Użytkownik eoryginalne

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

11763

 

32

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (11795)
Polecam (11763)
Nie polecam (32)
23 kwi 2018
"Odradzam tego sprzedawce kontakt utrudniony czas wysylki masakrycznie dlugi jakies dziwne tlumaczenia towar dopiero wyslany po tym jak zagrozilem iz zglosze spr na policje. NIE POLECAM "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Odradzam tego sprzedawce kontakt utrudniony czas wysylki masakrycznie dlugi jakies dziwne tlumaczenia towar dopiero wyslany po tym jak zagrozilem iz zglosze spr na policje. NIE POLECAM "

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
19 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
17 kwi 2018
"buty bardzo wygodne ale po trzech dniach zaczęły pękać paski białe "
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Witam Drogi Allegrowiczu, zgodnie z rozmową telefoniczna, proszę o odesłanie butów. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"buty bardzo wygodne ale po trzech dniach zaczęły pękać paski białe "
Odpowiedź z 18 kwi 2018:
"Witam Drogi Allegrowiczu, zgodnie z rozmową telefoniczna, proszę o odesłanie butów. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 kwi 2018
"Nie polecam. Po zakupie buty okazały się uszkodzone. Plus za zwrot kasy ale szkoda czasu na zakup u tego allegrowicza."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam. Po zakupie buty okazały się uszkodzone. Plus za zwrot kasy ale szkoda czasu na zakup u tego allegrowicza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 kwi 2018
"Nie polecam. Buty podróba made in vietnam. Słaba jakość jak za tą cenę. Lepiej stowę dołożyć i kupić w sklepie. Rozmiar wkładki tez się nie zgadza z rozmiarem rzeczywistym o 1cm."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam. Buty podróba made in vietnam. Słaba jakość jak za tą cenę. Lepiej stowę dołożyć i kupić w sklepie. Rozmiar wkładki tez się nie zgadza z rozmiarem rzeczywistym o 1cm."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 kwi 2018
"Wysyłka natychmiast buty doszły po 4 dniach ! przecież to jakieś żarty te buty to jakaś chińska podróbka jeden but jest w ogóle krzywo zszyty a drugi kawałek już odklejony katastrofa nie polecam !!!!! chińska tandeta!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka natychmiast buty doszły po 4 dniach ! przecież to jakieś żarty te buty to jakaś chińska podróbka jeden but jest w ogóle krzywo zszyty a drugi kawałek już odklejony katastrofa nie polecam !!!!! chińska tandeta!!!!!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 kwi 2018
"wysyłka natychmiastowa hahahahaha buty zakupione 5tego około godziny 10tej odebrane od klienta 6tego o 16stej to się nazywa wysyłka natychmiastowa "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"wysyłka natychmiastowa hahahahaha buty zakupione 5tego około godziny 10tej odebrane od klienta 6tego o 16stej to się nazywa wysyłka natychmiastowa "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
18 lut 2018
"Transakcja nie doszła do skutku, po wpłacie pieniędzy nagle torba okazuje się uszkodzona, omijać szerokim kołem. Można było mnie poinformować ale po co? Lekceważenie kupującego. NIE POLECAM!!!!"
Odpowiedź z 23 lut 2018:
"Drogi Allegrowiczu, przed wysyłką towar jest dokładnie sprawdzany. Niestety zamówiona torba okazał się uszkodzona. Klientka została o tym fakcie poinformowana na mail-owo. Mamy nadzieję, że szybki zwrot gotówki na konto zrekompensował zaistniałą sytuację."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcja nie doszła do skutku, po wpłacie pieniędzy nagle torba okazuje się uszkodzona, omijać szerokim kołem. Można było mnie poinformować ale po co? Lekceważenie kupującego. NIE POLECAM!!!!"
Odpowiedź z 23 lut 2018:
"Drogi Allegrowiczu, przed wysyłką towar jest dokładnie sprawdzany. Niestety zamówiona torba okazał się uszkodzona. Klientka została o tym fakcie poinformowana na mail-owo. Mamy nadzieję, że szybki zwrot gotówki na konto zrekompensował zaistniałą sytuację."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 lut 2018
"zakupiłam te buty Reebok- w opisie jest podane ze sa damskie a są meskie - na metce wyraźnie jest opis"Male" ( strata mojego czasu i pieniędzy na odesłanie towaru ) sprawdzę w allegro czy kupujący ponosi w tym wypadku koszty wysyłki- ceny okey , czas realizacji okej ale słaby kontakt ( nie odbierają telefonu który podamy jest w kontaktach ) "
Odpowiedź z 12 lut 2018:
"Drogi Allegrowiczu sytuacja została wyjaśniona z Klientem w sposób pozytywny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zakupiłam te buty Reebok- w opisie jest podane ze sa damskie a są meskie - na metce wyraźnie jest opis"Male" ( strata mojego czasu i pieniędzy na odesłanie towaru ) sprawdzę w allegro czy kupujący ponosi w tym wypadku koszty wysyłki- ceny okey , czas realizacji okej ale słaby kontakt ( nie odbierają telefonu który podamy jest w kontaktach ) "
Odpowiedź z 12 lut 2018:
"Drogi Allegrowiczu sytuacja została wyjaśniona z Klientem w sposób pozytywny."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
25 gru 2017
"NIE POLECAM BUTY MADE IN CHINA KURDE ZA TAKA CENA CHIŃSKIE BUTY WSTYD NA SALI NIE POLECAM RAz jeszcze ..."
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu po kontakcie telefonicznym sprawa została rozwiązana pozytywnie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NIE POLECAM BUTY MADE IN CHINA KURDE ZA TAKA CENA CHIŃSKIE BUTY WSTYD NA SALI NIE POLECAM RAz jeszcze ..."
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu po kontakcie telefonicznym sprawa została rozwiązana pozytywnie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
25 gru 2017
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Drogi Allegrowiczu, wszelkie próby kontaktu z Klientem w celu wyjaśnienia sprawy nie powiodły się."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Drogi Allegrowiczu, wszelkie próby kontaktu z Klientem w celu wyjaśnienia sprawy nie powiodły się."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
21 gru 2017
"Towar zamówiłem 10 LISTOPADA do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie. Nie polecam "
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Drogi Allegrowiczu, próbowaliśmy skontaktować się z Klientem telefonicznie, natomiast podany numer nie odpowiada."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zamówiłem 10 LISTOPADA do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie. Nie polecam "
Odpowiedź z 3 sty 2018:
"Drogi Allegrowiczu, próbowaliśmy skontaktować się z Klientem telefonicznie, natomiast podany numer nie odpowiada."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
6 gru 2017
"Witam, nie polecam sklepu ani butów Adidas Bounce S4 Lux PORSCHE, ponieważ buty po miesiącu czasu uszkodziły się. Wysłałem na reklamację w dniu 14.11.2017 do dnia 06.12.2017 nie dostałem żadnej odpowiedzi w sprawie reklamacji i jestem zbywany telefonami że ktoś się odezwie w tej sprawie, a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi. Nie są godni zaufania."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam, nie polecam sklepu ani butów Adidas Bounce S4 Lux PORSCHE, ponieważ buty po miesiącu czasu uszkodziły się. Wysłałem na reklamację w dniu 14.11.2017 do dnia 06.12.2017 nie dostałem żadnej odpowiedzi w sprawie reklamacji i jestem zbywany telefonami że ktoś się odezwie w tej sprawie, a do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi. Nie są godni zaufania."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
2 gru 2017
"Buty są nie wygodne ,guma jest twarda . Nosiłem miesiąc czasu i pięta z materiału się wytarła. Będę reklamował."
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu, Klient został poinformowany o możliwości przysłania butów na reklamacje. Klient poinformował, ze skorzysta z tej możliwości po powrocie do Polski."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Buty są nie wygodne ,guma jest twarda . Nosiłem miesiąc czasu i pięta z materiału się wytarła. Będę reklamował."
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu, Klient został poinformowany o możliwości przysłania butów na reklamacje. Klient poinformował, ze skorzysta z tej możliwości po powrocie do Polski."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
2 lis 2017
"kontakt ze sprzedającym zerowy.!!! "
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu, komentarz jest niezasadny. Klient nie zapoznał się z regulaminem zdobywania monet. Byliśmy w kontakcie mailowym i telefonicznym z Klientem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kontakt ze sprzedającym zerowy.!!! "
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Drogi Allegrowiczu, komentarz jest niezasadny. Klient nie zapoznał się z regulaminem zdobywania monet. Byliśmy w kontakcie mailowym i telefonicznym z Klientem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
19 paź 2017
"Buty na pierwszy rzut oka ,ok ale po bliższym obejrzeniu marne chińskie wykonanie szkoda tylko ,że w sklepie eoryginalne są podróby!!! Plus dla nich za szybko oddane pieniadze"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu, sytuacja z Klientem została wyjaśniona w sposób pozytywny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Buty na pierwszy rzut oka ,ok ale po bliższym obejrzeniu marne chińskie wykonanie szkoda tylko ,że w sklepie eoryginalne są podróby!!! Plus dla nich za szybko oddane pieniadze"
Odpowiedź z 25 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu, sytuacja z Klientem została wyjaśniona w sposób pozytywny."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
19 paź 2017
Odpowiedź z 27 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu przesyłka została opóźniona, ponieważ Klient płacił w euro i wpłata była niepełna. Czekaliśmy na dopłatę lub informację od Klienta."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 27 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu przesyłka została opóźniona, ponieważ Klient płacił w euro i wpłata była niepełna. Czekaliśmy na dopłatę lub informację od Klienta."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
16 paź 2017
"Nie polecam firma nie poinformowała mnie że torebki nie ma . Ponadto skoro nie było białej torebki chciałam czerwoną . Pani przyjęła zamówienie o nadal cisza. Kekme telefony z mojej strony....tak ....rak już wysyła...Torebka nie doszła. Kolejny telefon no i cóż...nie ma torebki ...skonczyly się. Nie polecam!!! Brak szacunku dla klienta"
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Drogi Allegrowiczu kontaktowaliśmy się z Klientem regularnie. Niestety nie było możliwości polubownego rozwiązania sytuacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam firma nie poinformowała mnie że torebki nie ma . Ponadto skoro nie było białej torebki chciałam czerwoną . Pani przyjęła zamówienie o nadal cisza. Kekme telefony z mojej strony....tak ....rak już wysyła...Torebka nie doszła. Kolejny telefon no i cóż...nie ma torebki ...skonczyly się. Nie polecam!!! Brak szacunku dla klienta"
Odpowiedź z 29 lis 2017:
"Drogi Allegrowiczu kontaktowaliśmy się z Klientem regularnie. Niestety nie było możliwości polubownego rozwiązania sytuacji."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 wrz 2017
"towar który zakupiłem okazało się że w ogóle go nie posiadają i nawet nie odezwali się sami do mnie żeby o tym poinformować stanowczo nie polecam..."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu informacja została wysłana na maila podanego w zamówieniu. Niestety nie wiemy dlaczego informacja nie dotarła do Klienta. Pieniążki zostały zwrócone, natychmiast po otrzymaniu danych."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar który zakupiłem okazało się że w ogóle go nie posiadają i nawet nie odezwali się sami do mnie żeby o tym poinformować stanowczo nie polecam..."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Drogi Allegrowiczu informacja została wysłana na maila podanego w zamówieniu. Niestety nie wiemy dlaczego informacja nie dotarła do Klienta. Pieniążki zostały zwrócone, natychmiast po otrzymaniu danych."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5
14 wrz 2017
Odpowiedź z 22 wrz 2017:
"Drogi Allegrowiczu sytuacja z Klientem została wyjaśniona."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 22 wrz 2017:
"Drogi Allegrowiczu sytuacja z Klientem została wyjaśniona."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5