Użytkownik mateusz3311

97,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1096

 

23

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1119)
Polecam (1096)
Nie polecam (23)
13 sty 2018
"Otrzymane wzmocnienie nie jest wzmocnieniem ze zdjęcia. Te które otrzymałem nie posiada nakrętek do których mocuje się zderzak. Na plus: szybką wysyłka i zabezpieczenie do transportu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymane wzmocnienie nie jest wzmocnieniem ze zdjęcia. Te które otrzymałem nie posiada nakrętek do których mocuje się zderzak. Na plus: szybką wysyłka i zabezpieczenie do transportu."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
29 gru 2017
"Zamówiony schowek przyszedł bardzo porysany. Schowek nadaje się do wywalenia. ( Na zdjęciu tego nie było widać w opisie także nie było mowy o porysowanym schowku.) NIE POLECAM!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiony schowek przyszedł bardzo porysany. Schowek nadaje się do wywalenia. ( Na zdjęciu tego nie było widać w opisie także nie było mowy o porysowanym schowku.) NIE POLECAM!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
29 lis 2017
"Towar nie zgodny z opisem i zdjęciem (na innych aukcjach za te pieniądze można kupić komplet).ZWROT TOWARU BARDZO PROBLEMOWY ,koszty wysyłki oczywiście miałbym pokryć sam co przekracza wartość towaru.RADZĘ OMIJAĆ TYCH NACIĄGACZY SZEROKIM ŁUKIEM."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem i zdjęciem (na innych aukcjach za te pieniądze można kupić komplet).ZWROT TOWARU BARDZO PROBLEMOWY ,koszty wysyłki oczywiście miałbym pokryć sam co przekracza wartość towaru.RADZĘ OMIJAĆ TYCH NACIĄGACZY SZEROKIM ŁUKIEM."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 lis 2017
"Towar nie zgodny z opisem i zamówieniem ."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem i zamówieniem ."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
20 lis 2017
"lampa niezgodna z opisem miała być w dobrym stanie a jest zajechana odblask wypłowiały rególacia ustawienia lampy urwana nie można założyć żarówki bo urwany jest haczyk co montuje się drucik który trzyma żarówkę lampa nadaje się na śmieci nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"lampa niezgodna z opisem miała być w dobrym stanie a jest zajechana odblask wypłowiały rególacia ustawienia lampy urwana nie można założyć żarówki bo urwany jest haczyk co montuje się drucik który trzyma żarówkę lampa nadaje się na śmieci nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
24 wrz 2017
"Towar nie zgodny z opisem. Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgodny z opisem. Nie polecam"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
10 wrz 2017
"Nadesłany przełącznik niesprawny mechanicznie (wada widoczna). Reklamacja została przyjęta i dokonano zwrotu gotówki ale bez pokrycia gwarantowanego ustawą zwrotu kosztów reklamacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nadesłany przełącznik niesprawny mechanicznie (wada widoczna). Reklamacja została przyjęta i dokonano zwrotu gotówki ale bez pokrycia gwarantowanego ustawą zwrotu kosztów reklamacji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
23 sie 2017
"Niestety szyba przyszła pobita. Sprzedający odmówił zwrotu pieniędzy ponieważ brak był protokołu szkody ktorego kurier nie chciał spisac. W takim razie sprzedający ma kupującego w d...pie i tyle.. nie polecam szkoda kasy, nie chce mi sie szarpac za 50zl."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety szyba przyszła pobita. Sprzedający odmówił zwrotu pieniędzy ponieważ brak był protokołu szkody ktorego kurier nie chciał spisac. W takim razie sprzedający ma kupującego w d...pie i tyle.. nie polecam szkoda kasy, nie chce mi sie szarpac za 50zl."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
17 sie 2017
"Brak informacji że towar jest niesprawny -wyrzucony na złom."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak informacji że towar jest niesprawny -wyrzucony na złom."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
21 lip 2017
"Opiszę krótko towar sprzedany poza allegro a klient niech szuka dalej."
Odpowiedź z 22 lip 2017:
"W trakcie magazynowania szyba została całkowicie zniszczona. Klient został poinformowany o anulowaniu transakcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Opiszę krótko towar sprzedany poza allegro a klient niech szuka dalej."
Odpowiedź z 22 lip 2017:
"W trakcie magazynowania szyba została całkowicie zniszczona. Klient został poinformowany o anulowaniu transakcji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 lip 2017
"Po zamówieniu sprzedawca zadzwonił i oznajmił, że oferowany przez niego sprzęt jest połamany i czy ma wysyłać. Oczywiście nikt nie chce połamanego towaru więc poinformowałem aby nie wysyłał. Wówczas w kontakcie z Allegro sprzedający wstawił, że nie zapłaciłem za towar. Wprost karygodne zachowanie. Dzwoniłem, rozmawiałem, ale mnie zignorował. Dla tego piszę, aby ostrzec innych."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po zamówieniu sprzedawca zadzwonił i oznajmił, że oferowany przez niego sprzęt jest połamany i czy ma wysyłać. Oczywiście nikt nie chce połamanego towaru więc poinformowałem aby nie wysyłał. Wówczas w kontakcie z Allegro sprzedający wstawił, że nie zapłaciłem za towar. Wprost karygodne zachowanie. Dzwoniłem, rozmawiałem, ale mnie zignorował. Dla tego piszę, aby ostrzec innych."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
20 lip 2017
"komputer byl niesprawny -uszkodzony"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"komputer byl niesprawny -uszkodzony"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
18 lip 2017
"Pan sprzedał 2 różne lampy do jednego samochodu, różniące się kolorem. Miały być takie same! Poza tym jedna była uszkodzona. Na zdjęciach były zupełnie inne lampy niż te które dostałam. Nie uwzględnił reklamacji! Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Kupujący otrzymał dwie lampy, które kupił na aukcji. Zostały one solidnie zapakowane oraz wysłane. Nie możliwe jest, że kupujący otrzymał inne lampy, gdyż do tego modelu posiadaliśmy tylko te dwie. Nie możemy uwzględnić reklamacji, gdy kupujący oddaje uszkodzoną część ( wysłane zostały całe lampy)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pan sprzedał 2 różne lampy do jednego samochodu, różniące się kolorem. Miały być takie same! Poza tym jedna była uszkodzona. Na zdjęciach były zupełnie inne lampy niż te które dostałam. Nie uwzględnił reklamacji! Nie polecam!!!"
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Kupujący otrzymał dwie lampy, które kupił na aukcji. Zostały one solidnie zapakowane oraz wysłane. Nie możliwe jest, że kupujący otrzymał inne lampy, gdyż do tego modelu posiadaliśmy tylko te dwie. Nie możemy uwzględnić reklamacji, gdy kupujący oddaje uszkodzoną część ( wysłane zostały całe lampy)."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
3 lip 2017
"szanowni panstwo! nie kupujcie towaru od tego allegrowicza,bo zaplacisz za przesylke,a potem okaze sie,ze zakupiony towar nadaje sie do smietnika,a sprzedajacy unika zwrotu pieniedzy!!!!!! dlatego przestrzegam przed tym sprzedajacym! po co ci problem z tym allegrowiczem! wysyla czesci od anglikow!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"szanowni panstwo! nie kupujcie towaru od tego allegrowicza,bo zaplacisz za przesylke,a potem okaze sie,ze zakupiony towar nadaje sie do smietnika,a sprzedajacy unika zwrotu pieniedzy!!!!!! dlatego przestrzegam przed tym sprzedajacym! po co ci problem z tym allegrowiczem! wysyla czesci od anglikow!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 cze 2017
"Zderzak polamany nie zaznaczone pęknięcia... reszta ok"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zderzak polamany nie zaznaczone pęknięcia... reszta ok"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 cze 2017
"Niestety ale sprzedawca nie napisał że przedmiot pochodzi z angielskiego samochodu i wszystko jest na odwrót."
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Zdjęcie przedstawiało przedmiot rzeczywisty. Przed kupnem należało porównać swój przedmiot do tego wystawionego. Poza tym proszę się zastanowić kratki z przełącznikami za 17zł...."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety ale sprzedawca nie napisał że przedmiot pochodzi z angielskiego samochodu i wszystko jest na odwrót."
Odpowiedź z 18 lip 2017:
"Zdjęcie przedstawiało przedmiot rzeczywisty. Przed kupnem należało porównać swój przedmiot do tego wystawionego. Poza tym proszę się zastanowić kratki z przełącznikami za 17zł...."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 cze 2017
"TOWAR NIEZGODNY ZE ZDIECIAMI SRUT NIE POLECAM KOSA POSZLA W BLOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"TOWAR NIEZGODNY ZE ZDIECIAMI SRUT NIE POLECAM KOSA POSZLA W BLOTOOOOOOOOOOOOOOOOOO"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 maj 2017
"towar kupiony z opcją płatność przy odbiorze a od sprzedawcy ani słowa dwa tygodnie czekałem i się nie doczekałem dostałem tylko informację z allegro że sprzedający wystąpił o zwrot prowizji napisałem kolejną wiadomość z zapytaniem co z moim zamówieniem i nadal zero odpowiedzi"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar kupiony z opcją płatność przy odbiorze a od sprzedawcy ani słowa dwa tygodnie czekałem i się nie doczekałem dostałem tylko informację z allegro że sprzedający wystąpił o zwrot prowizji napisałem kolejną wiadomość z zapytaniem co z moim zamówieniem i nadal zero odpowiedzi"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
6 kwi 2017
"Towar inny niż wystawiony w ogłoszeniu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar inny niż wystawiony w ogłoszeniu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2