98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1006

14

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:34

Lista ocen

25 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słaby produkt, pomimo mocnego dokręcenia etui podczas jazdy rowerem (wstrząsy) nie trzyma ustawionej pozycji, b. ciężko wypina się z zaczepu, brak otworu wlotowego na kabel ładowarki, ogólnie mało funkcjonalny produkt w stosunku do ceny. "
1 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło nie pasuje do modelu Kruger&Matz. W etui wycięcia na aparat i wyłącznik telefonu są w innych miejscach przez co tel. cały czas sam się wyłącza a do zdjęć trzeba go wyjąć z etui."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ETUI NIE PASUJE DO TELEFONU JEST ZA DUZE POZA TYM SRODEK DO TELEFONU TA GUMKA OD RAZU PEKLA PRZY ZAKLADANIU."
12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Etui nie pasuje do telefonu. Jest za mały i otwory nie zgadzają się. Zamówiłam etui na sony xperia Z a dostałam na zupełnie inny telefon."
10 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiony pokrowiec na Huawei y550 jest za luźny na ten model, "
2 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt całkowicie nie dopasowany do telefonu myPhone q-smart 3 plus. silikonowa ramka przesłania przyciski, zasłania również aparat. Szkło nie dobrane pod model telefonu. Sprzedawca sprzedaje towar nie znając parametrów telefonu, wstawiając opis na ślepo bez poznania produktu pod który sprzedaje swój towar."
29 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telefon pod własnym ciężarem potrafi wypaść z etui. Jest ono bardzo niskiej jakości, guma stanowczo zbyt miękka, otwory nie pasują do przycisków. Szkło po całym obrysie się odkleja. Telefon ma zaokrąglone szkło po całym obrysie więc nie ma możliwości aby szkło się przykleiło, wygląda to tragicznie. NIE POLECAM !!!! Sprzedawca powinien wiedzieć co sprzedaje i czy będzie to pasować do telefonu."
Odpowiedź z 16 lip 2018:
"Szanowni Państwo, przykro mi iż produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, dokonałam wszelkich czynności, abyście byli Państwo zadowoleni z aukcji. Nie używajmy komentarza zamiast reklamacji. Bardzo prosimy o niewystawianie komentarza przed kontaktem z nami, gdyż z każdej sytuacji można znaleźć wyjście, służy ku temu reklamacja, odstąpienie, które zawsze realizuję z korzyścią dla Klienta."
7 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 kwi 2018:
"Niestety nie wiemy za co otrzymaliśmy komentarz. Bardzo ubolewam, iż komentarz negatywny zastępuje kontakt, reklamację, zgłoszenie, a obie strony mogłyby pozostać w obopólnej satysfakcji."
5 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawialam na 4 a pokrowiec dali na 3 tylko szklo się zgadzało"
Odpowiedź z 12 kwi 2018:
"Niestety nie wiemy za co otrzymaliśmy komentarz. Bardzo ubolewam, iż komentarz negatywny zastępuje kontakt, reklamację, zgłoszenie, a obie strony mogłyby pozostać w obopólnej satysfakcji."
10 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"31,12,2017 zamówiłam pokrowiec do telefonu i ani się dodzwonić ,ani żadnej wiadomości,nie polecam"
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Witam, etui zostało dostarczone, czy mogę zgodnie z rozmową liczyć na usunięcie komentarza?"
31 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szkło niezgodne z opisem na instrukcji przyklejania."
Odpowiedź z 12 kwi 2018:
"Niestety nie wiemy za co otrzymaliśmy komentarz. Bardzo ubolewam, iż komentarz negatywny zastępuje kontakt, reklamację, zgłoszenie, a obie strony mogłyby pozostać w obopólnej satysfakcji."
29 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam uchwyt samochodowy do samsunga note 4. nie pasował gdyż nie utrzymał by nawet muchy. Tragedia nie polecam ściema jak nie wiem "
Odpowiedź z 18 gru 2017:
"Pan zgodził się usunąć komentarz za zwrot pieniążków, gdyż pochopnie wystawił komentarz. Komentarza nie usunął uchwytu nie odesłał, ma to w Polsce swoją nazwę. Bardzo przykre robić takie rzeczy dla 14 zł!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro