Użytkownik kmobiles-shop

98,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1418

 

17

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1435)
Polecam (1418)
Nie polecam (17)
13 gru 2017
"ostre krawędzie szkła, zostawia ślady po palcach, "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"ostre krawędzie szkła, zostawia ślady po palcach, "

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 gru 2017
"Nie pasuje na ten telefon"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie pasuje na ten telefon"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
11 gru 2017
"Dużo bardziej toporny niż na zdjęciach. Niestety, używać nie będziemy :("
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dużo bardziej toporny niż na zdjęciach. Niestety, używać nie będziemy :("

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
3 gru 2017
"Przedmiot niezgodny z opisem wogole szkło nie do modelu CAT s 30 . Sprzedawca zdeklarowal sie do zwrotu pieniedzy juz ponad miesiac sie nieodzywa niepolecam sprzedaje uniwersalny chłam który niepasuje do proponowanych modeli NEGATYW NIEPOLECAM CZYTAJNIE OPINIE PRZED ZAKUPEM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot niezgodny z opisem wogole szkło nie do modelu CAT s 30 . Sprzedawca zdeklarowal sie do zwrotu pieniedzy juz ponad miesiac sie nieodzywa niepolecam sprzedaje uniwersalny chłam który niepasuje do proponowanych modeli NEGATYW NIEPOLECAM CZYTAJNIE OPINIE PRZED ZAKUPEM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

5
23 lis 2017
"Produkt całkowicie nie pasujący do mojego telefonu lg g flex 2. Okienko w etui nie przylega do telefonu, tandetna i kiepskiej jakości guma trzymająca telefon. Białe ślady wysypane na gumie która przytrzymuje telefon. Szkło dołączone do etui całkowicie nie zgodne i nie pasujące do lg g flex 2. Bardziej pasujący do samsungów. Po odebraniu etui i sprawdzeniu na telefonie wyrzuciłem to wszystko do śmieci. Nie polecam tego produktu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt całkowicie nie pasujący do mojego telefonu lg g flex 2. Okienko w etui nie przylega do telefonu, tandetna i kiepskiej jakości guma trzymająca telefon. Białe ślady wysypane na gumie która przytrzymuje telefon. Szkło dołączone do etui całkowicie nie zgodne i nie pasujące do lg g flex 2. Bardziej pasujący do samsungów. Po odebraniu etui i sprawdzeniu na telefonie wyrzuciłem to wszystko do śmieci. Nie polecam tego produktu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
16 lis 2017
Odpowiedź z 4 gru 2017:
"Klient wystawił ocenę w dniu zakupu, przed wysyłką i otrzymaniem towaru. Zniszczył mi opinię, nie odpowiada na telefony i wiadomości. Ktoś taki powinien zostać usunięty allegro, gdyż bawi się poważną pracą ludzi. Zostanie to zgłoszone do allegro."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 4 gru 2017:
"Klient wystawił ocenę w dniu zakupu, przed wysyłką i otrzymaniem towaru. Zniszczył mi opinię, nie odpowiada na telefony i wiadomości. Ktoś taki powinien zostać usunięty allegro, gdyż bawi się poważną pracą ludzi. Zostanie to zgłoszone do allegro."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
15 lis 2017
"Etui w ogóle nie jest do TP-Link Neffos C5 [ telefon lata w tym etui bo ma luz z 7-8mm ] .... także do tego modelu telefonu nie nadaje się absolutnie Kolor - prosiłem o niebieski ,który oczywiście wyświetlił mi się jako dostępny ,a co do czego został mi przysłany GRANATOWY - różnica chyba jest?? :( Pytanie ,czy ktoś z tego sklepu kiedykolwiek wkładał tego modelu telefon do tego etui???? - bo od tego trzeba było by zacząć - Niezgodny z opisem towar."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui w ogóle nie jest do TP-Link Neffos C5 [ telefon lata w tym etui bo ma luz z 7-8mm ] .... także do tego modelu telefonu nie nadaje się absolutnie Kolor - prosiłem o niebieski ,który oczywiście wyświetlił mi się jako dostępny ,a co do czego został mi przysłany GRANATOWY - różnica chyba jest?? :( Pytanie ,czy ktoś z tego sklepu kiedykolwiek wkładał tego modelu telefon do tego etui???? - bo od tego trzeba było by zacząć - Niezgodny z opisem towar."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
13 lis 2017
"to szkło nie pasuje do Discovery v9!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"to szkło nie pasuje do Discovery v9!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 lis 2017
"mimo że kupiłem etui dedykowane do konkretnego modelu i typu telefonu nie pasuje on w ogóle ;/ odstaje i jest za duży, otwory na klawisze funkcyjne, przewód zasilający i słuchawki nie pasują... totalna porażka"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"mimo że kupiłem etui dedykowane do konkretnego modelu i typu telefonu nie pasuje on w ogóle ;/ odstaje i jest za duży, otwory na klawisze funkcyjne, przewód zasilający i słuchawki nie pasują... totalna porażka"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
31 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
5 paź 2017
"przesyłka wszystko ok szkło też ale etui to mozna odrazu do kosza jest za duze wszedzie odstaje nie da sie użytkowac w telefonie tp link c5 max. Jakieś kpiny "
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Nie mieliśmy żadnej reklamacji, żadnego zgłoszenia. Kupujący nie odpowiada ani na telefony ani na wiadomości. Jesli coś jest nie tak, uczciwie byłoby to napisać, wtedy komentarz jest racjonalny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"przesyłka wszystko ok szkło też ale etui to mozna odrazu do kosza jest za duze wszedzie odstaje nie da sie użytkowac w telefonie tp link c5 max. Jakieś kpiny "
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Nie mieliśmy żadnej reklamacji, żadnego zgłoszenia. Kupujący nie odpowiada ani na telefony ani na wiadomości. Jesli coś jest nie tak, uczciwie byłoby to napisać, wtedy komentarz jest racjonalny."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
9 sie 2017
"etui marnej jakosci z ktorego telefon sie bokami wysuwa przy byle ruchu. chcialem zwrocic lecz sprzedajacy nie raczyl odpisac na mego maila !!"
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam, wysłaliśmy wiadomość iż zwrot zostanie wykonany pomimo że etui było używane."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"etui marnej jakosci z ktorego telefon sie bokami wysuwa przy byle ruchu. chcialem zwrocic lecz sprzedajacy nie raczyl odpisac na mego maila !!"
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam, wysłaliśmy wiadomość iż zwrot zostanie wykonany pomimo że etui było używane."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
1 sie 2017
"Niestety jestem nie zadowolony z przesyłki zamówiłem pokrowiec i szkło hartowane do Kiano elegance 5,5 i niestety muszę stwierdzić że szkło absolutnie nie jest do tego modelu zresztą nic na opakowaniu nie pisze że jest do Kiano tylko że do smartfonów 5,5 a to zasadnicza różnica niestety po założeniu zauważyłem że szkło zasłania mikrofon a odwrotnie słuchawkę,jednym słowem do wyrzucenia ponieważ do niczego już się nie nadaję!.Co do pokrowca to też nie jest to całkiem do niego ale na siłę może być"
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam w opisie aukcji dokładnie opisujemy iż wysyłane jest szkło uniwersalne na telefon 5,5". Na Kiano nie ma szkieł dedykowanych. Wystarczyło zgłosić nam problem, na pewno zostałby rozwiązany na Pana korzyść a wątpliwości rozwiane."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety jestem nie zadowolony z przesyłki zamówiłem pokrowiec i szkło hartowane do Kiano elegance 5,5 i niestety muszę stwierdzić że szkło absolutnie nie jest do tego modelu zresztą nic na opakowaniu nie pisze że jest do Kiano tylko że do smartfonów 5,5 a to zasadnicza różnica niestety po założeniu zauważyłem że szkło zasłania mikrofon a odwrotnie słuchawkę,jednym słowem do wyrzucenia ponieważ do niczego już się nie nadaję!.Co do pokrowca to też nie jest to całkiem do niego ale na siłę może być"
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam w opisie aukcji dokładnie opisujemy iż wysyłane jest szkło uniwersalne na telefon 5,5". Na Kiano nie ma szkieł dedykowanych. Wystarczyło zgłosić nam problem, na pewno zostałby rozwiązany na Pana korzyść a wątpliwości rozwiane."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
26 cze 2017
"Sprzedający nie rozróżnia kolorów, prosiłem o niebieski - dostałem czarny. Futerał nie jest dedykowany dla danego modelu, tylko uniwersalny dopasowany do niego, a to duża różnica, bo nie jest dopasowany i telefon luźno lata w tym futerale, akosztuje jak skórzany dedykowany."
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam, niestety nie udało nam się porozumieć, natomiast pomimo tego przepraszamy za sytuację - pomyłki zdarzają się każdemu i zgłoszone mają szansę być poprawione."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający nie rozróżnia kolorów, prosiłem o niebieski - dostałem czarny. Futerał nie jest dedykowany dla danego modelu, tylko uniwersalny dopasowany do niego, a to duża różnica, bo nie jest dopasowany i telefon luźno lata w tym futerale, akosztuje jak skórzany dedykowany."
Odpowiedź z 8 paź 2017:
"Witam, niestety nie udało nam się porozumieć, natomiast pomimo tego przepraszamy za sytuację - pomyłki zdarzają się każdemu i zgłoszone mają szansę być poprawione."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
23 cze 2017
"Zakupiłem etui + szkło. Etui ok, szkło nie pasuje do telefonu(a powinno bo aukcja dotyczy konkretnego telefonu). Początkowo po napisaniu maila, zostałem poinformowany o zrobieniu zdjęcia szkła na telefonie, co uczyniłem. Od tej pory cisza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiłem etui + szkło. Etui ok, szkło nie pasuje do telefonu(a powinno bo aukcja dotyczy konkretnego telefonu). Początkowo po napisaniu maila, zostałem poinformowany o zrobieniu zdjęcia szkła na telefonie, co uczyniłem. Od tej pory cisza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
20 kwi 2017
"Nie do każdego modelu podanego w ogłoszeniu"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Niestety Klient nie zgłosił reklamacji, nie znamy przyczyny otrzymania komentarza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie do każdego modelu podanego w ogłoszeniu"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Niestety Klient nie zgłosił reklamacji, nie znamy przyczyny otrzymania komentarza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4