98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1331

15

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:44

Lista ocen

16 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Strasznie hałasuje podczas pracy. (chodzi o dźwięk telepiących cie łożysk, bijących) "
10 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw za niezgodność z opisem. Ten głośnik nie gra głosniej niż 2W. W opisie jest 20W. To że jest to chińska podróbka i nie należy się wiele spodziewać za 40zł to jest oczywiste, aczkolwiek główna cecha głośnika jaką jest głośność powinna się mniej więcej zgadzać."
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Kontaktowaliśmy się z klientem w celu rozwiązania problemu, niestety bezskutecznie. Kupujący nie dodał komentarza dlatego też nie wiemy o co chodzi i jak możemy pomóc. Bardzo proszę o kontakt zwrotny."
13 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety radio FM nie ściąga zadej fali poza radio maryja .wbudowana antena nie zdaje egzamin "
Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Kontaktowaliśmy się z klientem w celu rozwiązania problemu, niestety bezskutecznie. Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji."
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"2 egzemplarze przesłane nie działy. Sprawny zwrot"
Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Kupujący otrzymał zwrot kosztów. Niestety mimo uczciwego i bezproblemowego rozwiązania sytuacji otrzymaliśmy negatywną opinię. Jest nam bardzo przykro."
15 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"z laptopem działa z telefonami różnymi nie - brak polskiej instrukcji obsługi "
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Podjęliśmy liczne próby kontaktu z klientem, niestety bezskutecznie. Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia odnośnie problemu z zamówieniem. Bardzo prosimy o odpowiedź zwrotną abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę. Pozdrawiamy""
11 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czołowa latarka niezgodna z ofertą. W środku są ogniwa pięciokrotnie mniejszej pojemności aniżeli deklarowana. Wewnętrzna rezystancja wskazuje że ogniwa są najgorszej jakości nieadekwatne do jakości wymaganej w mocnych latarkach. Diody LED też nie te które są zapisane w ofercie. Sprzedawca teoretycznie świadczy techniczny serwis bo jest gwarantem. Sprzedawca unika odpowiedzialności poprzez przywrócenie latarki do stanu zgodnego z ofertą. Sprawę traktuję jako kryminalną. "
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zakupie na allegro sprzedawca poinformował mnie,że zamówienie nie może być zrealizowane z powodu braku towaru ;-("
Odpowiedź z 24 maj 2019:
"Bardzo nam przykro. Niestety takie sytuacje się zdarzają. Zawsze niezwłocznie kontaktujemy się z kupującym by poinformować go o zaistniałym problemie. Oczywiście staramy się aby takie sytuacje nie miały już miejsca."
12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt nie ma instrukcji obsługi i ma problem z zapisem większego nagrania max nagrania to 2min potem system się zawiesza"
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 lis 2018:
"Dzień Dobry, niestety nie otrzymaliśmy informacji dlaczego komentarz jest negatywny. Klient kupił towar i go zwrócił - bez żadnej informacji zwrotnej."
26 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Chińszczyzna, strasznie warczy, hałasuje, ciężko wytrzymać przy tym wentylatorze, a do tego nawiew bez rewelacji."
Odpowiedź z 15 lis 2018:
"Dzień Dobry, jeśli towar nie spełnia Państwa oczekiwań można było skontaktować się z nami i go po prostu zwrócić."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wentylator uszkodzony, popękane plastikowe części."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień Dobry, szanowni Państwo - wystarczyło skontaktować się z nami a wysłalibyśmy nowy towar"
27 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar chinski - sprzedawca nie podaje w ofercie producenta."
Odpowiedź z 30 lip 2018:
"Dzień Dobry, niestety nie napisali Państwo dlaczego komentarz negatywny? Nie dostaliśmy żadnego maila, żadnego kontaktu z Państwa strony czy coś nie działa? Bardzo prosimy o kontakt, na pewno rozwiążemy Państwa problem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro