98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

70360

 

747

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (71107)
Polecam (70360)
Nie polecam (747)
18 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Potrzebowałem namiot na urodziny które były w sobotę. Niby czas wysyłki był 24h. Namiot dotarł po urodzinach "
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Witam, czas wysyłki to nie to samo co czas realizacji, proszę dokładnie czytać to co jest napisane na aukcji. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
18 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pan niezadowolony z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pani niezadowolona z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
18 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jakość zdjęć jest koszmarna. Dla testów wykonałem wiele zdjęć dokumentów i nic nie można przeczytać. Testy z różnym natężeniem światła nic nie dają. Pierwsze telefony z aparatem robiły zdjęcia 100 razy lepsze. Długopis bez Polskiej instrukcji obsługi co jest nielegalne i spokojnie można zwracać nawet z tego powodu. ODRADZAM! Towar bezużyteczny!"
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pan niezadowolony z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
18 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"?"
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Witam, w nawiązaniu do rozmowy proszę o usunięcie komentarza , który pojawił się przez pomyłkę ."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca nie dotrzymuje terminu dostawy . Kontakcie tel.ze sprzedawcą i prośbie o wyjaśnienie gdzie i kiedy przesyłka dotrze brak odpowiedzi .Na przesyłkę kurierską czekalam 4 dni i nie byłam dobkoncacpoinformowana czy dojdzie Nie polecam jak ktoś zamawia zabawkę na prezent bo może okazać się że zostanie bez niedo"
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Witam, podczas wielu rozmów telefonicznych , było wyjaśniane ,że paczka zaginęła w transporcie co nie świadczy o tym ,że sprzedawce nie dotrzymuje terminu dostawy, zastało wysłane ponownie na nasz koszt drugie zamówienie,a z pierwszego śledzenia wynika ,że zamówienie Pani odebrała, cały czas była udzielana Pani odpowiedz o zamówieniu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wózek który zakupiłem nie jest tak wspaniały jak go opisywano. A po za tym cena nie adekwatna do jakości. "
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Klienci są zadowoleni z tego produktu - być może Pański uległ uszkodzeniu w transporcie? Za chwilę wyślemy do Pana email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pani niezadowolona z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pan niezadowolony z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pan niezadowolony z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"niezadowolenie dot braku dobrego kontaktu. przy zakupie zaznaczylam ze potrzebuję fakturę, otrzymalam paragon. i informacje ze jak dojdzie towar, odesłać paragon, wystawia fakture. paragon elektroniczny, na maila-mam go odsylac?! infolinia- ciagle inf ze jestem którąś w kolejce.jak dochodzi do mnie, rozlacza sie połączenie. niepeofesjonalnie. nie kupie więcej i nie polecę dalej. nie mogę rozliczyć zakupu w firmie. "
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pani niezadowolona z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bubel... 2 paski, którymi pokrowiec powinien być przypięty do przednich siedzeń/zagłówków odeszły od reszty przy pierwszym dotknięciu (nawet nie naciągnięciu)... były jakby już odprute i ledwo się trzymały... na szczęście tylne się trzymają na razie, więc jako taka funkcjonalność zachowana... ale nie tak to powinno wyglądać :/"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pani email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
17 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kosz nie kompletny nie odpisuje na maile i standardowa wypowiedź :"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pana email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade Czytaj informacje co klienci piszą a nie szablony jakieś wysyłasz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Witam, na maile odpisujemy na bieżąco, proszę o podanie adresu mailowego z którego były one pisane Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat przebiegu transakcji. Skontaktujemy się z Panem telefonicznie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
16 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kalkulator do mnie nie dotarł. Opłaciłem ponowną przesyłkę do paczkomatu, a przesyłka została wysłana na adres mojego mieszkania podczas gdy mnie tam niestety nie było i nie mogłem jej odebrać. Ciężki kontakt. Nie polecam"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pana email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czekam już trzeci tydzień, nikt nie odpowiada na moje maile, zero kontaktu"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pani email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem nakładki koloru czerwonego a przyszedł kolor taki żarówiasty."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pana email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
15 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"czekam miesiąc juz a przesyłki nadal nie ma"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Za chwilę wyślemy do Pani email z propozycjami rozwiązania problemu. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
14 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pani niezadowolona z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
14 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłam te wieszaki na rowery górskie. Niestety śruby nie pasowały - były za krótkie. Kiedy powiesiłam swój rower ważący tylko niecałe 11 kg wieszak się ugiął. O zawieszeniu roweru męża nie ma już mowy, ponieważ jest o wiele cięższy. Słaba jakość wykonania. Cienkie blaszki i rurki:( Nie polecam!"
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pani niezadowolona z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
13 wrz 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Rolki to totalna tandeta. Po miesiącu wszystkie zardzewiały i dosłownie odpadły od uchwytu. Cała transakcja przebiegła poprawnie, ale sprzedawanie takiego szmelcu jest nie fair. I to jest dramat, nie kupujcie tego do swoich kabin. Dlatego zaniżam ocenę za obsługę, bo swój towar trzeba znać oraz niezgodność z opisem, bo to z pewnością nie są rolki do kabin przysznicowych."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat zakupu w naszej firmie. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn jest Pan niezadowolony z zakupu, zachęcamy do kontaktu mailowego. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby rozwiązać ewentualny problem. Pozdrawiamy serdecznie Obsługa Iso Trade"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1