97,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1237

34

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,5/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:35

Lista ocen

16 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zamówiony 8.02.br., a wysłany 14.02. po 6 dniach. Fakt, że 8.02 to był piątek, jednak mimo wszystko późno. Zamawiający musi się z tym liczyć. Sam spieniacz niewart tych pieniędzy nawet w połowie. Mleko miło być mocno spienione nawet na "twardo". Mam taki ręczny spienicz na baterię - o niebo lepszy."
Odpowiedź z 19 lut 2019:
"Z naszych informacji wynika, że Pana zamówienie zostało wysłane 11.02, a odebrane 12.02. Taka sama informacja widnieje również na stronie przewoźnika. Zamówienie opuściło nasz magazyn po 2 dniach roboczych. Jeżeli produkt jest uszkodzony, przysługuje Panu prawo do reklamacji, jednak z Pana wiadomości wynika, że nie spełnił on Pana oczekiwań, jest nam z tego powodu bardzo przykro, szczególnie, że jest to produkt bardzo ceniony przez naszych klientów."
30 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wiele pomyłek, brak porządku w zamówieniach. Przesyłka po tygodniu nawet nie została wysłana. Oferowanie produktów, których nie ma na stanie."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak towaru 4dni po wpłacie i brak jakiejkolwiek informacji."
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"2 miesiace towar jechał do mnie mimo ze prosiłem Allegro o pomoc to i Allegro ma kupujących w D.U.P.I.E brak jakiej kolejek reakcji sprzedawcy jak i osoby z Allegro która czuwa nad transakcja. To jest po prostu jakiś zart"
25 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówienie zostało anulowane w dniu zakupu, sprzedawca został o tym poinformowany przez Allegro i przeze mnie. Mimo to zamówienie zostało wysłane - nez podania danych przesyłki w Allegro, ani podaniu mojego maila w InPost, więc dowiedziałem się o tym w dniu dostawy. Zamówienie zostało zwrócone przez InPost. Pieniądze zostały mi zwrócone po kilkukrotnych mailach do sprzedawcy. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta."
11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jak na oficjalnego dystrybutora to porażka. Towar faktycznie otrzymałem ale po kilkunastu telefonach oraz mailach. Uważam, że jeżeli towar jest z "półki" to jego wysyłka powinna zając max 2 dni robocze a nie ponad tydzień. Kolejne zakupy kapsułek z kawą zrobię w sklepie stacjonarnym. "
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"doszło po miesiącu,prawie,poza tym nullo contacto..."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam! Trzeba długo czekać na wysyłkę. Na szczęście od razu przysłali mi zwrot pieniędzy."
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekam 4 tygodnie. Robią mnie w balona i kapsułek nadal nie mam. "
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka dotarła po trzech tygodniach, zero kontaktu ze strony sprzedającego. Towar chociaż zgodny z opisem."
23 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas dostawy różni się znacznie od opisywanych w ofercie 3 dni. Ja dostałem towar po około 16 dniach po licznych interwencjach i skargach. Kontakt z firmą zerowy. Odpowiedzi na maile nie zawierają żadnych konkretnych informacji co do terminu wysyłki. Dopiero pomoc Allegro i oficjalna skarga w firmie Tchibo przyniosła efekt. Dystrybutor zmienia rodzaj kawy bez uzgodnienia z kupującym. Totalny bałagan z dostawą, duplikacje wysyłanych towarów Zdecydowanie nie polecam tego sprzedającego"
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety zostałem zapewniony, że towar został wysłany, a tak naprawdę stało się to po ponad tygodniu od kupna. Miałem dostać kod rabatowy za ten incydent, ale też nie dostałem. Fakturę też dostałem bez Nipu... musiałem czekać 3dni za poprawioną. Dodzwonić się to też porażka - dzwoniąc o 12 automat mówi "Biuro czynne od 9 do 22, proszę dzwonić w godz. otwarcia" i rozłącza się. "
21 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kilka słów o FATALNEJ obsłudze. Biuro obsługi zapomniało przez tydzień wysłać numeru zamówienia, o paczce nie wspominając. Cała transakcja trwała ponad 2 tygodnie. O fakturze też zapomnieli, trzeba było się przypominać. Obsługa odpowiada na maile z prawie jedno dniowym opóźnieniem. W ramach zadośćuczynienia za czas oczekiwania mieliśmy otrzymać rabat na następne zamówienie - daliśmy się złapać na banał, żadnego rabatu nie otrzymaliśmy. Nie polecam.Oficjalny dystrybutor - obsługa żenująca"
Odpowiedź z 22 lis 2018:
"Dzień dobry, bardzo chcemy przeprosić za zaistniała sytuację. Jeśli chodzi o kod rabatowy to jesteśmy w stanie zmniejszyć kwotę następnego zamówienia o 15%. Prosimy tylko o złożenie zamówienia za pobraniem, abyśmy mogli skorygować cenę. Niestety nie możemy aktualnie wygenerować kodów rabatowych za co bardzo przepraszamy."
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ostrzegam przed zakupem u tego sprzedawcy - 5. 11 zamówiłam 2 duże zestawy, dziś 20.11 a ja nadal ich nie mam. Oto informacje informację - wysłane - nie wysłane - będą wysłane ale dziś był hit "proszę wybrać sobie inny smak, bo mamy braki. Sprawa zgłoszona do Allegro, a dziś składam wniosek na policji - polecam wszystkim, których naciągnęli złożyć go - nie myślcie, że to nic nie da - dużo się zmieniło w tej kwestii. Wysyłam też informację dla Tchibo, żeby wiedzieli jakiego mają dystrybutora."
18 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Totalna ignorancja, zgodnie z opisem realizacja miała być do 2-3 dni a zakupiony towar otrzymałem po 14 dniach. Infolinia nie dział nikt nie odbiera telefonu. Wstyd dla firmy jeżeli to oficjalny dystrybutor!"
18 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ekspres zakupiony na prezent. Oczywiście nie dotarł na czas, wysyłka po 2 tygodniach po kilku interwencjach. Musiałem kupić drugi. Mieli przesłać rekompensatę ale ich obietnice są ... warte. Odradzam jakiekolwiek zakupy. Takie firmy powinny mieć usuwane konta na Allegro. "
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar OK, ale bardzo długi czas wysyłki i słaby kontakt ze strony sprzedawcy. Towar przyszedł dopiero po złożeniu reklamacji przez allegro, wcześniejszy mail bez odpowiedzi."
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mają problemy z logistyką. Czekałem prawie dwa tygodnie na paczkę! Produkt zgodny z opisem."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro