99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

13235

24

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:54

Lista ocen

21 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zapięcie bardzo licho zrobione. Przy jeździe synowi głowa spada. Średnio wyprofilowany "
Odpowiedź z 22 sie 2019:
"Szanowny Kliencie, dla każdego dziecka inny fotelik pasuje najlepiej, dlatego też dajemy możliwość sprawdzenia i przetestowania produktu i w ciągu 30 dni można go za darmo zwrócić. Zachęcamy do kontaktu, a wspólnie postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie :) Pozdrawiamy serdecznie."
15 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 sie 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :) "
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Fotelik zamówiony w środę około godziny 16. Wcześniej pisałem, że zależy mi na czasie i czy napewno będzię wysłany dnia następnego lub nawet w dniu bieżącym... Dzis jest PIĄTEK ... dzownie i pytam jaki jest status przesyłki - otóż FOTELIK NIE WYSŁANY BO KURIER BLA BLA ... Weekendowy wyjazd zostanie przełożony !!! ... żadnej informacji o opóźnieniu nadania żeby szukać gdzieś indziej. DNO NIE POLECAM !!! DRAMAT !!"
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Szanowny Kliencie, przepraszamy za jednodniowe opóźnienie dostawy. Niestety nie wynikało ono z naszej winy. Na Allegro podawany jest przewidywany czas dostawy i wysyłki ponieważ w sprzedaży wysyłkowej nie zawsze da się przewidzieć opóźnień związanych np. z firmami zewnętrznymi. Mimo to, najmocniej przepraszamy i postaramy się zrekompensować zaistniałe opóźnienie. Pozdrawiamy serdecznie :)"
29 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 lip 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
12 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 cze 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
20 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 maj 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Po zamowieniu i oplaceniu towaru otrzymalam maila, ze niestety sprzedawca nie ma na stanie towaru, ktory zamowilam . Otrzymalam informacje, ze sprzedawca ma braki magazynowe. Rozumiem... Ale dlaczego sprzedaje sie towar , którego nie macie? Z tego powodu niestety musialam zamowic w innym miejscu i prezent przyszedl po świętach."
Odpowiedź z 25 kwi 2019:
"Szanowna Klientko, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jak tylko zorientowaliśmy się, że posiadamy błędne informacje na temat stanów magazynowych, to naprawiliśmy swój błąd i aukcja została zakończona. Zaproponowaliśmy też rekompensatę i przeprosiliśmy za naszą pomyłkę. Pozdrawiamy serdecznie :)"
20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem łóżeczko KinderKraft Neste w kolorze szarym. Zależało mi na szybkim i pewnym zakupie. Na aukcji było wyraźnie zaznaczone ze model szary jest dostępny i to w dużej ilość (więcej niż 20 sztuk). Rano otrzymuje telefon czy nie chce może łóżeczka w innym kolorze. Odmówiłem. Sprzedający próbował się tłumaczyć że to w błąd w aukcji i nie posiada ani jednej sztuki w tym kolorze. Żadnego przepraszam nie usłyszałem. Brak szacunku i totalny brak profesjonalizmu. TRAGEDIA! NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 21 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, przepraszamy za wprowadzenie w błąd. Poinformowaliśmy Pana o braku koloru najszybciej jak to możliwe. Pieniądze też zostały niezwłocznie zwrócone. W rozmowie telefonicznej przeprosiliśmy za zaistniałą sytuację. Mimo wszystko, nadal zachęcamy do współpracy, postaramy się zaproponować odpowiednią rekompensatę, a my dołożymy starań aby podobne pomyłki nie zdarzały się ponownie. Pozdrawiamy serdecznie :)"
27 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jest Dramatyczna zapinanie szelek jest po prostu za mało danego pasa trzeba z duzo siła pociągnąć. Już dla Kobiety wątpliwa sprawa nawet bardzo oczywiście z całym szacunkiem dla Pań. Ale ogolnie nie jest jak powinno. Wielka szkoda."
Odpowiedź z 28 sty 2019:
"Szanowna Pani, jeśli produkt nie jest odpowiedni, prosimy o zgłoszenie zwrotu, a my wyślemy darmowego kuriera po odbiór towaru. Przyznam, że wcześniej nie mieliśmy podobnych zgłoszeń dotyczących tego produktu, więc przekazałam Pani opinię do odpowiedniego działu i zweryfikujemy problem. Spośród naszych produktów na pewno uda się wybrać coś odpowiedniego do Pani oczekiwań. Pozdrawiamy serdecznie :)"
15 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Completata procedura di acquisto con relativo pagamento mi informano che non spediscono in Italia. Un mese per avere il rimborso. "
Odpowiedź z 16 sty 2019:
"Nel nostro regolamento c'e' l'informazione che spediamo solo in Polonia. Il rimborso delle spese e' stato effettuato immediatamente, pero', per cause sconosciute, Lei non ha ricevuto i soldi. Percio' il bonifico e' stato fatto ancora una volta."
12 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"- brak regulacji oparcia "
Odpowiedź z 14 sty 2019:
"Na naszej aukcji nigdzie nie podawaliśmy informacji, że fotelik posiada regulację oparcia. Produkt ten jest zgodny z opisem. Jeśli zależy Panu na foteliku z regulacją oparcia, proszę o dokonanie darmowego zwrotu i wybranie innego, odpowiedniego do Pana oczekiwań."
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 9 sty 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam"
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie!"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny z opisem"
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Prosimy o informację co dokładnie uważa Pani za niezgodne z opisem? Zawsze wysyłamy produkty zgodnie z opisem na aukcji i jeszcze nie spotkaliśmy się z opinią, że nasz fotelik jest inny niż było to przedstawione na aukcji. Chętnie zwrócimy na to uwagę oraz poprawimy ewentualne niedomówienia."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysyłka miala byc zrobiona tego samego dnia gdy zamowi sie do godziny 13. niestety tak nie bylo. mailem wiadomości przychodzily ze zostaje wysłana tu również klamstwo. w czwarty dzien od dokonania przelewu (po dzwonieniu i upominania się) w końcu paczka została przekazana kurierowi. "
Odpowiedź z 2 sty 2019:
"Opóźnienie w wysyłce nastąpiło przez to, że firma kurierska nie zjawiała się na naszym magazynie po odbiór paczek mimo ponagleń. Możliwe, iż było to spowodowane natłokiem pracy kurierów podczas okresu świątecznego. W każdym razie przepraszamy za zaistniałe opóźnienie, a koszt wysyłki zostanie zwrócony."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 13 gru 2018:
"Prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie! :)"
10 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ponad tydzień oczekiwania na dostawę, to zdecydowanie za długo. Wybrałbym innego sprzedawcę, gdybym wiedział kiedy dostanę towar. "
Odpowiedź z 11 gru 2018:
"Jest nam strasznie przykro, że paczka nie dotarła w oczekiwanym przez Panią czasie. Niestety jednak nie zawsze mamy wpływ na kwestię terminowej dostawy towaru, szczególnie w okresie przedświątecznym, kiedy kurier ma pełne ręce roboty. Mamy nadzieję, że firma kurierska zrobi wszystko co w ich mocy aby podobne opóźnienia się nie powtarzały, a my zaproponujemy Pani rozwiązanie tego problemu. Sądzimy, że wspólnymi siłami uda nam się znaleźć odpowiednie :)"
8 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zgodny z opisem aukcji. Nie jestem zadowolona z czasu dostawy. Na aukcji gwarantują 24h dostawę do domu. Czekałam 6dni roboczych. Gdybym nie dzwoniła, nie pisała maili aby się dowiedzieć co się dzieje to nadal pewnie bym nie miała paczki u siebie. Nie polecam!!"
Odpowiedź z 11 gru 2018:
"Firma kurierska miała lekkie opóźnienie w dostawie paczki, za co najmocniej przepraszamy. Na aukcji znajduje się informacja, że wysyłka z naszego magazynu następuje w ciągu 24h (nie dostawa). Mamy nadzieję, że podobne sytuacje przy kolejnych zamówieniach nie będą się powtarzać, a jakość zakupionego produktu zrekompensowała niesmak jaki pozostał po opóźnionej transakcji :)"
6 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 6 gru 2018:
"Szanowny Kliencie, prosimy o wyrażenie opinii dlaczego nie polecają Państwo zakupów w naszej firmie. Pomoże nam to wyeliminować ewentualne błędy z naszej strony. Chętnie zapoznamy się z uwagami naszych Klientów w celu polepszenia jakości obsługi. Pozdrawiamy serdecznie!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro