99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

19434

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:39

Lista ocen

7 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wydają się być podróbkami. BT słaby zasięg."
24 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"W opisie aukcji nie było WYSTARCZAJĄCO WYRAŹNIE zaznaczone, że produkt nie jest przeznaczony na polski rynek (końcówka inna niż PL). W przesyłce brakowało przejściówki na polskie gniazdko. "
24 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

18 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 11 paź 2019:
""Po wielokrotnych bezskutecznych próbach kontaktu telefonicznego nie udało nam się dodzwonić do klienta w celu wyjaśnienia opinii.""
15 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedający nie miał jednego z produktów na stanie, ściemniał w terminem dostawy z zewnątrz, aż w końcu zrezygnowałem i kupiłem od ręki, w tej samej cenie w sklepie stacjonarnym kilkadziesiąt km ode mnie :(. Pieniądze zwrócone szybko."
14 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Szkoda, że sprzedawca nie napisal w opisie, że body pochodzi od zestawu z obiektywem kitowym. Gdybym kupował to body na prezent, to nie mógłbym wręczyć samego body w pudełku od body z obiektywem kitowym. Takie rzeczy powinny zostać uwzględnione w opisie. Sam aparat bez zastrzeżeń. Instrukcja nie jest oryginalna. Przesyłka mocno opóźniona, względem deklarowanego przez sprzedawcę czasu."
Odpowiedź z 11 paź 2019:
"Wszelkie informacje dotyczące kupionego produktu były zawarte w aukcji. Klient potwierdził w rozmowie, że nie do końca przeczytał opis aukcji."
11 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety 0 komunikacji że sprzedającym, rabatu nie dostałem, choć mi się należał. "
Odpowiedź z 11 paź 2019:
"Klient w rozmowie telefonicznej nie był w stanie powiedzieć pod jaki numer telefonu próbował się kontaktować oraz wytłumaczyć na jakiej podstawie należy mu się rabat."
29 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 23 wrz 2019:
"Po wielokrotnych bezskutecznych próbach kontaktu telefonicznego nie udało nam się dodzwonić do klienta w celu wyjaśnienia opinii."
16 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie wysłali zgodnie z terminem i próbowali zwalić wie na formularz allegro. W mailach wysyłają komunikację z innymi klientami "
Odpowiedź z 9 wrz 2019:
"Klient dokonał zakupu 12.08.2019 Przesyłka wysłana zgodnie z czasem podanym w ofercie allegro 24h, wysłana 13.08 Odebrana przez klienta z paczkomatu 14.08.2019 Nie składaliśmy winy na allegro tylko próbowaliśmy wytłumaczyć, że wszytko odbyło się poprawnie. Komunikacja, którą przekazaliśmy w odpowiedzi była automatycznym potwierdzeniem zakupu w naszym sklepie, gdyż pokazywała datę złożenia zamówienia."
15 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedawca deklaruje wysyłkę "natychmiast", a w rzeczywistości wysyła w ciągu 24h. Negatyw, ponieważ wybrałem tą ofertę wyłącznie z uwagi na natychmiastową wysyłkę (zamówienie w dzień roboczy po godzinie 12:00)."
Odpowiedź z 26 kwi 2019:
"Drogi Kliencie, złożył Pan zamówienie, ale o godzinie 16.07 Kurier odbiera paczki znaczenie wcześniej, stad wysyłka kolejnego dnia roboczego. Mimo wszystko mamy nadzieję, że zakupiony przez Pana sprzęt sprawia wiele radości podczas użytkowaniu."
19 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Szału nie ma. Wręcz porażka . Głośnik mocny a jednak cichy. Wbudowane melodie budzika katastrofa. Radio nie zbiera wcale żadnej stacji. Na 2 alarmy jeden wyłącza się guzikiem po jednym wciśnięciu drugi alarm jak się włączy to niestety guzikiem aktywuje się tylko drzemkę po czym alarm po chwili znów dzwoni. Sprzęt przepłacony a wręcz nie warty swojej ceny."
Odpowiedź z 5 lut 2019:
"Produkt cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów. Jako sprzedawca nie mamy wpływu na wrażenia z użytkowania. Każdy osoba podchodzi do tego indywidualnie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom proponowaliśmy klientce odbiór sprzętu i zwrot wpłaty. Pani niestety nie zareagowała w żaden sposób na naszą propozycję."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam kupna aparatów Canon od tego sprzedawcy bo nie pochodzą z europejskiej dystrybucji i mają usunięty z opakowania numer seryjny. Sprzedawca twierdzi, że naklejka zawiera dane, które przede mną celowo ukrywa bo mi nie są potrzebne. W razie reklamacji aparat naprawia sklep a nie serwis Canona. Nie można też skorzystać z promocji CashBack oferowanych przez producenta. Poza tym kontakt dobry, zero problemów i dobre chęci dogadania się przy zwrocie towaru."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro