99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

14361

87

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:17

Lista ocen

24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar nie został dostarczony w wyznaczonym okresie wysyłki"
18 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do oprawy nie pasuje żarówka GU10 o czym sprzedający nie poinformował pomimo wyrażnego pytanie mailowego wysłanego przed zakupem,"
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar używany. bardzo wyraźne ślady użytkowania na wszystkich dziewięciu sztukach. Nie wiadomo jak długo były użytkowane i ile jeszcze podziałają. Po samym spakowaniu było widać że były nie oryginalnie zapakowane. Podrapane szkło mleczne i brudne co sugeruje że to towar jakiś po wystawowy. Sprzedawca telefonicznie zapewniał że wszystko jest zgodne z opisem a tam jest napisane że towar ma być nowy. Rozumiem że jedna sztuka się może zdarzyć z uszkodzeniem ale nie wszystkie. Masakra. Nie polecam!!!"
21 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam od Panstwa produkty których de fakto nie mieli w sprzedaży nawet nikt nie raczył zadzwonic przysłali inną rzecz uszkodzoną i nie kompletną rozmowa przez telefon masakra reklamacja paczka przyszła drugi raz i tez niekompletna reklamacja paczka przychodzi trzeci raz nie polecam "
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak słów, produkty wystawione a ich brak wysyła podobno e-maila z informacją o brakach , następnie przeprasza i prosi o dane do przelewu który zrobi zaraz, po paru dniach ani pieniędzy ani towaru. Nie polecam! "
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam - wysłali mi całkiem inny zasilacz niż ten, który kupiłem. Po tygodniu mailowania, dowiedziałem sie, że właściwego zasilacza nie mają, ale już zamówili. Ostatecznie nie doczekałem się właściwego zasilacza. Zwrot towaru i pieniędzy był jedynym rozwiązaniem."
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie otrzymałem przesyłki. Czas oczekiwania nie znany."
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Bardzo nam przykro, że nastąpiło opóźnienie wysyłki oraz, że w ostateczności paczka nie została nadana. Jedyne co możemy zrobić to powonienie bardzo Państwa przeprosić za zaistniałą sytuację. Była to wyjątkowa okoliczność. Takie sytuacje w zdarzają się sporadycznie, kiedy zwiedzie system bądź któryś z naszych dostawców. Staramy się na bieżąco informować klientów o statusach zamówień i ewentualnych opóźnieniach. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Pozdrawiamy leddopl"
8 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca obniża ceny kilku produktów na weekend, w poniedziałek natomiast wycofuje transakcje tłumacząc się błędem systemu. Znaczy się, że system decyduje u was o cenach sprzedaży? Gratuluję "sztucznej" inteligencji w sprzedaży."
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Dzień dobry, oczywiście rozumiemy Państwa komentarz, jednak celem wyjaśnienia dla innych kupujących - dnia 2.03 (sobota) w godzinach wczesno-porannych nasz system AUTOMATYCZNIE, bez naszej akceptacji znacznie obniżył ceny kilku produktów. Ceny zostały obniżonej ponad 10-KROTNIE , po wychwyceniu pomyłki,natychmiast zamknęliśmy aukcje, zwróciliśmy środki poprzez PayU i napisaliśmy rzetelne wyjaśnienia do klientów. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nic więcej nie mogliśmy zrobić."
7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM!!!!! Sprzedający wycofał się z oferty!!!!!! Tragedia!!!! "
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Dzień dobry, oczywiście rozumiemy Państwa komentarz, jednak celem wyjaśnienia dla innych kupujących - dnia 2.03 (sobota) w godzinach wczesno-porannych nasz system AUTOMATYCZNIE, bez naszej akceptacji znacznie obniżył ceny kilku produktów. Ceny zostały obniżonej ponad 10-KROTNIE , po wychwyceniu pomyłki,natychmiast zamknęliśmy aukcje, zwróciliśmy środki poprzez PayU i napisaliśmy rzetelne wyjaśnienia do klientów. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nic więcej nie mogliśmy zrobić."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie dostarczył zakupionego towaru. Jako powód podał enigmatyczny "błąd systemowy" nie wyjaśniając dokładnie co się stało. Kieruję sprawę do prawnika. Nie polecam!"
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Witam, Państwa komentarz jest zrozumiały, jednak celem wyjaśnienia dla innych kupujących - dnia 2.03 (sobota) w godzinach wczesno-porannych nasz system AUTOMATYCZNIE, bez naszej akceptacji znacznie obniżył ceny kilku produktów. Ceny zostały obniżonej ponad 10-KROTNIE , po wychwyceniu pomyłki systemu,natychmiast zamknęliśmy aukcje, zwróciliśmy środki poprzez PayU i napisaliśmy rzetelne wyjaśnienia do klientów. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Niestety, nic więcej nie mogliśmy zrobić. Pozdrawiamy"
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający wycofał się ze sprzedaży po zakupie, twierdząc, że cena została zaniżona nie z jego winy."
Odpowiedź z 6 mar 2019:
"Przykro nam, że taka sytuacja faktycznie miała miejsce, jednak chcielibyśmy to wyjaśnić innym kupującym. dnia 2.03 (sobota) w godzinach wczesno-porannych nasz system AUTOMATYCZNIE, bez naszej akceptacji znacznie obniżył ceny kilku produktów. Ceny zostały zaniżone ponad 10-KROTNIE , po wychwyceniu pomyłki systemu,natychmiast zamknęliśmy aukcje, zwróciliśmy środki poprzez PayU i napisaliśmy rzetelne wyjaśnienia do klientów. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Nic więcej nie mogliśmy zrobić."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"przyszły oprawki niezgodne z opisem - po reklamacji niezwłocznie zostały wysłane kolejne oprawki które niestety przyszły znowu niezgodne z opisem ( brak możliwości wyjęcia żarówki bez wyjmowania całej oprawki "
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz problemy związane z wymianą towaru. Oczywiście był to nieszczęśliwy zbieg okoliczności - ludzka pomyłka...wiemy, że nic nas nie tłumaczy. W tej sytuacji nic więcej nam już nie zostało jak Pana jeszcze raz bardzo przeprosić i zapewnić, ze takie sytuacje zdarzają się sporadycznie. I zawsze robimy szybko co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać taki problem. Pozdrawiamy leddopl"
3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z zamówieniem- po wysłaniu maila reklamacyjnego nikt się nie odezwał"
Odpowiedź z 27 mar 2019:
"Bardzo przepraszamy za brak odpowiedzi. Zawsze na bieżąco odpowiadamy na maile. Nie wiemy dlaczego wiadomość została przeoczona. Szkoda, że nie kontaktowali się Państwo z nami telefonicznie. Takie sytuacje się nie zdarzają. Przykro nam, że nie udało nam się dojść do porozumienia."
24 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żarówki przestały działać po kilku miesiącach"
Odpowiedź z 18 lut 2019:
"Przykro mi, że zakupione u nas żarówki, tak szybko przestały działać. Ciężko mi powiedzieć jaka była tego przyczyna. Producent zapewnia 2 letnią gwarancją na te produkty. Wystarczy, że skontaktuje się Pan z nami i wypełni formularz reklamacji oraz odeśle żarówki najtańszą przesyłką a my prześlemy do Pana nowy, wolny od wad towar. Pozdrawiam Weronika leddopl"
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem łącznie 5szt tych żarówek i wszystkie przestały działać mniej więcej po 2 może kilku miesiącach."
Odpowiedź z 18 lut 2019:
"Przykro mi, że zakupione u nas żarówki, tak szybko przestały działać. Ciężko mi powiedzieć jaka była tego przyczyna. Producent zapewnia 2 letnią gwarancją na te produkty. Wystarczy, że skontaktuje się Pan z nami i wypełni formularz reklamacji dostępny w linku poniżej oraz odeśle Pan żarówki najtańszą wysyłką a my prześlemy do Pana nowy, wolny od wad towar. Pozdrawiam Weronika leddopl"
12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Z przykrością wystawiam negatywną opinię. Niestety jest to jedyna forma ostrzeżenia innych kupujących przed sprzedającym, który wystawia na aukcję przedmioty nie posiadając ich fizycznie i nie jest w stanie ich sprzedać, mimo widocznej w opisie informacji o krótkim terminie realizacji zamówienia. Nie polecam - strata czasu."
5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Fatalne podejście do klienta, czas wysyłki ponad tydzień, pomimo kilku monitów z mojej strony, w dodatku profil doszedł pokrzywiony, i za niecałe 9 zł ja mam drukować i wypełniać formularz reklamacyjny, bez komentarza. NIE POLECAM, CHYBA ŻE KTOŚ MA POKŁADY CIERPLIWOŚCI DO IGNORUJĄCEGO SPRZEDAWCY, KTÓRY ZADOWOLONY Z WPŁATY KUPUJĄCEGO ZWYCZAJNIE GO OLEWA !!!"
Odpowiedź z 12 lut 2019:
"Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz spore opóźnienie. Jeśli chodzi o procedurę reklamacji to niestety, zdaję sobie sprawę, że jest to kłopotliwe jednak musimy mieć jakiś dowód, aby uwzględnić reklamację i wysłać nowy towar. Przykro mi, że nie sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Każdego dnia staramy się poprawiać jakość naszych usług i zrobimy wszystko co będzie możliwe, aby przy następnych zakupach udowodnić że jesteśmy solidną i rzetelną firmą, Pozdrawiamy leddopl"
4 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jedna z 3 zamontowanych żarówek była zepsuta. Barwa kompletnie niezgodna ze specyfikacją 3000K świeci jak 2700. Mam wiarygodne porównanie. Dostawa dotarła w 5 dniu roboczym. Ale oczywoście Allegro bierze pod uwagę czas nadania, ale nie fizycznej dostawy i nie pozwala wystawić mniejszej ilości gwiazdek niż 5."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro