Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

96,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1233

 

32

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (1265)
Polecam (1233)
Nie polecam (32)
20 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
20 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zgodnie z opisem i szybko. POLECAM"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
20 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Uwaga!Telefon zablokowany za niespłacone należności! Początkowo kontakt miły-dostałam do wyboru opcję wymiany bądź zwrotu środków. Wybrałam zwrot. Obecnie, mimo tego że wszystko mam na piśmie, usiłują wcisnąć mi drugi telefon korespondując w dużo mniej przyjemnym tonie. Absolutnie nie polecam! Sprawę zgłaszam do allegro."
Odpowiedź z 20 lip 2018:
"Uwaga! Klient dostał nowy telefon! To w zasadzie tłumaczy wszystko, w ramach reklamacji wymieniliśmy Pani sprzęt na nowy i to wszystko. Używała Pani poprzedniego sprzętu parę miesięcy, a teraz dostaje zupełnie nowy i ma jeszcze z tego tytułu pretensje, na prawdę, dokąd zmierza ten świat. Cała sytuacja nie powinna się zdarzyć, ale zdarzyła się, a my się zrehabilitowaliśmy, nie wiem jak można nas jeszcze za to winić."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
20 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
20 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie zgodny z opisem miał być DUAL SIM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mimo anulowania umowy zakupu, telefon został do mnie wysłany, z opóźnieniem - co według sprzedającego wynika z "wad ich systemu". Do tego poziom jakości obsługi klienta pozostawia dużo do życzenia - nie polecam tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 19 lip 2018:
"Nigdy nic takiego nie twierdziliśmy, że to wada jakiegoś systemu. Paczka została po prostu wysłana, a Pan chciał anulowania zamówienia po wysyłce towaru i tego, abyśmy ściągnęli kuriera, który już dawno odebrał od nas paczki, aby wrócił się do nas z paczkami, gdy już je zdał na magazynie. To nie wada żadnego systemu, tylko ogólnie znane fakty tego jak po prostu działa wysyłka. Nie rozumiem tego komentarza, zwrócił Pan towar po jego otrzymaniu, a my środki. A tu... negatyw? Bo?"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo szybko dostawa, towar zgodny z opisem :)"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo długi czas wysyłki mimo tego że w opisie jest napisane że w ciągu 5 dni roboczych zamówiłem telefon 9.07 o godzinie 21 i jest 18.07 i dalej go nie otrzymałem, telefon został wysłany 17.07 bo dopiero wtedy dostałem maila od InPostu więc jest duże opóźnienie a jak napisałem do sprzedającego kiedy przyjdzie to odpowiedział że we wtorek 17.07. Podsumowując telefonu dalej nie otrzymałem a pieniądze zostały już pobrane nie polecam zakupu u Pana ze względu na czas. Brak kontaktu telefonicznego."
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Dzień dobry, no tak, bardzo fajnie, ale przecież czas realizacji jest zgodny z opisem, przecież gdy odejmie Pan od minionego czasu weekendy, to wyjdzie, że zamówienie zrealizowane zgodnie z terminem. Tutaj nie ma żadnego opóźnienia, nie mniej jednak przykro nam, że nie jest Pan zadowolony, ale z drugiej strony trudno jest nam zgodzić się z tą opinią, szczególnie jeśli zależy Panu na czasie, a wybiera Pan jako formę dostawy InPost, który ma w regulaminie 3 dniowy termin dostawy."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Telefon zgody z opisem. Ale można by popracować nad czasem wysyłki."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4