Użytkownik mamauto

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

11197

 

86

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (11283)
Polecam (11197)
Nie polecam (86)
9 sty 2018
"Towar uszkodzony, nie w transporcie tylko sprzedali już uszkodzony"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar uszkodzony, nie w transporcie tylko sprzedali już uszkodzony"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
8 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
5 sty 2018
"Cześć nie zgodna z opisem miała być do montażu a nadaje się na śmietnik brak kontaktu z kupującym 10nr tel podanych 7 z tego niedostępnych reszta nie odbiera nie mówiąc o wysyłce miało być 2dni było 4"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cześć nie zgodna z opisem miała być do montażu a nadaje się na śmietnik brak kontaktu z kupującym 10nr tel podanych 7 z tego niedostępnych reszta nie odbiera nie mówiąc o wysyłce miało być 2dni było 4"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 gru 2017
"niestety wystawiam negatyw ponieważ zamek nie działa .i nie można go zwrócić bo miną miesiąc od zakupu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety wystawiam negatyw ponieważ zamek nie działa .i nie można go zwrócić bo miną miesiąc od zakupu"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
26 gru 2017
"Towar nie zgadzal sie z tym, ktory byl wystawiony na aukcji i obsluga byla bardzo nie mila"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar nie zgadzal sie z tym, ktory byl wystawiony na aukcji i obsluga byla bardzo nie mila"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 gru 2017
"zero wiedzy o wysyłce "
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"W rozmowie telefonicznej poinformowaliśmy klienta o statusie zamówienia, podaliśmy nr listu przewozowego, lecz w tym przypadku winę ponosi firma kurierska (nr listu 0000084657557U). Zamówienie zrealizowane zostało prawidłowo w terminie uzgodnionym z klientem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zero wiedzy o wysyłce "
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"W rozmowie telefonicznej poinformowaliśmy klienta o statusie zamówienia, podaliśmy nr listu przewozowego, lecz w tym przypadku winę ponosi firma kurierska (nr listu 0000084657557U). Zamówienie zrealizowane zostało prawidłowo w terminie uzgodnionym z klientem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
21 gru 2017
"Przedmiot który kupiłem jest niesprawny."
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Proponowaliśmy klientowi wymianę towaru na wolny od wad, lecz klient z niej nie skorzystał."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przedmiot który kupiłem jest niesprawny."
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Proponowaliśmy klientowi wymianę towaru na wolny od wad, lecz klient z niej nie skorzystał."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 gru 2017
"Towar bardzo słabo zabezpieczony do wysyłki (uszkodzony w transporcie). Reklamacja w firmie kurierskiej złożona i stwierdzono to co napisałem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar bardzo słabo zabezpieczony do wysyłki (uszkodzony w transporcie). Reklamacja w firmie kurierskiej złożona i stwierdzono to co napisałem."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
16 gru 2017
"Nie wiem po co oni wystawiają towar skoro go w ogóle nie wysyłają? Kontakt beznadziejny, zadaję pytania, brak odpowiedzi. Nie doczekałem wysyłki. PORAŻKA!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie wiem po co oni wystawiają towar skoro go w ogóle nie wysyłają? Kontakt beznadziejny, zadaję pytania, brak odpowiedzi. Nie doczekałem wysyłki. PORAŻKA!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 gru 2017
"Klamka używana ok,rok prod.2004 ok,jednakże klamka zacina się i musiałem założyć swoją "starą",gdyż była w lepszym stanie."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Proponowaliśmy wymianę części, lecz klient z niej nie skorzystał."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Klamka używana ok,rok prod.2004 ok,jednakże klamka zacina się i musiałem założyć swoją "starą",gdyż była w lepszym stanie."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Proponowaliśmy wymianę części, lecz klient z niej nie skorzystał."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 gru 2017
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanej części. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanej części. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
12 gru 2017
"stacyjka miała być do wszystkich typów opla a nie była"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"stacyjka miała być do wszystkich typów opla a nie była"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
10 gru 2017
"Zamówiony zacisk hamulcowy przyszedł do mnie z ukręconym odpowietrznikiem. Jego regeneracja przewyższa koszt zakupu."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Po otrzymaniu od klienta informacji o uszkodzeniu towaru proponowaliśmy zwrot w celu zweryfikowania stanu części, lecz klient postąpił inaczej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiony zacisk hamulcowy przyszedł do mnie z ukręconym odpowietrznikiem. Jego regeneracja przewyższa koszt zakupu."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Po otrzymaniu od klienta informacji o uszkodzeniu towaru proponowaliśmy zwrot w celu zweryfikowania stanu części, lecz klient postąpił inaczej."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 gru 2017
"Towar niezgodny z opisem"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
8 gru 2017
"Transakcja nie doszła do skutku, ponieważ "towar został wysłany do kogoś innego". Otrzymałem zwrot kosztów zakupu."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Popełniliśmy błąd za co jeszcze raz przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcja nie doszła do skutku, ponieważ "towar został wysłany do kogoś innego". Otrzymałem zwrot kosztów zakupu."
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Popełniliśmy błąd za co jeszcze raz przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
6 gru 2017
"przesyłka nigdy nie dotarła"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Poinformowaliśmy klienta o błędzie w naszym systemie za co jeszcze raz przepraszamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"przesyłka nigdy nie dotarła"
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Poinformowaliśmy klienta o błędzie w naszym systemie za co jeszcze raz przepraszamy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
3 gru 2017
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 sty 2018:
"Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
30 lis 2017
"Część którą dostałem okazała się uszkodzona o czym sprzedający został poinformowany, na tym się sprawa zakończyła nierozwiązana."
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Zgodnie z rozmową telefoniczną klient miał odesłać do Nas część lecz niestety tego nie zrobił."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Część którą dostałem okazała się uszkodzona o czym sprzedający został poinformowany, na tym się sprawa zakończyła nierozwiązana."
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Zgodnie z rozmową telefoniczną klient miał odesłać do Nas część lecz niestety tego nie zrobił."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
30 lis 2017
"konsola nie połamana ale uszkodzona porysowana w dwóch miejscach"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"W przypadku braku zadowolenia - produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru, który proponowaliśmy klientowi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"konsola nie połamana ale uszkodzona porysowana w dwóch miejscach"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"W przypadku braku zadowolenia - produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru, który proponowaliśmy klientowi."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
30 lis 2017
"Na wstępie pojawił sie problem z wysyłka, paczka nie oznakowana, zostala zabrana przez kuriera przez co dostawa została opóźniona. Gdyby nie interwencja z mojej strony, zapewne nie widziałbym przesyłki jeszcze przez długi czas. Wachacz opisany jako sprawny gotowy do montażu, jak sie okazało po zamontowaniu, nie nadawał sie on do niczego. Konieczna teraz jest jego wymiana, za którą kolejny raz muszę zapłacić."
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Przepraszamy za opóźnienie powstałe z winy kuriera. Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia - produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na wstępie pojawił sie problem z wysyłka, paczka nie oznakowana, zostala zabrana przez kuriera przez co dostawa została opóźniona. Gdyby nie interwencja z mojej strony, zapewne nie widziałbym przesyłki jeszcze przez długi czas. Wachacz opisany jako sprawny gotowy do montażu, jak sie okazało po zamontowaniu, nie nadawał sie on do niczego. Konieczna teraz jest jego wymiana, za którą kolejny raz muszę zapłacić."
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Przepraszamy za opóźnienie powstałe z winy kuriera. Klient nie zgłosił żadnych uwag co do otrzymanego zamówienia. W przypadku braku zadowolenia - produkt można odesłać i skorzystać z możliwości zwrotu towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4