99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6369

9

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:30

Lista ocen

9 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem dwie pary butów do wody męskich oraz damskich. Z damskimi wszystko jest jak najbardziej okej. Męskie po pierwszym "spacerku?" wytarły się podeszwy w miejscu gdzie przyciskała but do ziemi stopa, wypustki wytarły się całkowicie. I nadal podeszwa wyciera się w bardzo szybkim tempie pomimo sporadycznego ich używania. Do tego lewy but po drugim kontakcie z wodą zaczął się rozklejać. Nie wiem czy to taka sztuka mi się trafiła czy po prostu one takie są. Męskie czarne firmy martes. "
7 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z opisem brak marginesu, a w opisie aukcji w cechach szczególnych wymieniony atut "czerwony margines""
4 sie 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie mogę polecić tego sprzedającego. Zakupione kredki bambino nie są kompletnie i w zestawie brakuje kilka sztuk. Natomiast przesyłka bardzo szybka. "
Odpowiedź z 4 lip 2019:
"Wszystkie produkty wysyłamy fabrycznie zapakowane, jeśli coś się nie zgadzało z zamówieniem wystarczy złożyć reklamację, zamiast tego otrzymujemy negatywną opinię - moim zdaniem niesłuszną."
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam wypiłam wczoraj do treningu i myslalam ze bede wymiotowac jak to piłam ...ochydne... a tak wgl to potem wymiotowalam przez cala noc i jeszcze mnie trzyma do dzis ..."
Odpowiedź z 18 gru 2018:
"Nie każdy ma takie same kubki smakowe, nie sądzę, że należy mi się negatyw za sprzedaż produktu, którego nie jestem producentem. Ja tutaj smaku nie wybieram, ani też go nie robię. Wysłałem towar taki jaki Pani zamówiła. Może być Pani uczulona na któryś ze składników, nie sądzę by to była również moja wina. Sprzedaję tego produktu duże ilości i nie miałem nigdy z nimi problemów. Przesyłkę wysłaliśmy bez opóźnień, wybraną przez Panią opcją (paczka w ruchu)."
7 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia towar którego nie posiada na stanie"
Odpowiedź z 7 gru 2018:
"Faktycznie zabrakło nam tego produktu, przed mikołajem o czym kupujący został bezzwłocznie poinformowany. Otrzymał informację, że możemy opóźnić przesyłkę lub w przypadku rezygnacji zostaną zwrócone pieniądze. Kupujący zdecydował zrezygnować z zamówienia, pieniądze zwróciliśmy na konto. Uważam, że jest to krzywdzący komentarz, nie ma ludzi nie omylnych, a taka sytuacja może się przytrafić każdemu. Nie rozumiem po co ta złośliwość. Mimo wszystko życzę Wesołych Świąt."
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"jeden blok przy pakowaniu a raczej zagniataniu na nim kartonu został zniszczony - zmasakrowane rogi z jednej strony. Gdybym kupiła tylko jedną sztukę to bym się wku... nie ziemsko"
Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Za uszkodzony produkt został zaproponowany zwrot pieniędzy, nie otrzymałem wcześniej żadnej informacji, że coś było nie tak z zamówieniem - tylko nie polecam, uważam że takie sprawy można rozwiązywać bez złośliwości, ale jeśli Pani się lepiej czuje wystawiając negatywa zamiast załatwić sprawę to ... nie umiem skomentować. Nie sądzę by ten komentarz źle o mnie świadczył. Zbliżają się święta więc Pani i wszystkim allegrowiczom życzę Wesołych Świąt i więcej wyrozumiałości."
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 gru 2018:
"Brak komentarza tylko po prostu nie polecam, jak ktoś złośliwy to pewnie taki już zostanie i nikt tego nie zmieni. Na szczęście te złośliwe osoby są w mniejszości. U mnie czarna lista niech inni się męczą z takimi osobami."
28 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pióro ok ale zamienniki nie do użytku trzy wkłady sie momentalnie wylały"
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Zamienniki sprzedajemy w ogromnych ilościach, nie mamy z nimi problemów (sam też z nich korzystam). Pani zgłosiła, że nie odpowiada jej jakość wkładu, który dostała w gratisie, została poinformowana, że może skorzystać z reklamacji, co do ich jakości mam pewność. Zamiast skorzystać z reklamacji wystawia negatywny komentarz, w ten sposób chciała chyba się odegrać za to, że nie zgodziłem się bym wartość wkładów, które dostała w zestawie z długopisem bez ich oddawania. Niestety tak to nie działa."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro