98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

883

16

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:51

Lista ocen

18 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

17 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Kupiłem na licytacji 3 szt odzieży. Niestety do mnie dotarły tylko 2. Za jedną sztukę jeszcze przed wysyłką Pani zwróciła pieniążki. Nie otrzymałem żadnego wyjaśnienia, powiadomienia, że o przeprosinach już nie wspomnę. Wynika z tego, że przedmiot został sprzedany ponownie już po moim zakupie. Poza tym czas przesyłki deklarowany w aukcji 24h to mit. Paczka dotarła do mnie dokładnie w 8 dniu od momentu zakupu tak więc NIE POLECAM."
26 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dramat zero kontaktu nie polecam rzeczy jak że smietnika"
Odpowiedź z 18 paź 2019:
"Pisaliśmy by zwrócić towar jak nie odpowiada ale tego nie zrobiono."
6 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dostałam jedną koszulkę a nie dwie, brak kontaktu ze sprzedającym. "
23 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Pomimo zwrotu towaru, ze względu na niezgodność z opisem, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam, mimo że minęło już ponad trzy tygodnie, swoich pieniędzy. Kategorycznie nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 23 lip 2019:
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Nie nastąpił zwrot gdyż tej bluzy nie otrzymaliśmy. Po sprawdzeniu numeru nadania okazało się że bluza wraca spowrotem do nadawcy a ze strony przewoźnika brak jakiegokolwiek telefonu czy awizo. I obie strony poszkodowane a przewoźnik czysty. Zawsze radzimy robić zwrot poprzez ALLEGRO lub przesyłać Nam numery zwrotów. Pozdrawiam"
9 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

6 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety jest to mój pierwszy negatyw, a Allegro mam od 10 lat. Koszulka niby w stanie bdb, a ma mnóstwo czerwonych i różowych plam, prawdopodobnie zafarbowanych od czegoś. Na zdjęciach oczywiście to nie było pokazane. Kontaktu zero, pytałem o zwrot, odpowiedzi się nie doczekałem. Nie polecam, czegoś takiego jeszcze nigdy nie doświadczyłem."
11 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zalicytowałem towar którego już nie było, że zwrotem pieniążków nie było problemu"
3 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

22 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedawca anulował transakcję na podstawie ukrytej klauzuli, nieujawnionej w opisie przedmiotu oraz bez kontaktu w sprawie wyjaśnienia nieznacznego opóźnienia płatności. Paskudna praktyka braku kontaktu z klientem robiącym większe zakupy nie została zakwestionowana przez Allegro, jednak brak komunikacji oznacza jedno - sprzedawca uciekł od obowiązku sprzedaży, ze względu na niesatysfakcjonującą cenę. Nie polecam!"
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Witam, co do ukrytej klauzuli, wszystko jest w opisie - więcej informacji niegdyś była to strona o mnie. Czekaliśmy dłużej niż 7 dni na zapłatę po czym zwróciliśmy się o zwrot prowizji. Wszystko zgodnie z regulaminem Allegro. A wystarczyło tylko napisać że zapłaci się później...no cóż i tak bywa. Pozdrawiam"
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"KATASTROFA !!! NIE POLECAM !!! NIE ODPOWIADA SPRZEDAJACY NA PYTANIA !! PIENIADZE DOSZLY !! NIE DOSZLY TAK DOSZLY !!! PROSZE O NUMER WYSYLKI !! DO DZISIAJ ZADNEJ ODPOWIEDZI I ZADNEGO TOWARU !!!"
2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Koszulka przyszła brudna na stójce, nie profesjonalnie zapakowana, nawet się w worek foliowy nie chciało wrzucić, co do poczty to porażka, 7 dni szło w tym 5 roboczych "
27 lut 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Spodenki dostalem w tak duzych plamach jeszcze na białym materiale ze sprzedajacy nie mogl ich przeoczyc. Pisałem do tej pani ale nie otrzymałem odpowiedzi na zgloszony problem.Ta pani jawnie sprzedaje ubrania ktore nie sa takie jak w opisie aukcji w dyby taka i D U P S K O wystrzelać Żenua"
25 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

22 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wszystko ładnie pięknie gdyby nie to że sprzedawca wystawia towar którego nie ma za co przeprasza a na jego aukcjach towar jest nadal dostępny (dziwne)???? Jedyny plus to zwrot pieniędzy po interwencji allegro....."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro