99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2168

5

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:01

Lista ocen

26 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Niestety minus za niezgodność produktu z opisem. Produkt nie posiada żadnego systemu przeciwskrętnego. Specjalnie zakupiłem droższy produkt aby uniknąć tego problemu i niestety się zawiodłem. za mniejsze pieniądze mogłem kupić to samo."
7 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

31 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Owijka Wrzucony do kosza, w ogóle nie było lepkiej warstwy."
Odpowiedź z 4 kwi 2019:
"Przykro nam, że zakupiona produkt nie spełnił Pańskich oczekiwań. Wyjaśnię jedynie, że lepka warstwa znajduje się pod folią ochronną, którą należy zdjąć podczas zakładania owijki. Dodam również, że owijki zewnętrzne nie posiadają warstwy kleju tak jak to jest w owijkach bazowych."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Torba bardzo słaba.Rączka rozpadła się podczas pierwszej podróży. Szkoda. "
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"zwróciłem buty 02.11.18 mam czekać na zwrot pieniędzy do 14 dni.jak dla mnie standardy żenujące. "
Odpowiedź z 29 lis 2018:
"Klient otrzymał informacje ze zwrot został przyjęty i przekazany do księgowości w celu wykonania przelewu, zgodnie z kolejnością otrzymania zwrotów. Obsługując duża ilość zamówień, a co za tym idzie zwrotów musimy mieć czas, aby "przetworzyć" zwroty. W regulaminie zwrotów na naszych aukcjach, zgodnie aktualnymi przepisami mamy informacje, że środki są zwracane w ciągu 14 dni co Pan zaakceptował. Nie rozumiemy dlaczego jest Pan "zażenowany". W efekcie otrzymał Pan przelew 7 dnia od daty zwrotu."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro