99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6842

20

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:25

Lista ocen

7 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"lampki dotykowe nie mają nic wspólnego z dotykiem, po prostu trzeba je wcisnąć, więc na aukcji zawarta jest fałszywa informacja. zamówione zostały dwie sztuki, z czego jedna była pęknięta. Poza tym wszystko ok, kabel HDMI w porządku."
Odpowiedź z 7 lut 2019:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem dwa kable końcówki do przykręcania były pokrzywione i na ekranie latają dziwne paski myślałem na początku że to wina komputera lub monitora jednak po zakupieniu kabla w sklepie wszystko jest dobrze tak że pieniądze wydane w błoto na te dwa kable "
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"3 kable padły! Po prostu niebieskie przewody pękły!"
Odpowiedź z 21 sty 2019:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Trzy kable przestały działać. Po prostu coś w środku pękło. Nawet nie warto reklamować. Sprawdziłem miernikiem i niebieski kabel ma przerwę .... we wszystkich trzech!"
Odpowiedź z 21 sty 2019:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie działa , masakra marnowanie czasu"
Odpowiedź z 29 lis 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
11 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kabel HDMI można sobie wsadzić w d.... Xbox nie działa ani na jednym, przerywa co chwilę sygnał i nie można normalnie korzystać, to samo w nnych urządzeniach.co można się po Chinach spodziewac. Jeszcze nic co kupiłem made in China nie działało nigdy jak powinno. "
Odpowiedź z 11 lis 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kable bardzo słabej akości zakupiłem 2 kable wiem że cena niska ale myślałem że bedą działać oba kable po próbach podłączenia wyrzuciłem i zakupiłem droższe "
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
14 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bubel"
Odpowiedź z 15 paź 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"klej ten mocny jak stal??? zwykły badziew"
Odpowiedź z 20 sie 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia lub produkt niespełna oczekiwanych potrzeb proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa gwarancji/reklamacji wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie dostalem kabla"
Odpowiedź z 25 lip 2018:
"Witam Zakup 29-04-2018 niedziela wysyłka 30-04-2018 poniedziałek Po kilku dniach przesyłka do nas wraca z adnotacją niekompletne dane adresowe Podejmujemy wiele prób kontaktu z adresatem ale nie odpowiada na @ i smsy nie odbiera tel do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy poprawnych danych byśmy mogli ponownie nadać przesyłkę na stan obecny przesyłka znajduje się w siedzibie naszej firmy po otrzymaniu kompletnych i poprawnych danych zostanie ponownie nadana"
17 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko rozumiem chorobę itd ale w firmie nie pracuje jedna osoba tylko więcej zapewne. Przewód otrzymałam po 3 tyg."
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klienta była informowana o zaistniałym problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym opóźnienia w realizacji zleceń. Ponadto dziękujemy za miłą rozmowę tel i przekazane cenne informację. Pozdrawiamy"
5 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"obsługa super jednak towar do du.... kupione dwa przewody już nie działają, jakość bardzo słaba. "
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
1 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Trudno nam się odnieść do tego. Próbowaliśmy się skontaktować z klientem w celu ustalenia co było powodem niezadowolenia (choć po ocenie gwiazdek widać raczej zadowolenie z transakcji) lecz niestety nie udało nam się nawiązać kontaktu - może ocena była wynikiem jakiegoś błędu Pragniemy przypomnieć, że jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy przed zakupowej jak również po zakupowej. Czekamy na Państwa zapytania. Pozdrawiamy"
27 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie polecam!Nadal czekam na przesyłkę, którą zamówiłam 16 kwietnia i do dzisiaj jej nie ma. "
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klienta była informowana meilowo o problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym opóźnienia w realizacji zleceń. Wszystkie przesyłki zostały zrealizowane i dostarczone Pozdrawiamy"
26 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"6 dni czekam na dostawę i ani śladu. długo jeszcze będę czekać? "
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klient była informowany o zaistniałym problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym opóźnienia w realizacji zleceń. Ponadto dziękujemy za miłą rozmowę tel i przekazane cenne informację. Pragniemy poinformować że przesyłka została szczęśliwie co prawda z opóźnieniem dostarczona przez firmę kurierską Pozdrawiamy"
24 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"11.kwietnia zakupiłem kabel do laptopa , do dziś ani kabla ani zwrotu pieniędzy.Niepoleacam !!!"
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klient była informowany o zaistniałym problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym opóźnienia w realizacji zleceń. Ponadto dziękujemy za miłą rozmowę tel i przekazane cenne informację. Pragniemy poinformować że przesyłka została szczęśliwie co prawda z opóźnieniem dostarczona przez firmę Pocztę Polską Pozdrawiamy"
23 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo słaby kabel pk podłączeniu wszystko jest rozmazane a po podpięcieu drozszego kabla wszystko ok"
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Każdy ze sprzedawanych przez nas przedmiotów jest nowy i na gwarancji jeśli podczas użytkowania dochodzi do uszkodzenia proszę korzystać z przysługującego Państwu prawa wystarczy nas poinformować o zaistniałym problemie i zgłosić reklamację Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętni do pomocy"
23 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do tej pory nie dostałam kabli. Sprawa została zgłoszona.NIE POLECAM!!!!!!!"
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klient była informowany o zaistniałym problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym opóźnienia w realizacji zleceń. Ponadto dziękujemy za przekazane cenne informację. Pragniemy poinformować że przesyłka została szczęśliwie co prawda z opóźnieniem dostarczona przez firmę Pocztę Polską Pozdrawiam"
17 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak dostawy, po 3 dniach email , że może za parę dni będzie się zaczynać wysyłanie towaru itd., jakaś żenada, omijać dużym łukiem."
Odpowiedź z 24 maj 2018:
"Witam Klient był informowany o zaistniałym problemie i że realizacja przesyłek będzie miała opóźnienie. Meilowo ustalono z klientem zwrot środków co oczywiście niezwłocznie dokonaliśmy na wskazane przez klienta konto Serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności i związane z tym niedogodności. Ponadto dziękujemy za miłą rozmowę tel i przekazane cenne informację. Pozdrawiam"
11 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie dotarł"
Odpowiedź z 29 mar 2018:
"Przesyłka wróciła do nas z adnotacją Poczty Polskiej AWIZOWANA - NIE ODEBRANA W TERMINIE Z naszej strony klientowi zaproponowano pozytywne załatwienie sprawy m.in nawet zwrot środków. Jak widać klient nie podjął z nami współpracy, jak również nie udał się na Pocztą po swoją przesyłkę która na niego oczekiwała awizowana"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro