Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik SportLabsPL

99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1517

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (1523)
Polecam (1517)
Nie polecam (6)

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
11 kwi 2018
"BRAK MAGAZYNU SM W PRZESYŁCE "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"BRAK MAGAZYNU SM W PRZESYŁCE "

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
11 kwi 2018
"Shaker był uszkodzony, pieniądze zostały zwrócone."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Shaker był uszkodzony, pieniądze zostały zwrócone."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 kwi 2018
"SCITEC SHAKER NIEBIESKI 700ML SZEJKER DO ODŻYWEK - niestety to nieporozumienie, shaker podczas mieszania odżywki przepuszcza płyn. Nie ma nic wspólnego z pojemnikiem do mieszania czegokolwiek. Niestety wysyłka powrotna dwa razy droższa od shakera. Sprzedający na moją prośbę bym dopłacił za coś nie cieknącego oznajmił iż nie posiada innych lepszych, wszystkie są tego typu. Towar kompletnie nie zgodny z opisem, nadaje się na wazon do kwiatów a nie shaker !!! Odżywki super, bez zarzutów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"SCITEC SHAKER NIEBIESKI 700ML SZEJKER DO ODŻYWEK - niestety to nieporozumienie, shaker podczas mieszania odżywki przepuszcza płyn. Nie ma nic wspólnego z pojemnikiem do mieszania czegokolwiek. Niestety wysyłka powrotna dwa razy droższa od shakera. Sprzedający na moją prośbę bym dopłacił za coś nie cieknącego oznajmił iż nie posiada innych lepszych, wszystkie są tego typu. Towar kompletnie nie zgodny z opisem, nadaje się na wazon do kwiatów a nie shaker !!! Odżywki super, bez zarzutów."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
25 lis 2017
"Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Odmówiono mi wymiany ponieważ go otworzyłem. Powołują się na przepisy mówiące o zwrotach a ja chciałem reklamować niezgodność. Mam na to nawet 2 lata. Pisałem wielokrotnie ale z uwagi na fakt że odmówiono mi wymiany na produkt za który zapłaciłem wystawiam NEGATYW."
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Charakter wady nieistotny, tabletki a kapsułki, opis aukcji był właściwy. Różnica do stwierdzenia przed otwarciem. Zakup zapieczętowanych towarów, które zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych. Oferowaliśmy inne rozwiązanie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Odmówiono mi wymiany ponieważ go otworzyłem. Powołują się na przepisy mówiące o zwrotach a ja chciałem reklamować niezgodność. Mam na to nawet 2 lata. Pisałem wielokrotnie ale z uwagi na fakt że odmówiono mi wymiany na produkt za który zapłaciłem wystawiam NEGATYW."
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Charakter wady nieistotny, tabletki a kapsułki, opis aukcji był właściwy. Różnica do stwierdzenia przed otwarciem. Zakup zapieczętowanych towarów, które zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych. Oferowaliśmy inne rozwiązanie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4