Użytkownik kmobiles-style

98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1823

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1842)
Polecam (1823)
Nie polecam (19)
11 gru 2017
"Zdjęcie różni się od otrzymanego towaru"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zdjęcie różni się od otrzymanego towaru"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
9 gru 2017
"Etui niezgodne z opisem. Tylna klapka nie jest uchylna i nie można robić zdjęć bez wyciągania telefonu. Kicha."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui niezgodne z opisem. Tylna klapka nie jest uchylna i nie można robić zdjęć bez wyciągania telefonu. Kicha."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
6 gru 2017
"Otrzymałam pobite szkło hartowane, jak i niezbyt dopasowane etui, które powinno być odpowiednie do modelu podanego w tytule aukcji. Poza tym po kilkudniowym czasie użytkowania można zauważyć słabą jakość produktu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałam pobite szkło hartowane, jak i niezbyt dopasowane etui, które powinno być odpowiednie do modelu podanego w tytule aukcji. Poza tym po kilkudniowym czasie użytkowania można zauważyć słabą jakość produktu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
22 lis 2017
"szkło nie pasuje jest za długie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"szkło nie pasuje jest za długie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 lis 2017
"Szkło za Male nie pasuje do modelu Dodatko zamieściłem informacje o wielkości przekątnej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło za Male nie pasuje do modelu Dodatko zamieściłem informacje o wielkości przekątnej."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
18 lis 2017
"Po pierwsze...zamówiłem obudowę w kolorze złotym lub beż a otrzymałem czarną...Po drugie...obudowa tak miękka że telefon sam z niej wyskakuje (bubel bubel i jeszcze raz bubel). Co do czasu wysyłki i obsługi nie mam zastrzeżeń ale co z tego...kolor nie ten który zamówiłem a jakość (jaka jakość?). Sprzedającego oceniam dobrze...towar żenada"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po pierwsze...zamówiłem obudowę w kolorze złotym lub beż a otrzymałem czarną...Po drugie...obudowa tak miękka że telefon sam z niej wyskakuje (bubel bubel i jeszcze raz bubel). Co do czasu wysyłki i obsługi nie mam zastrzeżeń ale co z tego...kolor nie ten który zamówiłem a jakość (jaka jakość?). Sprzedającego oceniam dobrze...towar żenada"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
17 lis 2017
"bardzo słaba jakość brak kontakty brak możliwości zwrotu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bardzo słaba jakość brak kontakty brak możliwości zwrotu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 paź 2017
Odpowiedź z 20 lis 2017:
"Klient otrzymał szybkę dedykowaną na ekran od producenta, otrzymał ją szybko, dobrze ocenił transakcję, a wystawił negatywny komentarz nie odpowiadając na nasze wiadomości. Nie jest to w porządku wobec sprzedawcy który ponosi ogromne straty z tego tytułu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 20 lis 2017:
"Klient otrzymał szybkę dedykowaną na ekran od producenta, otrzymał ją szybko, dobrze ocenił transakcję, a wystawił negatywny komentarz nie odpowiadając na nasze wiadomości. Nie jest to w porządku wobec sprzedawcy który ponosi ogromne straty z tego tytułu."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
16 paź 2017
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Nie ma to jak ocenić transakcję po 5 gwiazdek i wystawić komentarz negatywny, zepsuć komuś opinię i nawet nie nawiązać kontaktu w tej sprawie. Naprawdę na allegro powinna obowiązywać jakaś kultura sprzedaży."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Nie ma to jak ocenić transakcję po 5 gwiazdek i wystawić komentarz negatywny, zepsuć komuś opinię i nawet nie nawiązać kontaktu w tej sprawie. Naprawdę na allegro powinna obowiązywać jakaś kultura sprzedaży."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
13 wrz 2017
"Przesyłka zgodna ale uszkodzona szybka i pęknięta obudowa"
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Do takiego zgłoszenia służy reklamacja, a nie komentarz, który defakto dostałam za uszkodzenie firmy dostawczej. Nigdy nie pozostawiłabym Klienta bez pomocy, ale Klient nie zgłosił nam żadnego uszkodzenia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka zgodna ale uszkodzona szybka i pęknięta obudowa"
Odpowiedź z 2 lis 2017:
"Do takiego zgłoszenia służy reklamacja, a nie komentarz, który defakto dostałam za uszkodzenie firmy dostawczej. Nigdy nie pozostawiłabym Klienta bez pomocy, ale Klient nie zgłosił nam żadnego uszkodzenia."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 lip 2017
"Według opisu miało być szkło uniwersalne pasujące wymiarem do tel a szkło całkowicie odbiega od ekranu tel. choć w ofercie zaznaczony był model telefonu, pieniądze wyrzucone w błoto nie polecam Co do pokrowca na luna brak wycięć na głośniki jeden całkowicie zakryty a drugi trzeba odsłaniać jak do robienia zdjęcia bo nic nie słychać. Jedynie pokrowiec do Qsmart plus super. Na cztery przedmioty jeden pasujący porażka."
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Bardzo żałuję że nie zgłosił nam Pan problemu. Zawsze wszystko dokładnie opisujemy w aukcji, rozmieszczenie otworów i kształ gdyż uczciwie podchodzimy do Klienta. Postaram się pomóc i mam nadzieję że się porozumiemy!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Według opisu miało być szkło uniwersalne pasujące wymiarem do tel a szkło całkowicie odbiega od ekranu tel. choć w ofercie zaznaczony był model telefonu, pieniądze wyrzucone w błoto nie polecam Co do pokrowca na luna brak wycięć na głośniki jeden całkowicie zakryty a drugi trzeba odsłaniać jak do robienia zdjęcia bo nic nie słychać. Jedynie pokrowiec do Qsmart plus super. Na cztery przedmioty jeden pasujący porażka."
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Bardzo żałuję że nie zgłosił nam Pan problemu. Zawsze wszystko dokładnie opisujemy w aukcji, rozmieszczenie otworów i kształ gdyż uczciwie podchodzimy do Klienta. Postaram się pomóc i mam nadzieję że się porozumiemy!"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
1 lip 2017
"Futerał słabej jakości. Przetarty po paru dniach, szybka nie pasuje na ekran. Mizernie"
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Szkoda iż Kupujący nie zgłosił nam reklamacji, wszak ma do tego prawo, a ja reklamację obsługuję natychmiastowo. Postaram się pomóc i zadośćuczynić aukcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Futerał słabej jakości. Przetarty po paru dniach, szybka nie pasuje na ekran. Mizernie"
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Szkoda iż Kupujący nie zgłosił nam reklamacji, wszak ma do tego prawo, a ja reklamację obsługuję natychmiastowo. Postaram się pomóc i zadośćuczynić aukcji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
29 cze 2017
"..."
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Niestety nie wiem za co jest komentarz, bardzo proszę o wyjaśnienie, a ja postaram się pomóc."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"..."
Odpowiedź z 12 lip 2017:
"Niestety nie wiem za co jest komentarz, bardzo proszę o wyjaśnienie, a ja postaram się pomóc."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
5 cze 2017
"kolor miał byc zielony, jasny jaskrawy , taki sam jak smycz do niego. A w rzeczywistości ma kolor zgniły zielony,"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Witam, kolory są przedstawione w zdjęciu z wyborem kolorów, zawsze mogą się troszkę różnić w zależności od ustawień monitora."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kolor miał byc zielony, jasny jaskrawy , taki sam jak smycz do niego. A w rzeczywistości ma kolor zgniły zielony,"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Witam, kolory są przedstawione w zdjęciu z wyborem kolorów, zawsze mogą się troszkę różnić w zależności od ustawień monitora."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
2 cze 2017
"Szkło miało pasować do telefonu Krüger&Matz Live 3, ale dostałem jakieś uniwersalne szkło, które można kupić za 5 zł zamiast 17 i oczywiście nie pasuje do mojego modelu. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Witam tak jak w aukcji dokładnie opisujemy - szkło jest uniwersalne."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło miało pasować do telefonu Krüger&Matz Live 3, ale dostałem jakieś uniwersalne szkło, które można kupić za 5 zł zamiast 17 i oczywiście nie pasuje do mojego modelu. Pieniądze wyrzucone w błoto. Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Witam tak jak w aukcji dokładnie opisujemy - szkło jest uniwersalne."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
9 maj 2017
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Brak kontaktu z Kupującym, komentarz wystawiony bez powodu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Brak kontaktu z Kupującym, komentarz wystawiony bez powodu."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
3 maj 2017
"Etui do Samsunga xcover 4 ok ale szkła ochronnego nie polecam"
Odpowiedź z 20 maj 2017:
"Witam, zaproponowaliśmy wysłanie drugiego egzemplarza, bardzo proszę Kupującego o kontakt. Pozdrawiam Katarzyna"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui do Samsunga xcover 4 ok ale szkła ochronnego nie polecam"
Odpowiedź z 20 maj 2017:
"Witam, zaproponowaliśmy wysłanie drugiego egzemplarza, bardzo proszę Kupującego o kontakt. Pozdrawiam Katarzyna"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
22 kwi 2017
"UWAGA. NIE KUPUJCIE FOLI NA WYSWIETLACZ BO SPRZEDAWCA ROBI W KONIA. PRZYSYŁA FOLIE UNIWERSALNE ZA WAZKIE I ZA WYSOKIE O 2 CM. ODRADZAM STANOWCZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 23 kwi 2017:
"Witam na 1146 komentarzy to pierwszy negatyw. Wystarczyło się z nami skontaktować i wysłalibyśmy właściwe szkło, zamiast wystawić komentarz. Proszę pamiętać, iż dostawca także mógł źle zapakować towar, bądź źle opisać towar. Ale skąd możemy to wiedzieć bez żadnego zgłoszenia Klienta? Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"UWAGA. NIE KUPUJCIE FOLI NA WYSWIETLACZ BO SPRZEDAWCA ROBI W KONIA. PRZYSYŁA FOLIE UNIWERSALNE ZA WAZKIE I ZA WYSOKIE O 2 CM. ODRADZAM STANOWCZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 23 kwi 2017:
"Witam na 1146 komentarzy to pierwszy negatyw. Wystarczyło się z nami skontaktować i wysłalibyśmy właściwe szkło, zamiast wystawić komentarz. Proszę pamiętać, iż dostawca także mógł źle zapakować towar, bądź źle opisać towar. Ale skąd możemy to wiedzieć bez żadnego zgłoszenia Klienta? Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3