99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

16941

25

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:44

Lista ocen

17 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety sprzedawane zestawy naprawcze nie pasują do mojego modelu który zawiera się w opisie aukcji. Komentarz typu nie jesteś pewien to skontaktuj się z nami nie zwalnia sprzedającego od rzetelnego opisu sprzedawanego przedmiotu. stracone pieniądze"
29 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Jakośc kiepska "
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, ma Pan 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru - jeśli jakość nie spełniła Pana wymagań polecamy skorzystać w przyszłości z takiej możliwości. Do oceny jakości danego produktu Allegro przewidziało odpowiednie narzędzia i miejsce - tutaj komentuje się całokształt transakcji, a nie sam produkt. Rozumiemy jednak, że operacja ta pozwoliła Panu osiągnąć kilka dodatkowych koni mechanicznych."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka w ciągu 24h? Zamówienie zostało złożone 25.03.2019r do dnia dzisiejszego nie mam informacji czy rzeczy za które zapłaciłem zostały do mnie wysłane. "
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"superparts - najlepsi z najlepszych - wysyłka w ciągu 24 godzin od zamówienia."
27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka w ciągu 24h? Zamówienie zostało złożone 25.03.2019r. Do dnia dzisiejszego nie dostałem informacji czy części za które już zapłaciłem zostały do mnie wysłane. "
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, informujemy kupujących mailowo o każdym etapie realizacji zamówienia - w tym wysyłki towaru. Dzięki temu można śledzić swoją przesyłkę - wystarczyło spojrzeć do skrzynki e-mail lub strony zamówienia. Na każdej aukcji widnieje informacja, że czas wysyłki to 24 godziny, ale jeśli Pan w dniu wysyłki domawia produkty, to oczywistym jest, że przesyłka zostanie wysłana w dniu kolejnym. Rozumiemy jednak, że działania matematyczne w zakresie dodawania mogą stanowić wyzwanie."
18 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie pasuje ,lepiej kupić z markowej firmy. Zilka w klamce za kratką "
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, ramka, którą Pan kupił na pierwszy montaż produkowana była przez tę właśnie firmę, tak więc kupno zamiennika lepszej jakości byłoby niemożliwe. Oceny przedmiotu dokonuje się na karcie produktu, tutaj ocenia Pan transakcję - rozumiemy jednak, że podobnie jak montaż ramki, może okazać się to zbyt skomplikowane."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, na przyszłość proponujemy kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu wyjaśnienia możliwości zwrotu niepasującego towaru lub pomocy w doborze odpowiedniego. Wystawianie komentarza negatywnego bez jakiegokolwiek opisu lub informacji nie pomaga ani nam, ani Panu, ani kolejnym kupującym w podjęciu decyzji - krótko mówiąc - nic nie wnosi. Pozdrawiamy"
1 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 mar 2019:
"Na naszych aukcjach wystawione jest 3 podpory wału do podanych modeli. Kupujący jednak zamówił towar na oko.. Mimo tego, że zwrócił towar oraz otrzymał środki za błędnie dobraną przez siebie podporę, wszystko zakończyło się komentarzem negatywnym. Przyznanie się do błędu byłoby zbyt kosztowne."
22 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Filtr nie pasuje do a6 c5 2.4, w opisie aukcji jest napisane ze bedzie pasowac, tymczasem jest 14mm szerszy odboryginalu i nie wchodzi. Nie oplecam wyrzucone pieniadze!!! "
Odpowiedź z 18 mar 2019:
"Jest napisane, że jest stosowany - nawet z adnotacją od jakiego dokładnie numeru VIN. Stosowany to nie pasujący, więc jeśli kupujący nie był na siłach aby dobrać odpowiednio filtr to mógł do nas zadzwonić przed zakupem. To niestety mu się nie powiodło."
19 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo wyszczególnienia na aukcji filtr nie pasuje, sprzedający się kryje pod stwierdzeniem, żeby podawać VIN, ale w takim razie, po co wyszczególnia dany model samochodu?"
Odpowiedź z 18 mar 2019:
"Niech adnotacja z naszej aukcji będzie odpowiedzią. Nie wszyscy widocznie rozumieją temat. UWAGA! Podane dane pokazują cały zakres produkcji modelu - producent mógł stosować kilka typów części. Jeśli nie masz pewności czy dany element pasował będzie do Twojego samochodu, skontaktuj się z nami. Przygotuj numer VIN pojazdu!"
12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo opisu świadczącego o tym, że część pasuje do mojego samochodu- nie pasowała. Strata czasu!"
Odpowiedź z 18 mar 2019:
"MOŻLIWE ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH - faktycznie jest to stuprocentowe potwierdzenie że pasuje :) A jeszcze niżej zdanie, które mogło uratować klienta przed zakupem na oko Podane dane pokazują cały zakres produkcji modelu - producent mógł stosować kilka typów części. Jeśli nie masz pewności czy dany element będzie odpowiedni do Twojego samochodu - Przygotuj numer VIN pojazdu!"
10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, na przyszłość proponujemy kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu wyjaśnienia możliwości zwrotu niepasującego towaru lub pomocy w doborze odpowiedniego. Wystawianie komentarza negatywnego bez jakiegokolwiek opisu lub informacji nie pomaga ani nam, ani Panu, ani kolejnym kupującym w podjęciu decyzji - krótko mówiąc - nic nie wnosi. Pozdrawiamy"
5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Szanowny Kliencie, na przyszłość proponujemy kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu wyjaśnienia możliwości zwrotu niepasującego towaru lub pomocy w doborze odpowiedniego. Wystawianie komentarza negatywnego bez jakiegokolwiek opisu lub informacji nie pomaga ani nam, ani Panu, ani kolejnym kupującym w podjęciu decyzji - krótko mówiąc - nic nie wnosi. Pozdrawiamy"
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak faktury lub paragonu za zamówiony towar nie polecam tego sprzedajacego !"
Odpowiedź z 25 sty 2019:
"Faktury wysyłamy mailowo - w tym przypadku też tak było. Zamówienie wpłynęło 22 stycznia, faktura została wystawiona i wysłana 23.01. Jednak po co sprawdzać maila skoro można wystawić negatywny komentarz ? Przy próbie wytłumaczenia sytuacji najlepiej rzucić słuchawką - krótko mówiąc - brak słów. Sprawa została zgłoszona do Allegro."
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sklep gwarantuje wysyłkę w 24h. Zamówienie złożyłem w niedziele. Wtorek był wolny więc liczyłem na wysyłkę w środę, mimo to do wysyłki nie doszło. W czwartek rano zadzwoniłem do sklepu i poinformowano mnie, że mają opóźnienia, o których rzekomo poinformowano kupujacych - ja żadnej informacji nie dostałem. Zapewniono mnie, że paczka jeszcze dziś wyjdzie. Niestety nie wyszła, o czym dowiedziałem się dzwoniąc do sklepu w piątek. Z zamówienia byłem zmuszony zrezygnować."
Odpowiedź z 11 lut 2019:
"W tym przypadku posypujemy głowy popiołem - dostawcy zaskoczyli nas przedłużeniem wolnego okresu po Nowym Roku. Jak najszybciej wysłaliśmy do kupujących wiadomość o możliwej obsuwie, być może u kupującego gdzieś się "zapodziała". Tak czy inaczej jest to jednak zbyt surowa forma wyrażenia swojego niezadowolenia."
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"9 dni od dnia zakupu a paczki wciaz u mnie nie ma. jesli zalezy wam na czasie poszukajcie innego sprzedawce. inne paczki zamowione przezemnie 30.12 zostaly doreczone 3.01. a tu moze jutro przyjdzie. moze.tak czy inaczej nie polecam. i proponowalbym zatrudnic jakas odpowiedzialna osobe do rozsylania towaru."
Odpowiedź z 25 sty 2019:
"Niestety w tym przypadku zbieramy cięgi za przewoźnika, w tym przypadku InPost. Zapewne przez ilość paczek w okresie świątecznym dostarczenie paczki trwało 4 dni. Z przykrością stwierdzamy że kupujący nie potrafił lub nie chciał zrozumieć, że to nie my wozimy paczki. Ogólnie rzecz biorąc InPost ma wszystko gdzieś a my mamy bardzo miły komentarz. Sprzedającym radzimy uważać na zamówienia danego użytkownika - muszą być natychmiastowe."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Od dwóch tygodni nie da sie dogadać. Wysyłacie co innego i nie przyjmujecie zwrotów za pobraniem. Za wasz błąd ja mam płacić. Chyba nie. "
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Zapewne przez pomyłkę producenta w opakowaniu znajdował się inny filtr. Przez ilość zamówień wpływających do nas, nie mamy możliwości zaglądania do każdej paczki czy towar zgadza się z referencją. Kupujący został poinformowany o możliwości reklamowania danego produktu i odesłania go do nas. Niestety paczkę nadał za pobraniem, a sklepy internetowe nie posiadają kasy fiskalnej gotówkowej oraz możliwości operowania żywym "pieniądzem". Kupujący z braku argumentów wystawia negatywny komentarz."
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 sty 2019:
"No cóż, zamawiając towar 23 grudnia wieczorem, należy liczyć się z tym że dotrze on po świętach. Mieliśmy chyba jednak do czynienia z przodownikiem pracy, który wykonuje swoje obowiązki 24h/7 i nie może sobie pozwolić na takie opóźnienia. Próby tłumaczeń zupełnie się nie przydały. Polecamy dodać kupującego do czarnej listy."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 11 lut 2019:
"Sprawa wyjaśniona, niestety usunięcie komentarza nie powiodło się kupującemu."
7 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Termostat jest firmy BEHR ale Made in PRC czyli Made in China.............. Zdjęcie poglądowe termostat Made in Germany......."
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Niestety większość producentów posiada fabryki rozlokowane po całym świecie, co wcale nie rzuca złego cienia na jakość produkowanych towarów. Kupujący mógł przed zakupem skontaktować się z nami, zostały by rozwiane wszelkie wątpliwości. Zresztą sam kupujący w swoim komentarzu zawarł słowo klucz " zdjęcie poglądowe". Próby wytłumaczenia sprawy spaliły na panewce."
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam.Pierwszy i ostatni raz kupiłem ,,coś,, u tego sprzedawcy.Po pierwsze, czas wysyłki , napisał sobie to pan dla przyciągnięcia klienta ? 24h.Ok, była sobota , kupiłem filtr 1 grudnia.Teraz zadaje sobie pytanie , co pan robił w poniedziałek lub we wtorek ? Jest środa , 19.30.Paczki jak nie było tak nie ma, wina nie stoi po stronie InPost , tylko pana . Czas wysyłki 24h, robienie ludzi w balona . Mam nadzieję że kupujący przeczytają ten komentarz, nie dając się zmylić. "
Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Paczka została wysłana we wtorek 04.12 - 24h po przetworzeniu zamówienia więc wszystko w tym temacie się zgadza. Następnego dnia była w trasie, następnie trafiła do paczkomatu. Kupujący jest jednak przeświadczenia, że zamawiając towar w sobotę, kurier przybiegnie do niego w niedzielę rano co najwidoczniej uwyraźnił odrzucaniem od nas połączeń. Mam nadzieję że sprzedający oraz inny kupujący przeczytają naszą odpowiedź - szkoda niepotrzebnego stresu i nerwów."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro