Mediaalertpolska firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4159

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:12

Lista ocen


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Słaba moc po odgłosiepracy . Ale nie strzygłem nią więc może w praktyce jakiś poszło"

Odpowiedź z dnia

"Serio????? Nie strzygł Pan tą maszynką i na "ucho" stwierdził, że maszynka ma słabą moc po czym wystawił Pan negatywa sprzedawcy?"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Uszkodzonemu aprzetowi nadano kategorie "Nowy" podczas gdy na Allegro jest kategoria "Uszkodzony". W opisie sprzetu zamieszaczono uwage o uszkodzeniu. Zdjecia uszkodzenia byly na koncu galerii zdjec. Niby klient mogl sie doczytac, jednak uwazam ze sprzetowi uszkodzonemu musi byc nadana kategoria 'Uszkodzony". Dalej w opisie mozna sie odniesc do rozmiaru uszkodzenia itd."

Odpowiedź z dnia

"Sprzęt nowy, sprawny, nieużywany z naprawdę delikatnym wgięciem na boku obudowy powstałym w transporcie, 200zł tańszy niż cena rynkowa... Dodane zdjęcia "uszkodzeń", grubymi, wielkimi literami zaznaczone, że sprzęt ma defekt i jaki jest jego rozmiar, a Pan "klient" zachłyśnięty ceną nawet nie raczył zerknąć na opis i zdjęcia. WSZYSTKO było czarno na białym - opis "uszkodzeń" na samej górze aukcji zaraz pod nazwą produktu , a zdjęcia były w galerii. Czego chcieć więcej? Wystarczy przeczytać..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Po pierwsze chcialbym ustrzec Państwa polityką tego sklepu. Sprzet higieny osobistej nie podlega zwrotu. Pierwszy raz na allegro spotkałem taką firmą. Wcześniej uzgadnialem z pracownikiem sklepu zwrot- wysłałem sprzęt do firmy i okazało się że kierownik nie przyjmie zwrotu. Rozgardiasz na całej linii. A jeśli chodzi o sam sprzęt to szkoda słów!!! Wydana 400 PLN w błoto. Depilator nie spełnia swojej funkcji. bardzo nie uprzejmy funkcja. dla mnie szok że ktoś taki zajmuje takie stanowisko"

Odpowiedź z dnia

"Chciałbym ustrzec wszystkich sprzedających przed takimi "klientami". Tak - sprzęt do higieny osobistej nie podlega zwrotom. Zapraszam do lektury ustawy o zwrotach... Po drugie zwraca Pan używany depilator - i co mamy z nim zrobić? Sprzedać komuś jako nowy?!?!?! Po trzecie sprzęt kupił Pan w kwietniu, a w lipcu domaga się Pan zwrotu? Ustawowo ma Pan 14 dni na zwrot... Nie 90... I nie - nie uzgadniał Pan zwrotu z pracownikiem. Próbował Pan wymusić zwrot ale niczego Pan nie uzgodnił. DRAMAT"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nie polecam maszynki chyba że mi się trafił wadliwy towar bo po ładowania bateria nie trzyma tak jak powinna po ok 15-20 minutach już wie nie nadaje do dalszej pracy trzeba ładować od nowa ponad 10h"

Odpowiedź z dnia

"Szkoda, że nie polecając maszynki wystawia Pani komentarz negatywny sprzedawcy, który nawet nie został poinformowany, że ma Pani jakikolwiek problem z maszynką. NIC zero kontaktu po zakupie... Istnieje przecież coś takiego jak serwis, reklamacja."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"W ofercie była klawiatura firmy RAZOR, tymczasem dtrzymałem podróbkę, sadządz po charakterystycznych małoczytelnych czcionkach prawie identycznych z czcionkami chińskiej firmy średniej półki. Wszystkie klawiatury RAZOR posiadają czytelne b. dobrze rozpoznawalne łacińskie czcionki - tymczasem otrzymalem klawiaturę z czcionkami w stylistyce grafiki MINECRAFT - CZYLI TOPORNEJ."

Odpowiedź z dnia

"Klawiatura oryginalna i pochodząca z oficjalnej dystrybucji. Komentarz typu nie znam się ale się wypowiem. Zero kontaktu ze strony kupującego odnośnie "problemu". Ręce opadają..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Sprzedający informuję kupującego w tytule i opisie aukcji, że sprzedaje szczoteczkę BRAUN Oral-B SMART 4 4000 N - do klienta wysyłana jest jednak zupełnie inna szczoteczka BRAUN Oral-B SMART 4 4000 S której parametry pracy znacznie się różnią na niekorzyść. Po kontakcie z biurem obsługi, sprzedający nie widzi w tym problemu i swojej winy! Proszę na nich uważać! Do dnia dzisiejszego, nawet po interwencji pracownika allegro aukcja nie uległa zmianie i kolejni klienci są nabijani w butelkę"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"najgorsza prostownica jaką miałam. kompletnie opis aukcji nie pasuje do prostownicy. wogle słabo się nagrzewa prawie nie czuć tego ciepła mimo że na maksa ustawione . włosy prostuje na mokre włosy no raczej nie. prostownicy nie polecam szybka wysyłka nicy więcej . "

Odpowiedź z dnia

"Może tak zareklamować, dać znać, napisać, że coś jest nie tak???? Naprawdę sprzedaliśmy setki tych prostownic i w zasadzie nikt nie miał z nią problemów tylko Pani. Jest reklamacja, rękojmia nawet 14 dni na zwrot, a Pani woli wystawić negatywa sprzedawcy."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Nakladka niskiej jakosci .Plastk miekki."

Odpowiedź z dnia

"Oryginalne nasadki moser. Nie ma lepszych bo nawet w zestawie z samymi maszynkami są identyczne końcówki. Zero kontaktu, że coś nie tak. Ocena za czas i koszt wysyłki zaniżone - pytanie dlaczego skoro wysyłaliśmy zamówienie w niecałe 24h w cenie wg cennika inpost? Zaniżona ocena "obsługa kupującego" - pytanie dlaczego skoro nie było jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony?"


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Zelazko było uszkodzone, ze stopy teflonowej wyciekala woda. "

Odpowiedź z dnia

"No szkoda, że nie wspomniał Pan o tym, że wysłaliśmy do Pana kuriera i zwróciliśmy należność pomimo, że żelazko działa normalnie i jest sprawne. Czas wysyłki 3 gwiazdki? Zamówił Pan 13 Grudnia, a towar odebrał 14 Grudnia... Za wolno??? Szybciej się nie da..."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Brak instrukcji obsługi w języku polskim (wbrew obowiązkowi z art. 546 [1] § 1 i § 5 Kodeksu cywilnego). "

Odpowiedź z dnia

"Jeśli nie miał Pan instrukcji należało to zgłosić, dosłalibyśmy instrukcję. Niestety zdarza się, że w pudełku zabraknie instrukcji bądz nie ma jej w danym języku - jest to kwestia pakowania produktu przez producenta."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Towar niezgodny z opisem. Zapłaciłam za golarkę ze wskaźnikiem cyfrowym a otrzymałam z kreskowym. Golarki ze wskaźnikiem kreskowym są dużo tańsze. To jest osz..... klienta. Nie polecam tego sprzedawcy!"

Odpowiedź z dnia

"W aukcji opisujemy, że wyświetlacz jest LED. Nieprawdą jest też, że golarki te są tańsze ponieważ nie ma rozdziału na golarki z i bez wyświetlacza. Zamawiała Pani model 9296cc i taki też Pani dostała - NIE ISTNIEJE MODEL 9296cc z wyświetlaczem cyferkowym - można to sprawdzić na stronach producenta - wszystkie wskaźniki w tych golarkach złożone są z kreskowych diod LED. Zdjęcia pochodzą od producenta. Golarka była nowa i nigdy nie otwierana."


Zgodność z opisem

Obsługa kupującego

Koszt wysyłki

"Prostownica jak by pochodziła ze zwrotu bo wogole nie grzeje i nie prostuje włosów"

Odpowiedź z dnia

"Produkt jest nowy i nieużywany. Tak jak wyjechał z fabryki tak pojechał do Pani. Co lepsze odesłała Pani produkt do nas i po sprawdzeniu działa. Nagrzewa się i prostuje... Pani prostownica ta sama, którą miała Pani w domu. W związku z tym uprzejmie informujemy iż prostownicę należy podłączyć do prądu - wtedy na pewno zadziała."



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro