Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik NJUSport

99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

210

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (212)
Polecam (210)
Nie polecam (2)
2 mar 2018
"Sprzedawca wystawił koszulkę RASHGUARD UNDER ARMOUR na licytację którą niestety wygrałem. Sprzedawca uznał że kwota jest zbyt niska i napisał do mnie: "Musimy najmocniej Pana przeprosić ale wkradł się nam błąd na aukcje i koszulki tej w tym rozmiarze niestety nie posiadamy :/". Zaproponowałem inny rozmiar jednak bez odzewu. Sprawdziłem - w ofercie była koszulka w rozmiarze za kwotę 2 x wyższą Nie polecam licytowania oferowanych towarów bo się okaże że wkradnie się błąd i towaru w ofercie nie ma."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Nie widzimy problemu ze sprzedażą przedmiotu 1zł bo takie aukcje również zostały u nas sfinalizowane. Co do Pana zamówienia popełniliśmy błąd. Natomiast jeśli chodzi o rasha w cenie 2x wyższej to był ten sam wystawiony w opcji kup teraz i nawet jeśli kupiłby go Pan za 500 zł to i tak napisalibyśmy że wkradł się błąd. Wymiany na inny rozmiar też żaden problem tylko nie jesteśmy jasnowidzami gdyż po przejrzeniu @ nie ma żadnej wzmianki na ten temat tak to chętnie byśmy go wysłali"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca wystawił koszulkę RASHGUARD UNDER ARMOUR na licytację którą niestety wygrałem. Sprzedawca uznał że kwota jest zbyt niska i napisał do mnie: "Musimy najmocniej Pana przeprosić ale wkradł się nam błąd na aukcje i koszulki tej w tym rozmiarze niestety nie posiadamy :/". Zaproponowałem inny rozmiar jednak bez odzewu. Sprawdziłem - w ofercie była koszulka w rozmiarze za kwotę 2 x wyższą Nie polecam licytowania oferowanych towarów bo się okaże że wkradnie się błąd i towaru w ofercie nie ma."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Nie widzimy problemu ze sprzedażą przedmiotu 1zł bo takie aukcje również zostały u nas sfinalizowane. Co do Pana zamówienia popełniliśmy błąd. Natomiast jeśli chodzi o rasha w cenie 2x wyższej to był ten sam wystawiony w opcji kup teraz i nawet jeśli kupiłby go Pan za 500 zł to i tak napisalibyśmy że wkradł się błąd. Wymiany na inny rozmiar też żaden problem tylko nie jesteśmy jasnowidzami gdyż po przejrzeniu @ nie ma żadnej wzmianki na ten temat tak to chętnie byśmy go wysłali"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
7 wrz 2017
"Zamówiłem sandały rozmiar 39 a dostałem zawyzony o 2 rozmiary i gdy chciałem zwrócić nie było kontaktu z właścicielem. Nie polecam"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Otrzymała Pani buty w rozmiarze 39 jeśli ktoś nie jest pewny długości wkładki porostu prosi o zmierzenie nie od dziś wiadomo że rozmiar rozmiarowi nie równy chyba że to Pana pierwsze zakupione buty to w tym przypadku zwracamy honor jeśli nie to proszę o wycofanie negatywnego komentarza"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem sandały rozmiar 39 a dostałem zawyzony o 2 rozmiary i gdy chciałem zwrócić nie było kontaktu z właścicielem. Nie polecam"
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Otrzymała Pani buty w rozmiarze 39 jeśli ktoś nie jest pewny długości wkładki porostu prosi o zmierzenie nie od dziś wiadomo że rozmiar rozmiarowi nie równy chyba że to Pana pierwsze zakupione buty to w tym przypadku zwracamy honor jeśli nie to proszę o wycofanie negatywnego komentarza"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1