Użytkownik StylowaOdziez_15

90,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

56

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,6

Czas wysyłki

4,1

Koszt wysyłki

4,4

Obsługa kupującego

4,5

Lista ocen

Wszystkie (62)
Polecam (56)
Nie polecam (6)
5 gru 2017
Odpowiedź z 10 gru 2017:
"Witam, Dlaczego otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Po otrzymaniu towaru - wysłali Państwo do Nas informacje iż towar jest za mały oraz poprosili o adres do zwrotu towaru, Wysłaliśmy dla Państwa formularz zwrotu towaru oraz adres, na który nalezy odeslać towar, Następnie otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Dlaczego? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywny, W razie dodatkowych pytań służymy pomocą, prosimy o ponowny kontakt z Nami Z poważaniem StylowaOdziez_15"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 gru 2017:
"Witam, Dlaczego otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Po otrzymaniu towaru - wysłali Państwo do Nas informacje iż towar jest za mały oraz poprosili o adres do zwrotu towaru, Wysłaliśmy dla Państwa formularz zwrotu towaru oraz adres, na który nalezy odeslać towar, Następnie otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Dlaczego? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywny, W razie dodatkowych pytań służymy pomocą, prosimy o ponowny kontakt z Nami Z poważaniem StylowaOdziez_15"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
14 lis 2017
"kiepska i rozczarowujacy zakup"
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Witam, Przesyłkę Państwo odebrali dnia 22 września 2017r, Komentarz wystawiony dnia 14 listopada 2017r - więc prawie po 2 miesiącach od daty odebrania przesyłki, Zero Kontaktu z Państwa strony odnośnie problemu z produktem :( Dlaczego więc otrzymujemy krzywdzący komentarz negatywny? Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia problemu"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kiepska i rozczarowujacy zakup"
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Witam, Przesyłkę Państwo odebrali dnia 22 września 2017r, Komentarz wystawiony dnia 14 listopada 2017r - więc prawie po 2 miesiącach od daty odebrania przesyłki, Zero Kontaktu z Państwa strony odnośnie problemu z produktem :( Dlaczego więc otrzymujemy krzywdzący komentarz negatywny? Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia problemu"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

4
16 paź 2017
Odpowiedź z 22 paź 2017:
"Witam Dlaczego otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Nie kontaktowali się Państwo z Nami po otrzymaniu towaru w sprawie problemów Towar Państwo otrzymali dnia 22 sierpnia 2017r, a komentarz wystawiają Państwo dnia 16 października 2017r po prawie 2 miesiącach od otrzymania towaru? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywnego, Z poważaniem StylowaOdziez_15"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 22 paź 2017:
"Witam Dlaczego otrzymujemy od Państwa komentarz negatywny? Nie kontaktowali się Państwo z Nami po otrzymaniu towaru w sprawie problemów Towar Państwo otrzymali dnia 22 sierpnia 2017r, a komentarz wystawiają Państwo dnia 16 października 2017r po prawie 2 miesiącach od otrzymania towaru? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywnego, Z poważaniem StylowaOdziez_15"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 wrz 2017
"Brak zdjęć i opisu (wymiarów). Skoro plecak jest w kategorii szkolne to zakładam, że zmieści się chociaż do niego zeszyt. Niestety otrzymany plecak nadaje się tylko do kategorii jaja.pln. Nie zmieszczą się nawet w nim kanapki. W sumie może dzieci w Chinach do szkoły noszą tylko pendrive'y, kto wie."
Odpowiedź z 18 wrz 2017:
"Witam, Na aukcji (przed zdjęciami) podane są wymiary plecaka tj. 30*24*10cm Również wymiary podane są w Galerii zdjęć plecaka ! Prosimy o pisanie prawdy w komentarzu ! 99,9% klientów jest zadowolonych z Plecaków ! Dlaczego nie czytają Państwo opisu aukcji ? W razie pytań zawsze mogą Państwo zapytać przed zakupem ! Komentarz krzywdzący oraz bezpodstawny ! Prosimy o usunięcie Z poważaniem StylowaOdziez_15"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak zdjęć i opisu (wymiarów). Skoro plecak jest w kategorii szkolne to zakładam, że zmieści się chociaż do niego zeszyt. Niestety otrzymany plecak nadaje się tylko do kategorii jaja.pln. Nie zmieszczą się nawet w nim kanapki. W sumie może dzieci w Chinach do szkoły noszą tylko pendrive'y, kto wie."
Odpowiedź z 18 wrz 2017:
"Witam, Na aukcji (przed zdjęciami) podane są wymiary plecaka tj. 30*24*10cm Również wymiary podane są w Galerii zdjęć plecaka ! Prosimy o pisanie prawdy w komentarzu ! 99,9% klientów jest zadowolonych z Plecaków ! Dlaczego nie czytają Państwo opisu aukcji ? W razie pytań zawsze mogą Państwo zapytać przed zakupem ! Komentarz krzywdzący oraz bezpodstawny ! Prosimy o usunięcie Z poważaniem StylowaOdziez_15"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
15 wrz 2017
Odpowiedź z 18 wrz 2017:
"Witam, NIestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji od Państwa odnośnie zamówionego plecaka, Dlaczego wiec komentarz krzywdzący negatywny? Za zgodność produktu z opisem otrzymaliśmy 5 gwiazdek :) Nie doczytali Państwo iż towar jest wysyłany z zagranicy i na przsesyłkę należy trochę poczekać i dlatego otrzymujemy komentarz krzywdzący - negatywny ? Nie sądzą Państwo iż jest krzywdząca opinia od Państwa względem Nas? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywnego, StylowaOdziez_15"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 18 wrz 2017:
"Witam, NIestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji od Państwa odnośnie zamówionego plecaka, Dlaczego wiec komentarz krzywdzący negatywny? Za zgodność produktu z opisem otrzymaliśmy 5 gwiazdek :) Nie doczytali Państwo iż towar jest wysyłany z zagranicy i na przsesyłkę należy trochę poczekać i dlatego otrzymujemy komentarz krzywdzący - negatywny ? Nie sądzą Państwo iż jest krzywdząca opinia od Państwa względem Nas? Prosimy o usunięcie bezpodstawnego komentarza negatywnego, StylowaOdziez_15"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2