99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6402

14

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:39

Lista ocen

4 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To w jaki sposób został zapakowany do wysyłki dość wrażliwy na uszkodzenia kabel, przerosło moje najśmielsze wyobrażenia o flejowatym podejściu do cudzej własności i własnych obowiązkach !!! Mianowicie, kabel został z cztery razy przewinięty bezbarwną folią na którą naklejono naklejkę z adresem.... żadnego zabezpieczenia w postaci folii bąbelkowej czy kartoniku...(mam foto. aby nikt mi nie zarzucił pomówień)."
26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka opóźniona o tydzień, mimo tego, iż miała być natychmiast. Sztuk zamawianego towaru niby było ponad 300 sztuk, a przesyłka była opóźniona ze względu na jego brak. Sprzedawca nie uprzedził sam o poślizgu czasowym, dopiero po moim zapytaniu zostałam poinformowana."
18 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Drogie i nie spełniające swego zadania coś dla mniej wymagających"
29 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wkładki do uszu na noc się nie nadaja do tego co napisane na opakowaniu"
11 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt niedziałający prawidłowo - pogłos w słuchawkach"
22 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka po terminie, brak odpowiedzi na moją interwencje. Jeśli komuś spieszy się z wysyłką nie polecam. Towar i opakowanie zgodne z opisem aukcji ocena dotyczy tylko realizacji wysyłki i braku odpowiedzi na korespondencje."
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Towar zamówiony 7 stycznia w niedzielę, wysłany 8 stycznia w poniedziałek. Niestety maila po sprawdzeniu skrzynki nie otrzymaliśmy od klienta. Doręczyciel tj. Ruch wysłał wiadomość o dotarciu do nich paczki po 3 dniach stąd obawy klienta o późniejsze nadanie paczki. Paczka jednak zgodnie z wysłanym do klienta mailem została nadana w poniedziałek. Sprawa jest już wyjaśniana z klientem."
18 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ponoc miała by szybka i sprawna wysyłka. Na słuchawki czekałem prawie miesiąc. Przy mojej interwencji meilowej ciągle byłem zbywany jednym zdaniem 'nie mają ich na półkach,więc nie mają jak wysłać - to po co produkt jest wystawiony do sprzedaży,skoro nie ma go na stanie? Zdecydowanie nie polecam ,no chyba że ktoś lubi czekać wiecznie na swoją przesyłkę i być olewanym i zbywanym przez sprzedawcę."
Odpowiedź z 18 sty 2018:
"Klient zamówił towar w momencie, kiedy na aukcji widniała informacja o dłuższym czasie realizacji zamówienia (14 dni roboczych) z racji oczekiwania na dostawę, która przed świętami się trochę przeciągała. Na każdego maila klienta odpowiadaliśmy, przekazywaliśmy aktualne informację od dystrybutora. Dodatkowo wysyłaliśmy towar zgodnie z deklarowanym czasem. Aby towar dotarł do klienta przed świętami wysłaliśmy to na nasz koszt kurierem DPD, mimo, że klient opłacił dwukrotnie tańszą przesyłkę."
1 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do transakcji nie doszło sprzedający wykręcił się pomyłką pracownika."
11 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oczekiwałem zakupu wtyku kątowego z gniazdem... ale nie do lutowania, brak tej istotnej informacji powoduje taką a nie inną ocenę opisu."
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Na aukcji widnieje informacja, że jest to wtyk, nie adapter czy przejściówka. Nie napisaliśmy też na aukcji nic o tym, że znajduje się tam gniazdo jack 3.5mm. Jeśli klient zakupi towar inny niż oczekiwał zawsze ma możliwość zwrotu o czym informujemy na każdej aukcji. Komentarz naszym zdaniem wystawiony niesłusznie."
27 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar został wysłany dopiero po 4 dniach, a nie natychmiast, jak zaznaczono w aukcji"
Odpowiedź z 5 sty 2018:
"Mieliśmy chwilowy problem z wysyłką zamówionego towaru. Klient otrzymał propozycję rekompensaty mailowo. Niestety nie doszliśmy do porozumienia."
30 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Myjka do plyt dostarczona z wydocznym sladem uzytkowania , czesci nie zapakowane w orygynalnych kartonach."
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"O problemach z dostarczonym towarem dowiedzieliśmy się z komentarza. Myjki, które sprzedajemy są nowe, nigdy nie używane - nie mieliśmy ani jednego zwrotu/reklamacji na myjkę Knosti. Fabryczny karton nie jest foliowany, tak samo elementy myjki - są wrzucone do kartonu, nie znajdują się w woreczkach, nie ma w środku styropianowych czy piankowych wypełnień. Tak pakuje to producent. Na czas transportu jest to dodatkowo zabezpieczane. Mimo wszystko klient otrzymał propozycje rekompensaty na maila."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro