiony produkt marnej jakości. butelka sztywna i przy najmniejszym uderzeniem peka. zdarzyło sie to przy dwóch szt."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Bardzo prosimy o kontakt mailowy. Zwrócimy pieniądze za zakupy bez najmniejszego problemu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Patelnia super, ale bardzo wgnieciona na rancie. Owal patelni całkowicie zdeformowany. Mimo wysokiej jakości wyglada koszmarnie. W razie pytań, chętnie podeśle zdjęcia. Pozdrawiam"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Dzień dobry, bardzo nam przykro że taka sytuacja miała miejsce jednak ciekawi nas również dlaczego nie przesłał Pan do nas zdjęć w celu wymiany produktu na nowy? Reklamacje uszkodzeń z dostawy wymieniamy zawsze w ciągu 1-3 dni roboczych dlatego dziwi nas że nawet nie spróbował się Pan z nami skontaktować? Zachęcam do kontaktu, na pewno pomożemy :-)"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
6 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Termon w ogóle nie trzyma ciepła. Nie nadaje się do użytku, tylko do zwrotu."
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Bardzo dziękujemy za opinię o produkcie, jednak nigdzie nie jest napisane, że produkt ma utrzymywać ciepło. Wystarczyło do nas napisać a z pewnością otrzymała by Pani zwrot pieniędzy, nawet jeżeli produkt był używany a nie spełniał Pani oczekiwań. Jest nam bardzo przykro, że łatwiej było wystawić negatywny komentarz :("

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
26 lip 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeśli sprzedający oferuje wybór koloru nakrętki butelki w wiadomości to fajnie by było gdyby wziął ją pod uwagę. Podczas zakupu w wiadomości do sprzedającego napisałam, że wybieram kolor niebieski, a otrzymałam pomarańczowy. Gdybym wiedziała, że zostanę tak potraktowana, zamówiłabym butelkę u innego sprzedającego. Nie polecam sprzedającego, bo nie uwzględnia on wyborów klienta."
Odpowiedź z 27 lip 2017:
"Dzień dobry, bardzo prosimy o informację, gdzie podała Pani kolor zamawianej butelki - ani w wiadomości do sprzedającego, ani w żadnym osobnym mailu, taka informacja nie widnieje, jako dowód posiadamy screen. Ponadto wystarczy się z nami skontaktować a my wymienilibyśmy produkt bez żadnego problemu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1