99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

28463

154

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:12

Lista ocen

20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rzeczy miały być "PRZEDMIOT POWYSTAWOWY SPRAWNY W SUPER STANIE" szlifierka w opłakanym stanie, tak zniszczona jakby ją ktoś ciągał za samochodem, iskrząca, dymiąca z rozwalającą się przekładnią SZOK !!! Stan wkrętarki, przynajmniej wizualny lepszy ale w środku gruzy, sprzęgło spalone, zepsuta przepuszczająca przy najmniejszym oporze przekładnia. Ogólnie bardzo złe wrażenie, bardzo złe narzędzia i zmarnowany czas. SKLEP "JAK PUDEŁKO CZEKOLADEK, NIGDY NIE WIESZ NA CO TRAFISZ" ODRADZAM ZAKUPY"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W opisie było napisane "Zakres dostawy: Urządzenie spawalnicze , Kabel uziemiający Uchwyt spawalniczy MIG , Maska ochronna , Pędzel , Cewka drutu z rdzeniem ręcznym". Nie otrzymałem "Maska ochronna , Pędzel""
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw należy się w 100 % gdyż sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada! Na takie manewry nie ma usprawiedliwienia! SZKODA CZASU! 1"
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pion w laserze działa dobrze poziom natomiast ledwo widać .Gdyby to było opisane nie kupiłbym .Proszę uważać"
Odpowiedź z 18 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z klientem w sprawie niezgodności towaru, liczę na kontakt, odpowiedź i pozytywne zakończenie nieporozumienia"
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z klientką odnośnie wystawionego nam negatywnego komentarza , brak odpowiedzi . Liczymy nadal na kontakt"
9 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie dotarł .Brak możliwości kontaktu,poprostu nic kamień w wodę. "
Odpowiedź z 9 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z klientem odnośnie niedostarczonej przesyłki, paczka była wysłana zgodnie z terminem wysyłki, kurier paczki nie dostarczył do klienta i zwrócił paczkę do nas, przedmiot ponownie zostanie wysłany"
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 sty 2019:
"pisaliśmy maila do klienta w sprawie rozwiązania problemu , brak odpowiedzi zwrotnej. Zawsze staramy się pozytywnie rozwiązać problem, liczymy na kontakt"
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ogólnie to lipa "
Odpowiedź z 15 sty 2019:
"pisaliśmy do klienta maila w sprawie niezadowolenia z przedmiotu, nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej, bardzo zależało nam na rozwiązaniu problemu"
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają towar którego nie mają na stanie, wiadomość od sprzedającego: "Witam, mamy problem z Pana zamówieniem. Nie możemy znaleźć na magazynie pozycji: -KK1557 WAVLINK uniwersalna stacja dokująca (7718680283) Przeszukaliśmy cały magazyn i nic. Nie wiem co mogło się z tym stać.""
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt nie spełniał oczekiwań , niezgodność z opisem"
Odpowiedź z 10 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z kupującym dwukrotnie mailowo, nie otrzymaliśmy odpowiedzi na maila . Nam nadzieje że jeszcze dojdziemy do porozumienia"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zero kontaktu, nie czytają korespondencji, klient nie jest partnerem. Pomimo zapłaty po 7 dniach o czym po każdym ponagleniu informowałem, że zbieram do paczki sprzedający anulował zakup wszystkich rzeczy bez żadnego uzasadnienia. Oczywiste, ze nastąpiła ich sprzedaż poza Allegro ale powinien o tym uprzedzić a nie pisać nie bo zapłata zbyt późno. Poprzedni zakup był bardziej opóźniony i nie było problemu bo kwota była odpowiednia i nie było chętnych. Zachowanie niezgodne z zasadami ALLEGRO !!!."
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"klient znacznie mija się z prawdą . Przedmiot nie został opłacony w terminie, wysyłaliśmy klientowi prośbę o podsumowanie zakupów po 8 dniach od zakończenia licytacji, zero odzewu ze strony kupującego więc towar wystawiony ponownie. Przykro mi ale nie tworzymy magazynu dla klientów"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Deska wolnoopadająca okazała się zwykłą deską. Brak reakcji na pytania o sprawdzenie przedmiotu przed wysyłką. Odebrano zwrot. Pieniążki za przedmiot zwrócono ale bez kosztów dostawy. Niestety to jedna z wielu nieudanych transakcji z tym sprzedającym."
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"opinia negatywna wystawiona z zemsty za poprzednie zamówienie jakie anulowaliśmy z powodu braku wpłaty w terminie, szkoda i żal takich kupujących. Brak słów na komentarz"
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie no pad byłby dobry, ale posiada jedną wadę, a mianowicie nie działa. Po otworzeniu pada większość części z niego po prostu wyleciało i pad się rozsypał. Części nie były nawet przyklejone, ani w żaden sposób przymocowane. Nie polecam tego produktu. Gdyby sam pad nie kosztował 18 zł na aukcji to żałowałbym straconych pieniędzy."
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z klientką w sprawie wystawionego nam negatywa. Przeprosiliśmy za taką sytuację i prosiliśmy o podanie nam nr konta do zwrotu pieniążków i adres do odbioru , brak kontaktu"
20 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"."
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"skontaktowaliśmy się z klientem odnośnie wystawionego nam negatywa , wszystko ustaliliśmy i sprawa została wyjaśniona, klient napisał że po załatwieniu sprawy usunie nam negatywną opinię , czekamy"
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 sty 2019:
"kontaktowaliśmy się z klientem w sprawie niezgodności towaru, problemu , brak odpowiedzi na wysyłane maile, mam nadzieję jeszcze na kontakt i na rozwiązanie problemu"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro