Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik kmobiles-store

98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1731

 

35

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1766)
Polecam (1731)
Nie polecam (35)
20 kwi 2018
"niestety szklo pękło w rękach zanim zdazylam załozyc,opcja u kuriera platnosc karta niemozliwa mimo ,ze tak podane na stronie,zla jakosc szkla skoro peklo , etui tez szalu nie robi jakosciowo"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety szklo pękło w rękach zanim zdazylam załozyc,opcja u kuriera platnosc karta niemozliwa mimo ,ze tak podane na stronie,zla jakosc szkla skoro peklo , etui tez szalu nie robi jakosciowo"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
5 kwi 2018
"etui i szklo zupełnie nie pasuje do telefonu . na aukcji było napisane ze bedzie pasowało do mojego modelu a tu zonk"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"etui i szklo zupełnie nie pasuje do telefonu . na aukcji było napisane ze bedzie pasowało do mojego modelu a tu zonk"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
28 lut 2018
"Szkło jest stare. Nawet ściereczka, która powinna być wilgotna jest sucha a szkło nie chce przykleić się do telefonu. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam."
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, czy naprawdę ciężko jest złożyć reklamację? nie suszę chusteczek na złość Klientom. Przyklejenie szkła nie zależy także od chusteczek, nie ma to związku, jest to system bezklejowy. Wystarczyłaby krótka wiadomość i wytłumaczyłabym jak nakleja się szkło, a reklamacja zostałaby zrealizowana w ciągu 24 godzin. Proszę Państwa szanujmy się, są prawa i obowiązki konsumenta wynikające z ustawy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło jest stare. Nawet ściereczka, która powinna być wilgotna jest sucha a szkło nie chce przykleić się do telefonu. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam."
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, czy naprawdę ciężko jest złożyć reklamację? nie suszę chusteczek na złość Klientom. Przyklejenie szkła nie zależy także od chusteczek, nie ma to związku, jest to system bezklejowy. Wystarczyłaby krótka wiadomość i wytłumaczyłabym jak nakleja się szkło, a reklamacja zostałaby zrealizowana w ciągu 24 godzin. Proszę Państwa szanujmy się, są prawa i obowiązki konsumenta wynikające z ustawy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
28 lut 2018
"tandeta "
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, nie rozumiem zupełnie komentarza, nie było żadnej reklamacji od Klienta, nie było także zwrotu, więc skąd Sprzedawca może wiedzieć że cokolwiek jest nie tak, jeśli nie otrzymuje zgłoszenia? Zamiast tego Klient woli wystawić komentarz negatywny i traktuje go jako reklamację, narażając nas na straty. Bardzo mi przykro iż otrzymałam taką ocenę, być może jednak następnym razem Klient zgłosi zastrzeżenie do sprzedawcy...."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"tandeta "
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, nie rozumiem zupełnie komentarza, nie było żadnej reklamacji od Klienta, nie było także zwrotu, więc skąd Sprzedawca może wiedzieć że cokolwiek jest nie tak, jeśli nie otrzymuje zgłoszenia? Zamiast tego Klient woli wystawić komentarz negatywny i traktuje go jako reklamację, narażając nas na straty. Bardzo mi przykro iż otrzymałam taką ocenę, być może jednak następnym razem Klient zgłosi zastrzeżenie do sprzedawcy...."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
26 lut 2018
"Niestety szkło było uniwersalne 5'5 cala a nie dedykowane dla Wiko Pulp więc nie pasuje tak samo pokrowiec - za mały. "
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, nie rozumiem zupełnie komentarza, nie było żadnej reklamacji od Klienta, nie było także zwrotu, więc skąd Sprzedawca może wiedzieć że cokolwiek jest nie tak, jeśli nie otrzymuje zgłoszenia? Zamiast tego Klient woli wystawić komentarz negatywny i traktuje go jako reklamację, narażając nas na straty. Bardzo mi przykro iż otrzymałam taką ocenę, być może jednak następnym razem Klient zgłosi zastrzeżenie do sprzedawcy...."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety szkło było uniwersalne 5'5 cala a nie dedykowane dla Wiko Pulp więc nie pasuje tak samo pokrowiec - za mały. "
Odpowiedź z 8 kwi 2018:
"Witam, nie rozumiem zupełnie komentarza, nie było żadnej reklamacji od Klienta, nie było także zwrotu, więc skąd Sprzedawca może wiedzieć że cokolwiek jest nie tak, jeśli nie otrzymuje zgłoszenia? Zamiast tego Klient woli wystawić komentarz negatywny i traktuje go jako reklamację, narażając nas na straty. Bardzo mi przykro iż otrzymałam taką ocenę, być może jednak następnym razem Klient zgłosi zastrzeżenie do sprzedawcy...."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
26 lut 2018
"towar szybko wysłany ale niestety kolor nie taki jaki zamówiłam zamówiłam błękitny A otrzymałam czarny bez wcześniej informacji !!!! "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar szybko wysłany ale niestety kolor nie taki jaki zamówiłam zamówiłam błękitny A otrzymałam czarny bez wcześniej informacji !!!! "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
24 sty 2018
"Pokrowiec przyszedł czarny zamiast czerwony i to tragicznej jakości nieobrobiony chyba trzeba było go docinać nożykiem do tapet... na info o złym kolorze przed świętami (to był prezent) kontakt się urwal. Towar zwróciłem dwa tygodnie temu Pani nadal sprawdza czy dostała w zasadzie sprawdzała gdyż kontakt znów się urwal. Nie polecam !!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pokrowiec przyszedł czarny zamiast czerwony i to tragicznej jakości nieobrobiony chyba trzeba było go docinać nożykiem do tapet... na info o złym kolorze przed świętami (to był prezent) kontakt się urwal. Towar zwróciłem dwa tygodnie temu Pani nadal sprawdza czy dostała w zasadzie sprawdzała gdyż kontakt znów się urwal. Nie polecam !!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 sty 2018
"Kontakt z sprzedającym = komunikat abonent jest czasowo niedostępny, pokrowiec przyszedł nie ten, który został zamówiony i w błędnym kolorze. Wysłano kolejny miał być niebieski przyszedł czarny. Nie jestem w stanie twierdzić czy jest to pokrowiec do mojego telefonu gdyż na opakowaniu nie ma żadnego opisu a pokrowiec jest stanowczo za szeroki. Próbowałam dodzwonić się do sprzedającego - bezskutecznie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kontakt z sprzedającym = komunikat abonent jest czasowo niedostępny, pokrowiec przyszedł nie ten, który został zamówiony i w błędnym kolorze. Wysłano kolejny miał być niebieski przyszedł czarny. Nie jestem w stanie twierdzić czy jest to pokrowiec do mojego telefonu gdyż na opakowaniu nie ma żadnego opisu a pokrowiec jest stanowczo za szeroki. Próbowałam dodzwonić się do sprzedającego - bezskutecznie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
4 sty 2018
"nie odbiera telefonów jest nie wiarygodnym sprzedawcą "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie odbiera telefonów jest nie wiarygodnym sprzedawcą "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
20 gru 2017
"Miał być kolor niebieski, sprzedawca wysłał czarny. Szybka wysyłka. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Miał być kolor niebieski, sprzedawca wysłał czarny. Szybka wysyłka. "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
29 lis 2017
"Doszło szybko i tyle. Nie ma w opisie wzmianki ze etui ochronne to kawałek gumki naciągane na obudowę i nie świeci a szkło na ekran pękło bo 2 dniach od noszenia w kieszeni"
Odpowiedź z 28 gru 2017:
"Witam, dokładnie w opisie jest napisane iż jest to kawałek gumki naciągniętej na obudowę - zakupiła Pani bumper ochronny na rant telefonu. Szkło samo nie pęka, nie nosi się go w kieszeni tylko nakłada na wyświetlacz. Bardzo prosimy o czytanie aukcji, etui jest w 100% zgodne z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Doszło szybko i tyle. Nie ma w opisie wzmianki ze etui ochronne to kawałek gumki naciągane na obudowę i nie świeci a szkło na ekran pękło bo 2 dniach od noszenia w kieszeni"
Odpowiedź z 28 gru 2017:
"Witam, dokładnie w opisie jest napisane iż jest to kawałek gumki naciągniętej na obudowę - zakupiła Pani bumper ochronny na rant telefonu. Szkło samo nie pęka, nie nosi się go w kieszeni tylko nakłada na wyświetlacz. Bardzo prosimy o czytanie aukcji, etui jest w 100% zgodne z opisem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
18 lis 2017
"Etui nie pasuje do telefonu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui nie pasuje do telefonu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 lis 2017
"KOMPLETNIE NIE PASUJE DO UMU PLUS E, SZKŁO ODSTAJE Z KAŻDEJ MOŻLIWEJ STRONY!!! NIE POLECAM!!! WRĘCZ ODRADZAM ZAKUP TEGO PRODUKTU!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"KOMPLETNIE NIE PASUJE DO UMU PLUS E, SZKŁO ODSTAJE Z KAŻDEJ MOŻLIWEJ STRONY!!! NIE POLECAM!!! WRĘCZ ODRADZAM ZAKUP TEGO PRODUKTU!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
13 lis 2017
"Kupiłam na aukcji szybkę z kaburą na telefon Doogee x5 max pro, co było ujęte w tytule aukcji. Szybka iop darmowa wysyłka, z czego byłam zadowolona. Jednak okazało się że szkło nie pasuje do telefonu, a kabura także jest za mała. Szkło nie dość że za małe, wycięcia nie pasują, kształt także, a do kabury nie mieści się telefon. Wstyd by kupujący tak oszukiwali klientów!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłam na aukcji szybkę z kaburą na telefon Doogee x5 max pro, co było ujęte w tytule aukcji. Szybka iop darmowa wysyłka, z czego byłam zadowolona. Jednak okazało się że szkło nie pasuje do telefonu, a kabura także jest za mała. Szkło nie dość że za małe, wycięcia nie pasują, kształt także, a do kabury nie mieści się telefon. Wstyd by kupujący tak oszukiwali klientów!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
6 paź 2017
"Towar niezgodny z opisem, nie dotyczy Huawei Mate7 6 cali. Szklo ochronne za male, oprawka pasuje do wielkości telefonu ale brak możliwosci obsługi czytnika lini papilarnych 9 ( po rozsunięciu tylnej pokrywy odsłania się tylko obiektyw aparatu)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem, nie dotyczy Huawei Mate7 6 cali. Szklo ochronne za male, oprawka pasuje do wielkości telefonu ale brak możliwosci obsługi czytnika lini papilarnych 9 ( po rozsunięciu tylnej pokrywy odsłania się tylko obiektyw aparatu)."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
27 wrz 2017
"etui nie pasujące do telefonu HTC desire 830 ponadto jakość towaru dno!!! i to za jakie pieniądze .. szczerze ....wartosc to może 5 zł "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"etui nie pasujące do telefonu HTC desire 830 ponadto jakość towaru dno!!! i to za jakie pieniądze .. szczerze ....wartosc to może 5 zł "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
21 wrz 2017
"Wszystko było by okej gdyby nie jeden szczegół zamawiałm etui granatowe i tylko granatowe a dostałam czarne i nikt ze sklepu mnie nie poinforomował dlaczego a dostępnośc była że jest granatowy tak się nie robi"
Odpowiedź z 24 paź 2017:
"Witam wystarczyło skontaktować się z nami. Jesteśmy tylko ludźmi, pomyłka może się zdarzyć, ludzką rzeczą jest ją także zrozumieć. Klient nie odpowiedział na propozycję wymiany którą skierowaliśmy po otrzymaniu komentarza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko było by okej gdyby nie jeden szczegół zamawiałm etui granatowe i tylko granatowe a dostałam czarne i nikt ze sklepu mnie nie poinforomował dlaczego a dostępnośc była że jest granatowy tak się nie robi"
Odpowiedź z 24 paź 2017:
"Witam wystarczyło skontaktować się z nami. Jesteśmy tylko ludźmi, pomyłka może się zdarzyć, ludzką rzeczą jest ją także zrozumieć. Klient nie odpowiedział na propozycję wymiany którą skierowaliśmy po otrzymaniu komentarza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
17 wrz 2017
"Wysłał tylko szkiełko, wałek i tyle"
Odpowiedź z 19 wrz 2017:
"Witam, etui zostało dosłane, przepraszamy za pomyłkę, warto było to zgłosić do nas. Liczę na usunięcie komentarza. Kasia"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysłał tylko szkiełko, wałek i tyle"
Odpowiedź z 19 wrz 2017:
"Witam, etui zostało dosłane, przepraszamy za pomyłkę, warto było to zgłosić do nas. Liczę na usunięcie komentarza. Kasia"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1