99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

12069

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:13

Lista ocen

3 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tym razem niestety nie moge powiedzieć, ze jestem niezadowolony. Ciało figurki krzywo umieszczone w głowie przez co figurka nie stoi. Musiałem ją nieźle nawyginać aby udało się ja postawić. Czas i koszt wysyłki jak zawsze super. Całość 3/5"
4 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 cze 2019:
"Witamy. Szkoda, że nie uzasadnił Pan/Pani swojego negatywnego komentarza. Czas wysyłki, otrzymaliśmy 1 - Zamówienie zostało przez nas zrealizowane dnia następnego po zakupie. Nie odebrał Pan/Pani przesyłki (kurier nikogo nie zastał pod wskazanym adresem). Obsługa kupującego, otrzymaliśmy 1 - niestety nie kontaktował się Pan/Pani z nami w sprawie przesyłki i problemów jakie nastąpiły. Pozdrawiamy. Książki_org"
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam książkę jak na obrazku. A przyszła encyklopedia z białą okładką!!!!"
Odpowiedź z 29 sty 2019:
"Witam, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację, która wynikała z nieaktualnego zdjęcia na aukcji. Kontaktowaliśmy się z Panią jednak w sprawie zwrotu lub wymiany na nasz koszt, niestety nie wyraziła Pani zgody. Mamy nadzieje, że pomimo pomyłki, skorzysta Pani jeszcze z naszych usług. Pozdrawiamy"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"2 gry planszowe koszt 27,80 zł, a czytając można zrozumieć że 2 gry planszowe za 13 zł ileś. Wypadałoby zmienić opis przedmiotu :-("
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Witam, zapraszam do powtórnego zapoznania się z opisem aukcji, ponieważ zawarta informacja, jasno mówi o tym, że zawartość pudełka składa się z: dwustronnej planszy, 4 pionków, kostki, instrukcji. Zdjęcie pudelka również przedstawia ilustrację zawartości dwóch gier (plansza dwustronna),umieszczonych w jednym opakowaniu. Mamy nadzieje, że powtórne przeanalizowanie, rozwieje wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy allegro ksiazki org"
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety, firma nie umie czytać zamówień ani ich realizować. Bardzo długo zastanawiałam się nad opinią dla firmy ale doszłam do wniosku, że trzeba uczulić kupujących na to, że firma nie realizuje dobrze zamówień. U mnie były to trzy pomyłki do jednego zamówienia. W końcu po wielu rozmowach i mailach dostałam zamówione książki w odpowiedniej ilości ale zarówno mnie jak i osoby pracujące na infolinii kosztowało to dużo nerwów. "
Odpowiedź z 20 gru 2018:
"Witam, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację spowodowaną natłokiem zamówień. Bardzo nam przykro, że oceniła Pani obsługę kupującego na 1 skoro ostatecznie, po zgłoszeniu reklamacji, otrzymała Pani towar zgodny z zamówieniem. Mamy nadzieje jednak, że w przyszłości skorzysta Pani jeszcze z naszych usług. pozdrawiamy"
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka było kiepsko zapakowana, zapłaciłam za 2 książki 140 zł i chciałabym żeby przyszły w stanie nienaruszonym. Niestety rogi książek i strony w środku są uszkodzone. Słabe i tyle, nie miałam czasu na odsyłanie :("
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Witam, serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Kontaktowaliśmy się z Panią w sprawie wyjaśnienia sprawy i wymiany podręczników, jednak nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej. Bardzo nam przykro, że oceniła Pani obsługę klienta na 3, gdyż nie kontaktowała się Pani z nami przed wystawieniem negatywnej opinii. Mamy nadzieje, że w przyszłości skorzysta Pani jeszcze z naszych usług. Pozdrawiamy ksiazki_org"
19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie czytaja maili tym samym narażają kupującego na dodatkowe koszty. Moja prośba o anulowanie zakupu 1 książki z 3 choc wyslana zaraz po nim została zignorowana. Szkoda nie polecam."
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Witam, Uprzejmie informuję, że mail został dostarczony do nas w sobotę o godzinie 12:15. Tak jak widnieje informacja na stronie, dział obsługi klienta pracuje w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. Nie mieliśmy więc fizycznie możliwości, aby odpisać i edytować zamówienie w sobotę. Nasz magazyn,aby zapewnić jak najszybszą wysyłkę zamówień,pracuje również w weekend. Gdy mail od Pana został odczytany (poniedziałek)nie było już możliwości edycji, otrzymał Pan tym samym,numer listu przewozowego"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro