98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1296

18

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:49

Lista ocen

28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedano mi uszkodzony telefon.Działał dwa dni.Gdy go zareklamowałam,powiedziano mi ze ja go uszkodziłam i mam go naprawić na własny koszt. Nie polecam tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Pani kupiła telefon, używała przez kilka dni a nawet załozyła na niego folię, po czym zareklamowała, iż "nagle wyświetlacz się wyłączył". Po otrzymaniu zobaczyliśmy iż wyświetlacz jest rozbity i wylany.Mimo że Pani utrzymuje że otrzymała telefon w takim stanie, nie jest jest to możliwe - wylany rozbity wyświetlacz widać gołym okiem, nie da się tego ukryć ani nie zauważyć.Tym bardziej przy założeniu folii. Jeśliby uszkodzenie takie powstało w transporcie, zostałoby zgłoszone od razu po otrzymaniu"
14 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłał zepsuty telefon a w opisie był że wszystko jest ok "
8 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem sprzęt, zero odzewu, zero kontaktu, podane telefony nie istnieją! omijajcie z daleka!"
Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Absolutna nieprawda! Użytkownik Spezjal wylicytował telefon 5 dni temu. Nie wybrał sposobu dostawy i zapłaty, nie kontaktował się mailowo, nie dzwonił. Jedyny kontakt - wczoraj o 22:30 z pytaniem o stan zakupionego telefonu, a o 10 rano już negatyw. Odpowiadamy na e-mail, odbieramy telefony - w godzinach pracy 11-19, a podane w aukcjach numery są jak najbardziej aktywne. To Kupujący powinien się skontaktować ze sprzedawcą w sprawie zakupu i poinformować o swoim wyborze płatności i wysyłki."
2 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwsza rzecz to w telefonie źle założony nowy dotyk jak się naciska to czuć jak dotyk cały lata w niektórych miejscach szwankuje, telefon był słabo zabezpieczony jakiś karton byle jaki gdy otworzyłem i wyjalem telefon był cały wilgotny na szybce ekran był cały zaparowany i zimny "
Odpowiedź z 8 lut 2019:
"Szanowny Panie, paczka z telefonem w zimę na pewno będzie zimna, a szkło w telefonie po wniesieniu do ciepłego pomieszczenia ma prawo zaparować, to są podstawowe zasady fizyki! Natomiast jeśli cokolwiek Pana zdaniem nie działa tak jak należy telefon należy reklamować. Przysługuje Panu również prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Negatyw absolutnie niezasłużony"
14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem: 1.Niekompletny (jako nowy powinien mieć akumulator w zestawie) 2. uszkodzony - wyświetlacz nie działa. O obsłudze moznaby napisać cały rozdział w książce: " Byznesmen po polskiemu". Zwrot za towar wywalczony .... każdy mail od sprzedawcy to nowa opowiastka. Szkoda słow. ODRADZAM jakiekolwiek zainteresowanie ofetami tego "allegrowicza"."
Odpowiedź z 14 sty 2019:
"1. Towar całkowicie zgodny z opisem - starszy model sprzed kilkunastu lat, nowy, bez akumulatorków ze względu na rok produkcji! Wysłaliśmy wszystko co powinno być - zgodnie z opisem 2. Kupujący odesłał telefon jako darmowy zwrot do zupełnie innej firmy, do nas w zamian dotarła paczka z inną zawartością, lecz Kupujący nie zrobił nic by pomóc 3. Na swój koszt sprowadziliśmy z innego adresu mylnie wysłaną przez Kupującego paczkę (nie mieliśmy obowiązku!) i za to otrzymaliśmy negatywa. Porażka!"
13 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ostrzegam przed zakupami u tego sprzedawcy. Zakupiłam telefon , który nie czytał katy sim sprzedawca nie wiedział czy ma sim-locka. Telefon odesłałam , po rozpoczęciu sporu przyszła inf.że przy wkładaniu karty uszkodziłam gniazdo sim tel.mi odesłano. Sprzedawca twierdzi ze telefon przed wysłaniem był sprowadzany , ale nie wiedział i nie umiał odpowiedzieć czy ma czy nie czy ma sim-locka . Dostałam uszkodzony telefon , który został mi odesłany. Sprawa u rzecznika praw konsumenckich !"
Odpowiedź z 14 sty 2019:
"Szanowna Pani, telefon nigdy nie miał sim locka, lecz została uszkodzona kieszeń na karty SIM - poprzez nieostrożne włożenie karty przez Panią. Przed wystawieniem w aukcji wszystkie telefony są sprawdzane więc taka usterka jak brak pinu w kieszeni na kartę SIM zostałaby wykryta od razu - widać to gołym okiem. Reklamacja Pani została odrzucona jako nieuzasadniona, ponieważ gwarancja ani rękojmia nie obejmują przypadków uszkodzeń fizycznych przez samych Kupujących Komentarz niesłuszny i krzywdzący"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem od 2kroki_pl dwa telefony. Odebrałem je osobiście. Pierwszy sprawny, drugi w ogóle się nie uruchamiał. Dwa dni później sprzedawca wymienił mi niesprawny telefon na inny z tej samej aukcji, który również posiadał wadę przy wykonywaniu rozmów. Zapewniono mnie o zwrocie gotówki w ciągu tygodnia. Pieniędzy nie ma a sprzedawca twierdzi że zwróciłem mu sprzęt którego mi nie wydał co nie jest prawdą. Sam go przyjął i wymienił na inny kilka dni wcześniej. Konfabulanci. Stanowczo odradzam!"
Odpowiedź z 26 gru 2018:
"Dobrze Pan wie, że to nieprawda. Zwrócił Pan telefon o zupełnie innym IMEI niż sprzedaliśmy, z całkowicie zniszczonym wnętrzem. Uważamy, iż jest to próba wyciągnięcia od Sprzedawcy pieniędzy przy jednoczesnym zatrzymaniu sprawnego telefonu otrzymanego od nas. Oczywiście że zwroty realizujemy najszybciej jak się da, ale warunkiem jest jednak zwrot urządzenia zakupionego u nas, a nie jego podmiana."
18 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem . Nie polecam"
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Szanowny Panie, jeśli rzeczywiście zachodzi jakaś niezgodność należy telefon odesłać do Sprzedającego w ramach reklamacji - z opisem niezgodnosci- w celu jej weryfikacji i ustalenia dalszych kroków. Sprzedawca zawsze powinien doprowadzić do stanu zgodnego z opisem. Kupujący zaś musi mu to umożliwić. Komentarze zaś to nie miejsce na składanie reklamacji. Prosimy o jego usunięcie i odesłanie telefonu z opisem niezgodności - rozwiążemy tę sytuację"
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"telefon na zdjęciach prezentował się dużo lepiej niż na żywo. Telefon zablokowany mimo że na aukcji była informacja że bez SIMLOCK. Sprzedawca zaproponował odesłanie ale koszt wysyłki to połowa wartości telefonu więc nie warto."
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw. Opóźnienie w dostawie jeszcze jestem w stanie przeboleć ale tego że nowy tablet ma usterkę ekranu (Góra ekranu wyświetla na żółto) już nie. Nie tego spodziewałem się po nowym sprzęcie a nie mam czasu na zabawę w odsyłanie."
Odpowiedź z 12 wrz 2018:
"Szanowny Panie, nie było ani dnia opóźnienia - tablet został wysłany następnego dnia roboczego po zakupie (zakupiony w piątek, wysłano w poniedziałek). Sprzęt nowy, jest na gwarancji i jeśli cokolwiek jest nie tak, nalezy go reklamować a nie informować Sprzedawcę poprzez komentarz. Uprzejmie prosimy o skorzystanie ze standardowej procedury reklamacyjnej i odesłanie tabletu - wymienimy go na inny."
27 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telefon, mimo że w opisie stoi "Telefon wystawiony na aukcji jest używany, w 100% sprawny", posiada niesprawną baterię, o której sprzedawca musiał wiedzieć, bo działa tylko po podpięciu ładowarki. Na moją prośbę o rozwiązanie tej sprawy sklep kazał odesłać telefon paczką ekonomiczną i czekać na sprawdzenie przez serwis. Teraz mam czekać miesiąc na sprawdzenie tel. przez serwis, który stwierdzi niesprawną baterię. Niepoważny sklep, który z premedytacją wysyła niesprawny szrot. Nie polecam."
Odpowiedź z 31 sie 2018:
"Szanowny Panie, serwis musiał sprawdzić czy problem z ładowaniem lezy po stronie baterii czy po stronie telefonu - np. gniazda ładowania. Nie zawsze co się wydaje Kupującemu rzeczywiście się sprawdza. Sprzedawca musi dostarczyć towar sprawny i zgodny z opisem i jeśli cokolwiek jest nie tak musimy mieć pewność na 100% co konkretnie jest tego przyczyną. Nigdy to nie trwa miesiąca, tylko zgodnie z przepisami do 14 dni (najtrudniejsze przypadki). Zazwyczaj wszystko jest rozpatrywane znacznie szybcie"
17 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telefon wystawiony jako nowy okazał się być używany co potwierdził Pan z obsługi " zdarza się". Brak kluczyka do wyłożenia karty sim przez co nie mozna uruchomić telwfonu- sprzedawca " nie oferuje kluczyków", które są niezbędne żeby w ogóle uruchomić telefon"
Odpowiedź z 17 sie 2018:
"Gaba-2006 kupiła telefon który był wystawiony jako używany ładny, dwukrotnie tańszy od telefonu nowego. Prezentowane zdjęcia pokazywały ślady użytkowania, lecz Kupująca nie czytała opisu aukcji i oczekiwała że otrzyma telefon nowy. Odesłała go w ramach odstąpienia od umowy i otrzymała zwrot pieniędzy. Komentarz absolutnie nie słuszny i powinien zostać wystawiony samej Kupującej za brak umiejętności czytania opisu aukcji"
13 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Blokada sim network sie nie odblokuje w całości, dostałem telefon w stanie niezadowolonym, nieczysty wyglada ze jest używany, ładowarka jest mega uzywana Widać ślady"
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Szanowny Panie, telefon był nowy, więc nie może być brudny. Jedyne co mogło mieć miejsce - że był pokazywany klientom w naszym sklepie stacjonarnym, więc ładowarka była rozwijana a telefon brany w ręce. Natomiast telefon był sprzedawany z sim lockiem i powinien go mieć. Każdy klient jeżeli uznaje że telefon jest niezgodny z opisem ma prawo złożenia reklamacji lub zwrotu w ciągu 14 dni - trzeba po prostu skontaktować się ze Sprzedającym i odesłać zakupi9ony towar w ramach standardowej procedury"
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety "b. ładny, w doskonałym stanie, posiada znikome ślady użytkowania" oznaczało w tym przypadku liczne rysy na ekranie, niedomkniętą obudowę w kilku miejscach, brudny ekran i brudną obudowę oraz problemy z uruchamianiem się tabletu. Bateria była całkowicie rozładowana. Ładowarka brudna i porysowana. Tablet nie był całkowicie zawinięty w folię bąbelkową w przesyłce. Pozytywnie mogę ocenić jedynie szybką wysyłkę i to że otrzymałem zwrot pieniędzy (choć dopiero po prawie dwóch tygodniach)."
Odpowiedź z 3 sie 2018:
"Szanowny Panie, telefony nigdy nie trafiają na aukcje brudne, są odpowiednio czyszczone i przecierane przed ofotografowaniem, natomiast towar używany zawsze będzie posiadał jakieś ślady użytkowania i cena każdego towaru uwzględnia stopień jego zużycia. Jeśli towar nie odpowiada nabywcy - zawsze ma prawo zwrotu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Komentarz jest wystawiony sporo na wyrost. Wszelkie niezgodności należy zgłaszać nie w komentarzu, a bezpośrednio Sprzedawcy by dać możliwość rozwiązania"
9 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety negatyw...tablet był fatalnie zapakowany - firmowe pudełko z cienkiego kartonu włożone tylko w torbę foliową kuriera... to musiało się skończyć jak się skończyło, tablet przyszedł do mnie z całkowicie połamanym wyświetlaczem, jestem lżejszy o parę groszy i łzy mojej córki która rozpakowała przesyłkę..."
Odpowiedź z 11 lip 2018:
"Wszystkie towary oprócz tego że posiadają firmowe pudełka, są zawijane w folię bąbelkową i oklejane naklejkami OSTROŻNIE. Jest to standardowo przyjęty sposób zabezpieczania każdego towaru. Przesyłki są także ubezpieczone. W danym wypadku po stronie Kupującego leży obowiązek spisania z kurierem protokołu uszkodzenia towaru podczas transportu - na tej podstawie jest składana reklamacja w firmie kurierskiej i zwracana równowartość towaru - Kupujący tego niestety nie zrobił, a szkoda."
6 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

24 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Facet robi sobie jaja.. Sprzedał zepsuty telefon. Nie polecam "
Odpowiedź z 25 cze 2018:
"Czy komentarze to miejsce na złożenie reklamacji? Jeżeli Kupujący sądzi, że cokolwiek jest nie tak, telefon najzwyczajniej trzeba odesłać w ramach reklamacji wraz z opisem co się dzieje. Zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam inny zgodny z opisem. Wystawiając zaś taki komentarz nie próbując nawet zadzwonić do Sprzedawcy i spróbować cokolwiek wyjaśnić, nie postępując zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami złożenia reklamacji, wystawia opinię samemu sobie"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro