Użytkownik ink24_pl

99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

485

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (489)
Polecam (485)
Nie polecam (4)
18 gru 2017
"Tusz dotarł szybko, niestety powodował błąd drukarki. Odesłałam jako reklamację na koszt własny. Po trzech tygodniach milczenia zadzwoniłam, reklamację uznano, towar wysłano szybko ale nikt nie powiedział słowa "przepraszamy" nie mówiąc o zwrocie gotówki za przesyłkę reklamacyjną. Szkoda."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Tusz dotarł szybko, niestety powodował błąd drukarki. Odesłałam jako reklamację na koszt własny. Po trzech tygodniach milczenia zadzwoniłam, reklamację uznano, towar wysłano szybko ale nikt nie powiedział słowa "przepraszamy" nie mówiąc o zwrocie gotówki za przesyłkę reklamacyjną. Szkoda."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
21 lis 2017
"Tusze niezgodne z zamieszczonym opisem-nie sprawne, brak kontaktu dopiero po zgłoszeniu sprawy allegro ktoś raczył odpowiedzieć po 11 dniach. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę to aż 30 dni roboczych! Są to zasady z księżyca wzięte, towar chcą odsyłać do producenta tylko co mnie obchodzi producent, nie kupowałam od producenta tylko od ink24_pl ! Szkoda całego zachodu bo z góry wiadomo że odeślą towar stwierdzając że wszystko ok a ja zostałam bez kasy i bez tuszy, nie polecam!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Tusze niezgodne z zamieszczonym opisem-nie sprawne, brak kontaktu dopiero po zgłoszeniu sprawy allegro ktoś raczył odpowiedzieć po 11 dniach. Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę to aż 30 dni roboczych! Są to zasady z księżyca wzięte, towar chcą odsyłać do producenta tylko co mnie obchodzi producent, nie kupowałam od producenta tylko od ink24_pl ! Szkoda całego zachodu bo z góry wiadomo że odeślą towar stwierdzając że wszystko ok a ja zostałam bez kasy i bez tuszy, nie polecam!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
24 paź 2017
"niestety mimo informacji do sprzedającego otrzymałam towar niezgodny z zamówienie i opisem"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niestety mimo informacji do sprzedającego otrzymałam towar niezgodny z zamówienie i opisem"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
10 lip 2017
Odpowiedź z 10 lip 2017:
"Kupujący nie zgłaszał problemów z tonerem Komentarz wystawiony nie słusznie. Po kontakcie z Kupującym stwierdził że to pracownica wystawiła komentarz i ocenę sprzedaży. Oby jak najmniej takich ludzi którzy wystawiają niesłuszny komentarz oraz ocenę na allegro. Takiego Kupującego powinno się blokować"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lip 2017:
"Kupujący nie zgłaszał problemów z tonerem Komentarz wystawiony nie słusznie. Po kontakcie z Kupującym stwierdził że to pracownica wystawiła komentarz i ocenę sprzedaży. Oby jak najmniej takich ludzi którzy wystawiają niesłuszny komentarz oraz ocenę na allegro. Takiego Kupującego powinno się blokować"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1