Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności98,9%
kupujących poleciło tego sprzedawcę w ostatnich 12 miesiącach.
1180
13
Zgodność z opisem
Obsługa kupującego
od 9 lat
dzisiaj o 14:12
Lista ocen (1193)
Wszystkie oceny są potwierdzone zakupem."Skontaktowaliśmy się telefonicznie z Klientką w celu uzyskania informacji o opinii. Po przekazaniu informacji w jakiej sprawie dzwonimy, Klientka się rozłączyła a ponownych połączeń od nas nie odbiera."
"Wysłany inny przedmiot niż zamówiony. Bardzo ciężka dyskusja gdyż Sprzedający rzadko odpowiada. Niestety musiało interweniować allegro. Lepiej dołożyć 10zl i kupić u konkurencji."
"Została zgłoszona przez Klienta reklamacja na otrzymany towar. Zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywne przez co Klient otrzymał zwrot środków za zakup. Jest nam przykro, że nie spełniliśmy oczekiwań Klienta odnośnie tego zakupu."
"Paczka powróciła po 1 próbie, kurier nie podjął 2 oraz nie oczekiwała punkcie DPD. Zgodnie z §21 ust. 2 Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym podmiotami uprawnionymi do zgłoszenia reklamacji są: a) Zleceniodawca (klient DPD) b) Odbiorca w przypadku, gdy Zleceniodawca zrzeknie się na jego rzecz swego prawa do dochodzenia roszczeń c) Odbiorca, któremu przysługuje prawo rozporządzania przesyłką i będący jednocześnie konsumentem. Reasumując: odsyłanie klienta do DPD świadczy o braku wiedzy"
" Klient odmówił przyjęcia paczki za pierwszym razem przez co nie była podjęta kolejna próba doręczenia. Kurier przez odmowę Klienta nie doręczył również paczki do punku odbioru. Takie działanie skutkuje powrotem paczki do nadawcy. "
"Niestety fotel jakości bardzo słabej. Skusiłam się ze względu na cenę, ale jednak warto dołożyć do lepszej jakości. "
"Klientka nie zgłosiła do nas żadnej reklamacji na zakupiony towar. Po otrzymaniu oceny sami zadzwoniliśmy i zaproponowaliśmy odbiór towaru i zwrot środków za zakup. Klientka nie zdecydowała się jednak na naszą propozycję i nadal korzysta z zakupionego towaru."
"Z wyglądu piękny. Włożyłam dziecko do wuzka 12 miesięcy i waga 9 kg. Wozek zrobil się luźny. Myślę że taki pszyszedl . Rurki słabe. W dodatku nie było drugiej gąbki ma rączce. "
"Zadzwoniliśmy do Klientki aby wyjaśnić opisywaną sprawę. Poprosiliśmy o przesłanie zdjęć rzekomych wad, ale do tej pory ich nie otrzymaliśmy. Wysłaliśmy też maila z informacją, że możemy umówić kuriera po odbiór wózka w ramach reklamacji- ale ta wiadomość też pozostała bez odzewu. Nie wiemy jak mamy pomóc. Do tej pory Klientka w żaden sposób nie udokumentowała tego o czym napisała w opinii. "
"Drapak sie chwieje ale to bycmoze przez grubego kota"
"Mimo próby kontaktu telefonicznego i mailowego z naszej strony, oraz chęci pomocy, nie dostaliśmy odpowiedzi od Klienta."
"Jak nie masz problemu,to kup sobie hulajnoga po tygodniu łożyska się rozleciały.A reklamacja wielka tragedia.Dopiero po interwencji allegro szkoda została naprawiona.Ale dziecko nie było zadowolone tym faktem ze nie miała swojego prezentu."
"Klient zgłosił reklamację na zakupiony towar który w trakcie użytkowania uległ uszkodzeniu. Dział reklamacji zajął się sprawą, serwis dokonał naprawy w rezultacie czego Klient otrzymał sprawny towar. "
"Powiem tak :dawno nie kupiłam tak złego produktu z ergonomia nie ma nic wspólnego, po pierwszym spacerze wypadly kółka, nie przejeżdża przez progi i krawężniki, lata na prawo i lewo a dziecko z niego zjeżdża. Nie polecam. Tragedia to mało powiedziane. Ten wózek powinien być wycofany z produkcji. Prawie mi dziecko z niego wypadło jak wypadło koło... Rączki są za krótkie, bolą mnie plecy po jednym spacerze a nogi całe obkopane. Jakby kosztował stowe ok ale za 200juz jakakolwiek jakość Powinna byc"
"Pierwszy raz spotykamy się z taką opinią o tym produkcie - otrzymana w dniu dostawy towaru. Skontaktowaliśmy się, zleciliśmy odbiór towaru w celu rozpatrzenia reklamacji ale Klient nie chciał go wydać. Po dłuższych przepychankach towar trafił do nas. Ewidentnie wózek został zniszczony przez Kupującego który wystawił tak negatywną opinię. Można sobie samemu odpowiedzieć na pytanie- Celowe działanie życzliwej konkurencji? Towar cieszy się dobrą opinią i nikomu wcześniej nie "obkopał nóg i pleców"."
"Słaba obsługa kupującego po kontakcie. Szybko wysłane zamówienie."
"Przed dokonaniem tego zakupu Klient napisał do nas mail, że chce nabyć towar "poza allegro" z proponowaną przez siebie ceną, na co nie wyraziliśmy zgody. Jak widać Klient nie ocenił konkretnie tego zakupu, tylko fakt ,że nie sprzedaliśmy oferowanego na aukcji towaru na "wymyślonych" przez siebie warunkach."
"opłacone w piątek przed 14ta z opcją dostawy w sobotę i podaniem koloru w wiadomości gdyż w szybkim zakupie przez aplikację nie było można. w weekend obniżka ceny, wysyłka w poniedziałek o 16ej. prośba o korektę do obecnej ceny olena przez sprzedawcę. produkt też słabej jakości. Przyszło w uszkodzonym opakowaniu. nie polecam tego sklepu!!"
"Paczka nie została wysłana w deklarowanym czasie, ponieważ w formularzu zakupowym nie został podany kolor zamówionego towaru. Paczka została niezwłocznie wysłana po otrzymaniu informacji o kolorze. Klientka otrzymała fakturę zgodnie z zawartą umową. Nie mieliśmy podstaw do wystawienia korekty. Jeżeli chodzi o uszkodzony w transporcie karton to do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy protokołu szkody, który powinien zostać sporządzony z kurierem ani reklamacji która powinna zostać zgłoszona."