Automator

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

22382

 

66

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (22448)
Polecam (22382)
Nie polecam (66)
18 sty 2018
"z 3 zamowionych elementow 2 sa wadliwe, po 2 telefonach wysylka po 4 dniach. bardzo slabo"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"z 3 zamowionych elementow 2 sa wadliwe, po 2 telefonach wysylka po 4 dniach. bardzo slabo"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
16 sty 2018
"Wpłata 11 stycznia . Do póznego popołudnia 16 stycznia przesyłka nie została nawet wprowadzono do systemu InPost ( poza wygenerowaniem numeru ) . Dwukrotnie obiecano mi dostawę najpózniej na środę. ( 17.01. ) Żenujący poziom obsługi - jak nie radzicie sobie z logistyką czy dropshippingiem - to proszę nie mamić klienta wysyłka w 24h... Nie polecam"
Odpowiedź z 18 sty 2018:
"Przepraszamy w imieniu Inpostu, który nie wysyłał do nas kuriera po paczki (przez tydzień!). Interweniowaliśmy w tej sprawie wielokrotnie i otrzymywaliśmy zapewnienia, że przyślą kuriera i paczki odbierze. Takie zapewnienia przekazywaliśmy też klientom. Oczywiście mogliśmy wysłać towar innym kanałem (kurier), lecz przedstawiciele Inpostu zapewniali, że usługa zostanie wykonana niezwłocznie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wpłata 11 stycznia . Do póznego popołudnia 16 stycznia przesyłka nie została nawet wprowadzono do systemu InPost ( poza wygenerowaniem numeru ) . Dwukrotnie obiecano mi dostawę najpózniej na środę. ( 17.01. ) Żenujący poziom obsługi - jak nie radzicie sobie z logistyką czy dropshippingiem - to proszę nie mamić klienta wysyłka w 24h... Nie polecam"
Odpowiedź z 18 sty 2018:
"Przepraszamy w imieniu Inpostu, który nie wysyłał do nas kuriera po paczki (przez tydzień!). Interweniowaliśmy w tej sprawie wielokrotnie i otrzymywaliśmy zapewnienia, że przyślą kuriera i paczki odbierze. Takie zapewnienia przekazywaliśmy też klientom. Oczywiście mogliśmy wysłać towar innym kanałem (kurier), lecz przedstawiciele Inpostu zapewniali, że usługa zostanie wykonana niezwłocznie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
8 sty 2018
"Produkt zgodnie z opisem powinien pasować do mojego auta, a nie pasuje (w moim aucie - jest wtyk prosty a nie kątowy jak wynika z aukcji), przez co zmarnowałem czas na zamówienie, demontaż koła, rozpięcie osłony i podniesienie auta etc."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt zgodnie z opisem powinien pasować do mojego auta, a nie pasuje (w moim aucie - jest wtyk prosty a nie kątowy jak wynika z aukcji), przez co zmarnowałem czas na zamówienie, demontaż koła, rozpięcie osłony i podniesienie auta etc."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
4 sty 2018
"Brak towaru na stanie. Sprzedający wystawia dwie aukcje po 999 sztuk, mając jeden egzemplarz na stanie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak towaru na stanie. Sprzedający wystawia dwie aukcje po 999 sztuk, mając jeden egzemplarz na stanie."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
31 gru 2017
"Sam produkt tragiczny, nie polecam wkładów do lusterek za tą cenę, lecz sam sprzedający bardzo szybko wysłał przesyłkę i bardzo szybko ją otrzymałem. Produktu nie polecam, sprzedawcę polecam."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sam produkt tragiczny, nie polecam wkładów do lusterek za tą cenę, lecz sam sprzedający bardzo szybko wysłał przesyłkę i bardzo szybko ją otrzymałem. Produktu nie polecam, sprzedawcę polecam."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
8 gru 2017
"nie pasujacy chinski wklad ktory mocowania ma pod innym katem. ostatecznie skonczylo sie na maly przerobkach wkladu aby jako tako pasowalo. dobrze ze dwa dni pozniej rozwalilem cale lusterko. kupie oryginalne uzywane"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie pasujacy chinski wklad ktory mocowania ma pod innym katem. ostatecznie skonczylo sie na maly przerobkach wkladu aby jako tako pasowalo. dobrze ze dwa dni pozniej rozwalilem cale lusterko. kupie oryginalne uzywane"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
7 gru 2017
"Filtr nie pasuje do modelu auta, opis produktu nieadekwatny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Filtr nie pasuje do modelu auta, opis produktu nieadekwatny."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
3 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
30 lis 2017
"Kupiłem pompkę spryskiwacza do e39 marki Topran,co w aukcji było wyrażnie napisane jak i zdjęcie to przedstawiało. Po otwarciu paczki ,pompka owszem do tego modelu,lecz całkowicie innej firmy niż zakupiłem. Kupiłem Topran a przyszła No Name. Tak się drodzy państwo nie robi. Ktoś po to płaci więcej,żeby otrzymał to co kupuje,a nie jakiś chiński szajs niewiadomego pochodzenia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem pompkę spryskiwacza do e39 marki Topran,co w aukcji było wyrażnie napisane jak i zdjęcie to przedstawiało. Po otwarciu paczki ,pompka owszem do tego modelu,lecz całkowicie innej firmy niż zakupiłem. Kupiłem Topran a przyszła No Name. Tak się drodzy państwo nie robi. Ktoś po to płaci więcej,żeby otrzymał to co kupuje,a nie jakiś chiński szajs niewiadomego pochodzenia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
26 lis 2017
"W specyfikacji miała pasować tulejka a jest o ponad 1mm mniejsza"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W specyfikacji miała pasować tulejka a jest o ponad 1mm mniejsza"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 lis 2017
"Niestety, pasek na aukcji mimo, że miał pasować do AUDI A3 (8L1) 1.8 1996/09 - 2003/05 kompletnie nie jest od tego modelu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety, pasek na aukcji mimo, że miał pasować do AUDI A3 (8L1) 1.8 1996/09 - 2003/05 kompletnie nie jest od tego modelu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
8 lis 2017
"NIE POLECAM ZAMIAST ZAKUPIONYCH 4 TULEI W PACZCE BYŁY TYLKO 2 STRACIŁEM 59.61ZŁ NA KOLEJNY ZAKUP 2 TULEI BRAK ODPOWIEDZI NA MEILA BY WYJAŚNIĆ SPRAWĘ Data: 2017-11-06 11:38 CZUJĘ SIĘ OKRADZIONY PRZEZ TEGO SPRZEDAWCĘ NIE POLECAM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM ZAMIAST ZAKUPIONYCH 4 TULEI W PACZCE BYŁY TYLKO 2 STRACIŁEM 59.61ZŁ NA KOLEJNY ZAKUP 2 TULEI BRAK ODPOWIEDZI NA MEILA BY WYJAŚNIĆ SPRAWĘ Data: 2017-11-06 11:38 CZUJĘ SIĘ OKRADZIONY PRZEZ TEGO SPRZEDAWCĘ NIE POLECAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
7 lis 2017
"piszczy,niezbyt .."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"piszczy,niezbyt .."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
5 lis 2017
"lusterko nie pasuje do modelu samochodu, do którego mialo byc dedykowane jest o polowe za waskie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"lusterko nie pasuje do modelu samochodu, do którego mialo byc dedykowane jest o polowe za waskie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
4 lis 2017
"Witam ! Zamówiłem ZESTAW PASKA ROZRZĄDU MAZDA 6 Station Wagon (GY) Mechanik wymienił rolki , ale paska nie , bo zamiast 150 zębów ma 153 . Ponieważ samochód zajmował stanowisko musiałem dokupić właściwy , by mógł dokończyć wymianę . Konsultant twierdzi , że w tej specyfikacji są różne długości i że ja mam wiedzieć jaki jest w moim silniku . Uważam , że sprzedający mając wiedzę różnicy powinien upewnić że wysyła właściwy . Odmówił również zamiany paska na właściwy . pozdrawiam J. Daczewski"
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Klient wybrał i zamówił zestaw rozrządu nieodpowiedni dla swojej wersji auta. Dane o ilości zębów paska zawarte były w aukcji. W aukcji prosimy również o kontakt przed zakupem w celu weryfikacji - tu kontaktu nie było. Nie można zakładać, że sprzedający posiada wiedzę o danych auta klienta. Wymienilibyśmy zestaw na właściwy, gdyby nie był montowany. Wymiana poszczególnych części z kompletu jest niestety niemożliwa."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam ! Zamówiłem ZESTAW PASKA ROZRZĄDU MAZDA 6 Station Wagon (GY) Mechanik wymienił rolki , ale paska nie , bo zamiast 150 zębów ma 153 . Ponieważ samochód zajmował stanowisko musiałem dokupić właściwy , by mógł dokończyć wymianę . Konsultant twierdzi , że w tej specyfikacji są różne długości i że ja mam wiedzieć jaki jest w moim silniku . Uważam , że sprzedający mając wiedzę różnicy powinien upewnić że wysyła właściwy . Odmówił również zamiany paska na właściwy . pozdrawiam J. Daczewski"
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Klient wybrał i zamówił zestaw rozrządu nieodpowiedni dla swojej wersji auta. Dane o ilości zębów paska zawarte były w aukcji. W aukcji prosimy również o kontakt przed zakupem w celu weryfikacji - tu kontaktu nie było. Nie można zakładać, że sprzedający posiada wiedzę o danych auta klienta. Wymienilibyśmy zestaw na właściwy, gdyby nie był montowany. Wymiana poszczególnych części z kompletu jest niestety niemożliwa."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
31 paź 2017
"Numer katalogowy podany na stronie części niezgodny z numerem części producenta (Honda). Średnica 220mm ,a 200mm przy kupnie szczęk hamulcowych robi różnicę drodzy Państwo i radzę to poprawić bo czeka was więcej negatywnych komentarzy. Czas wysyłki znacząco opóźniony z winy sprzedającego. Dopiero po telefonie poczynione jakiekolwiek kroki w kierunku wysyłki. Gdybym nie zadzwonił to wysłano by towar dużo później. Przedmiot oferty ostatecznie zwrócony z powodu niezgodności."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Numer katalogowy podany na stronie części niezgodny z numerem części producenta (Honda). Średnica 220mm ,a 200mm przy kupnie szczęk hamulcowych robi różnicę drodzy Państwo i radzę to poprawić bo czeka was więcej negatywnych komentarzy. Czas wysyłki znacząco opóźniony z winy sprzedającego. Dopiero po telefonie poczynione jakiekolwiek kroki w kierunku wysyłki. Gdybym nie zadzwonił to wysłano by towar dużo później. Przedmiot oferty ostatecznie zwrócony z powodu niezgodności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
31 paź 2017
"słaba jakość i dokładność towaru"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"słaba jakość i dokładność towaru"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
22 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
15 paź 2017
"Nie polecam niestety wycieraczek Boscha od tego sprzedawcy. Wycieraczka nie zbiera i pozostawia na środku szyby dziwne ślady. Kolejna sprawa to nie pierwszy taki model który zakupiłem (4 w ciągu 8 lat) i lewa wadliwa wycieraczka porysowała szybę dokładnie w miejscu gdzie pozostawiała ślady od swojej nieprawidłowej pracy. Zakupiłem nowy komplet u innego sprzedawcy ślizgi piór mają inną krzywą (inny kąt) przez co pracują bezbłędnie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam niestety wycieraczek Boscha od tego sprzedawcy. Wycieraczka nie zbiera i pozostawia na środku szyby dziwne ślady. Kolejna sprawa to nie pierwszy taki model który zakupiłem (4 w ciągu 8 lat) i lewa wadliwa wycieraczka porysowała szybę dokładnie w miejscu gdzie pozostawiała ślady od swojej nieprawidłowej pracy. Zakupiłem nowy komplet u innego sprzedawcy ślizgi piór mają inną krzywą (inny kąt) przez co pracują bezbłędnie."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2