99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

8220

32

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:52

Lista ocen

4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

25 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dramat. nie można się doprosić było zamówienia, jak już przyszło po 2 tygodniach kurierem to się okazało, że to nie to. Ogólna Masakra i dramat w czystej postaci."
Odpowiedź z 7 sty 2019:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Było ono spowodowane bardzo dużą ilością zamówień, jaka do nas wpłynęła. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Jednocześnie zapewniamy, że robimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy"
15 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo mi przykro, ale ocena negatywna... przesyłka nie dotarła. Zapewniano mnie, że dotrze maximum do tygodnia od zakupu (już nie wspomnę o tym, że w opisie wyraźnie piszę "wysyłka do 24 godzin "... W dniu kiedy przesyłka, z zapewnień sprzedawcy miała być u mnie, dostałam info, że dopiero jest pakowana..."
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Było ono spowodowane bardzo dużą ilością zamówień, jaka do nas wpłynęła. Jeszcze raz bardzo przepraszamy. Jednocześnie zapewniamy, że robimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca. Pozdrawiamy."
15 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lampa ok. Zgodna z opisem. Niestety sprzedawca deklarował w opisie wysyłkę w 24h a paczka została wysłana dopiero po 4-5 dniach. Wysłałem do sprzedawcy wiadomość, że zależy mi na czasie i pytanie czy na pewno wyślą ją w 24h. Brak odpowiedzi. Brak rzetelności. Nie polecam."
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Witamy. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Było ono spowodowane bardzo dużą ilością zamówień, jaka do nas wpływa. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z transakcji. Rozmawialiśmy z Panem telefonicznie, by przeprosić i wyjaśnić całą sytuację. Zaproponowaliśmy Panu rozwiązanie, które w jakimś stopniu wynagrodzi Panu wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Jednocześnie zapewniamy, że robimy wszystko, by uniknąć opóźnień w wysyłkach. Pozdrawiamy serdecznie."
15 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysylka 24H - paczka zostałą wysłana po 8 dniach , zamiast wiadomości ze będzie paczka za ok 10 dni to kłamstwa ze już wysłana . Pozdrawiam ale nie polecam "
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Witamy. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Było ono spowodowane bardzo dużą ilością zamówień, jaka do nas wpływa. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z zakupów. Kontaktowaliśmy się z Panią telefonicznie, by przeprosić i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Znaleźliśmy rozwiązanie tej sytuacji, które choć trochę wynagrodzi wydłużony czas oczekiwania. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tragedia! Nie dość, że czas oczekiwania to jakaś masakra (tydzień!) to jeszcze zamówienie pomylone! Fakt, proponował wymianę, dogadaliśmy się na rabat, ale co? Znowu tydzień czekania. W ogóle zlewka totalna na klienta, pomogło dopiero założenie dyskusji na allegro. Porażka, a w podpisie maila 'rzetelna firma' ta... Omijać szerokim łukiem.! "
Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy, że opóźnienie w dostawie. Była ona spowodowana ogromną ilością zamówień, jaka do nas wpływa. Zapewniamy, że zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. Robimy co w naszej mocy, aby dostarczać zamówienia jak najszybciej to możliwe. Mamy nadzieję, że zaproponowany przez nas rabat choć trochę wynagrodził opóźnienie. Kontaktowaliśmy się również telefonicznie, by jeszcze raz przeprosić za zaistniałą sytuację. Serdecznie pozdrawiamy."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"negatyw za to ze nie wysyłają na czas , i nie powiadamiają "
Odpowiedź z 19 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Było ono spowodowane bardzo dużą ilością zamówień, jaka do nas wpływa. Jest nam bardzo przykro, że z niezadowolenia z transakcji. Zaproponowaliśmy rozwiązanie, które mamy nadzieję, że w jakimś stopniu wynagrodzi wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Jednocześnie zapewniamy, że robimy wszystko, by uniknąć opóźnień w wysyłkach. Pozdrawiamy serdecznie."
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Powodem spóźnienia była ogromna ilość zamówień, jak do nas wpływa. W ramach rekompensaty zaproponowaliśmy rozwiązanie, które w jakimś stopniu wynagrodzi wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Podejmowaliśmy również próby kontaktu telefonicznego, by jeszcze raz przeprosić i wyjaśnić sytuację. Serdecznie pozdrawiamy i jeszcze raz bardzo przepraszamy."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Deklarowany czas wysyłki 24 godz, tymczasem po 72 godz przesyłka wciąż nie wysłana. Telefon nie odpowiada brak odpowiedzi na email. Raczej nie polecam. Nie oceniam zgodności(proszę się nie sugerować) ponieważ jeszcze nie otrzymałem towaru. "
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Przepraszamy za niedogodności. Przesyłka opóźniła się z winy firmy kurierskiej"
21 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po dokonaniu zakupu przesyłka dotarła po 9 dniach. Dzwoniłam prawie codziennie, praktycznie od momentu zakupu (bo zależało mi na czasie) żeby dowiedzieć się kiedy przesyłka zostanie wysłana i za każdym razem słyszałam odpowiedź że jutro paczka będzie u Pani, i tak przez 9 dni..."
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Przepraszamy za wynikłą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości"
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Długi czas wysyłki, wzór klosza nie zgadza się z tym co jest na zdjęciu,nie polecam"
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Przepraszamy za wynikłą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości"
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt dostałem nie kompletny i niezgodny z zamówieniem"
Odpowiedź z 20 lis 2018:
"Klient nie zgłosił problemu. Bardzo proszę o kontakt abyśmy mogli wysłać właściwy towar."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmioty zakupione 01.11.2018r. do dziś dnia nie zostały jeszcze do mnie wysłane (na dzień 06.11.2018. status: Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana). Odradzam każdemu komu zależy na krótkim czasie realizacji zamówienia."
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"Przepraszamy za niedogodności. Od 01.11.2018 do dnia 05.11.2018 firma przebywała na urlopie. Paczka zgodnie z regulaminem zostanie wysłana dzisiaj. W chwili dokonania zakupu informacja ta była zawarta na stronie."
4 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pytaliśmy PRZED zakupem,czy paczka może być dostarczona na wskazany dzień (od tego zależało,czy kupimy u nich przedmiot).Odp brzmiała że TAK.Niestety wysłali ją dopiero w dzień, w którym paczka miała już do nas trafić(!!). Był to OGROMNY PROBLEM,gdyż jak informowaliśmy jedynie w ten jeden konkretny dzień będzie wykonywany remont w domu i wtedy tylko będzie możliwość założenia lampy.Musieliśmy sprowadzać ekipę dwa dni później- bo firma nie dotrzymała jedynego warunku,o jaki prosiliśmy.NIE POLECAM"
Odpowiedź z 20 lis 2018:
"Przepraszamy za wynikłą sytuację. Dołożymy wszelkich starań, aby koniecznie uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości"
3 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przedmiot został dostarczony uszkodzony sprzedawca w rozmowie obiecał wysłać nowe Dostarczyłem także zdjęcia uszkodzenia lecz do tej pory nic nie przyszło"
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"Przepraszamy za niedogodności. Uszkodzone klosze w transporcie zostały wysłane do klienta"
1 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Zadowolenie klienta po zakupach jest dla nas bardzo ważne, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości."
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na paczkę czekałam ponad tydzień. Masakra"
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"Przepraszamy za wynikłą sytuację. Z powodu bardzo dużej ilości zamówień przesyłka została wysłana z opóźnieniem. Dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć takich sytuacji"
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć podobnych sytuacji. Jeszcze raz bardzo przepraszamy."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 gru 2018:
"Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce. Dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć podobnych sytuacji."
4 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lampy wizualnie ładnie, natomiast to złożeniu lampy są krzywe, jedna niższa od drugiej. Po dokręceniu kloszy każdy stoi pod innym kątem. Spodziewałam się czegoś lepszej jakości."
Odpowiedź z 6 lis 2018:
"Przepraszamy za niedopatrzenie. Problem nie został zgłoszony przez kupującego. Lampy możemy oczywiście wymienić na nasz koszt"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro