97,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1727

52

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:32

Lista ocen

7 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam.Panel który zamówiłem posiadał pourywane zaczepy brak możliwości montażu w samochodzie.Częściowo brak podświetlenia przycisków."
Odpowiedź z 10 kwi 2019:
"mhmm, jeżeli otrzymał Pan uszkodzoną część to przed wystawieniem negatywnej oceny dobrze było się z nami skontaktować ponieważ przysługuje Panu zwrot pieniędzy. W każdym razie prosimy o wysłanie na @ zdjęć otrzymanego przedmiotu wraz z numer konta, abyśmy mogli dokonać zwrotu. Przepraszamy."
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Alternator był uszkodzony (regulator napięcia). Dostałem zwrot za towar, ale koszty wymiany były kilkukrotnie większe i w efekcie jestem kilkaset złotych stratny."
Odpowiedź z 3 kwi 2019:
"Zamówił Pan alternator, używamy, który był sprawny w momencie wyciągania. My jako firma wysłaliśmy zgodny z zamówieniem używany alternator. Po otrzymania okazało się, że jednak alternator używany jest uszkodzony, za co przeprosiliśmy i zwróciliśmy pieniądze. Na koniec za cała procedurę otrzymaliśmy negatywną ocenę ponieważ, no właśnie... żyjemy w czasach, że nawet nowe elementy czasem okazują się uszkodzone. W każdym razie przepraszamy."
25 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja została wycofana przez sprzedawcę dlatego nie mogę polecić "
Odpowiedź z 25 lut 2019:
"Otrzymaliśmy negatywny komentarz ponieważ w momencie gdy okazało się, że nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia z powodu uszkodzenia z naszej strony przedmiotu, skontaktowaliśmy się klientem, przeprosiliśmy, zwróciliśmy pieniądze. Drodzy Państwo, zaczynamy żyć w świecie gdy firma podejmuje odpowiedzialność jest za te działania karcona. Bardzo przepraszamy."
6 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar odebrałem osobiście, nie był sprawny, jednak był w tym również mój błąd ponieważ nie jestem mechanikiem i nie byłem w stanie stwierdzic na miejscu że towar jest niekompletny brak czarnej części, która wchodzi w ramię wycieraczki. Brak reklamacji z mojej strony z powodu braku czasu i chęci na reklamację. Jeśli chodzi i wybór części dostępnych to jest najwyższa półka. "
Odpowiedź z 6 lut 2019:
"Dziękujemy za opinię. Bardzo przepraszamy, jeżeli otrzymał Pan inny towar niż prezentowany był na zdjęciach. Żałujemy, że nie próbował Pan z nami się skontaktować, abyśmy mogli sprawdzić Pana zamówienie i rozwiązać opisywany problem. Mimo Pana pozytywnego opisu (częściowo) smutno nam z powodu negatywnego komentarza."
3 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem jedno a dostałem drugie - całkiem inny produkt. facet miał wystawione dwie lampy zamówiłem droższą z kawałkiem kabli. z odpowiednią ilością kabli do mojego auta a dostałem lampę bez kabli tańszą o jakieś 40-50zł a do tego z gniazdem pod instalację z innego typu instalacji. totalny przekręt i kanciarz. omijać szerokim łukiem strata czasu i pieniędzy na paczki zwrotne itp"
Odpowiedź z 4 lut 2019:
"Pozostaje mi Pana bardzo przeprosić, szkoda, że nie skontaktował się Pan z nami 2 miesiące temu w momencie otrzymania od nas przesyłki. Podstawą każdego biznesu jest odpowiedzialna komunikacja. Jeżeli błąd powstał z naszej winy nie ma mowy o płatnym zwrocie. W każdym razie bardzo przepraszamy. Żałujemy tylko, że nie otrzymaliśmy możliwości naprawienia naszego błędu."
30 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zacisk nie sprawny, poobijany!"
Odpowiedź z 30 sty 2019:
"Bardzo przepraszamy, jeżeli część używana jest niesprawna prosimy o kontakt, zrobimy zwrot już wymianę. Bardzo jest nam przykro jeżeli otrzymujemy negatywny komentarz od klientów, którzy nie chcą korzystać ze swoich prawa oraz nie dają szansy czy możliwości do zwrotu/wymiany części. Mimo wszystko dziękujemy za kontakt, nawet poprzez taki komentarz."
27 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pan po tygodniu od zakupu napisał maila, że towaru nie ma i nie może wysłać a wcześniej nawet nie zadzwonił i nie poinformował."
Odpowiedź z 28 sty 2019:
"Pozostaje nam tylko przeprosić, że otrzymał Pan odpowiedź dopiero po 3 dniach roboczych przy zamówieniu 2 stycznia. Preferujemy kontakt @ ponieważ wraz z przeprosinami otrzymuje Pan 10% rabat na kolejne zakupy. Bardzo przepraszamy."
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar przyszedł uszkodzony , pomimo prób skontaktowania się ,brak odzewy naprawdę NIE POLECAM !!"
Odpowiedź z 10 sty 2019:
"W jaki sposób były podjęte próby kontaktu? ponieważ nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości. Jeżeli otrzymał Pan/Pani uszkodzony towar bardzo prosimy o zwrot wraz z formularzem zwrotu, abyśmy mogli oddać pieniądze. Nie rozpoczęta została również dyskusja przy udziale Allegro, mogąca rozwiązać problemy. W każdej z naszych aukcji prosimy o kontakt @. Bardzo krzywdzące jest dla Nas, że użytkownik nie wykorzystuje swoich praw oraz możliwości do rozwiązania problemu, wystawiając negatywny komentarz."
30 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 30 gru 2018:
"?! Co jest powodem negatywnego komentarza, zważając na wystawione przez Pana/Panią ocen ?"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety,ten zakup nie doszedł do skutku. Po moim telefonie z pytaniem o losy przesyłki (prawie tydzień odo przelewu) )-doszło do nerwowej wymiany zdań. Pan wmawiał mi, ze nie wysłano błotnika, bo zapłata była zrobiona nie od razu a po dwóch dniach. Kuriozalne tłumaczenie. Po opanowaniu emocji z obu stron i otrzymaniu obietnicy wysłania go do mnie (zależało mi na czasie, bo auto stało już u mechanika ) otrzymuję maila z informacją, że błotnik uległ zniszczeniu i poproszono o dane do zwrotu. "
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przyslali nie kompletne nie zgodne z opisem jak i ze zdjeciem"
Odpowiedź z 18 gru 2018:
"Prosimy o zwrot zamawianej części wraz z numerem konta abyśmy mogli dokonać zwrotu wpłaconych środków. Bardzo przepraszamy."
14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety lampa która w opisie sprzedającego była w dobrym stanie i po rozmowie telefonicznej miała nosić jedną wadę zaznaczoną na zdjęciu po dotarciu na miejsce bez jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych paczki oraz grubo owinięta folią bąbelkowa okazała się bardzo mocno uszkodzona połamane uchwyty obudowy lampy oraz uszkodzone szkło reflektora nie polecam sprzedającego !!!"
Odpowiedź z 15 gru 2018:
"Pozostaje nam tylko przeprosić. Prosimy o przesłanie @ ze zdjęciem lampy jaka do Pana przyszła wraz z numerem konta abyśmy mogli dokonać zwrotu."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"po kupnie sterownika w dostępnej opcji odbiór osobisty płatne przy odbiorze zaraz napisałem czy jest możliwość odbioru w dniu następnym zależało mi na czasie bo auto stoi i zero odpowiedzi ze strony sprzedającego dzwoniłem w dniu nastepnym rozłaczał telefon wysłany esemes zero odpowiedzi tak mineły trzy dni i sprzedający ma głęboko w............. nie miał bym żadnych pretensji gdyby wysłał esa (sory nieaktualne) oczywiście nie jestem już zainteresowany kupnem i wystawiam negatywa"
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"Bardzo przepraszam, ale uwagi "jeśli możliwe to chciąłbym odebrać 11.12.2018 w godz pracy 8-17" zrozumieliśmy, że Pan do nas przyjedzie w w/w godzinach po zamawiany towar. Niestety, ale nikogo nie było. Towar w dalszym ciągu oczekuje na zamówienie."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Na aukcji zamek przedliftowy, przysłano mi zamek poliftowy, sprzedawca nie odbiera telefonu "
Odpowiedź z 13 gru 2018:
"Pozostaje nam tylko przeprosić, że nie jesteśmy w stanie odebrać wszystkich telefonów. żałujemy tylko, nie mimo naszych próśb zawartych w opisach, że w momencie trudnościach w dodzwonieniach prosimy o @. Postaramy się poprawić obsługę. Jeżeli pomyłkowo otrzymał Pan inną część, zgodnie z zasadami zwrotu prosimy o przesłanie części na nasz koszt wraz z numerem konta abyśmy mogli dokonać zwrotu. Przepraszamy, za zaistniała sytuację."
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pompa przyszła niekompletna. Odesłałam towar. Czekałam na zwrot pieniędzy 7 dni od dostarczenia sprzedającemu pompy upominając się dwa razy w tym dzień przed o przelew i do dnia dzisiejszego pieniędzy nie odzyskałam."
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałam inne lampy niż na zdjęciach (do starszego modelu),sprzedawca nie odbiera telefonu"
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem podnośnik manualny zapłaciłem ..otrzymałem elektryczny po telefonie kazano mi go spakować i odesłać !!!! O ile ktoś wysyła nie ten towar który się kupiło powinien sam wysłać kuriera aby odebrał towar niezgodny z opisem a nie mi kazać latać po pocztach odsyłać na mój koszt a szanowny Pan może zwróci kase na podany numer konta albo nie zwróci .Dla mnie Lipa na pewno nic tam nie kupie"
Odpowiedź z 29 lis 2018:
"Zgodnie z zasadami, prosimy o wysłanie towaru na nasz kosz jeżeli doszło do pomyłki. Nie rozumiem dlaczego zakłada Pan, że nie zwrócimy pieniędzy."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"lampa która miała byc cała , miała pęknięcie. poniweaż nie chciałem w chodzic w koszty przesyłki, i nie mogłem więcej czekac bo auto musiało jezdzic, to zamontowalem lampę, ale opis nie zgadzal sie ze stanem faktycznym"
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt inny niż na zdjęciu (wg zdjecia data produkcji 2007, otrzymałem datą 1998, na szczęście przepływomierz sprawny). Dodam że data produkcji była kluczowa przy wyborze tej oferty, a w opisie nie było słowa że zdjęcie jest poglądowe. Trudno się dodzwonić, o oddzwonieniu też można zapomnieć. Na zadane przez formularz pytanie też nie otrzymałem odpowiedzi (fakt że czekalem na nią tylko 4h bo zależało mi na czasie, ale myślę że i tak bym jej nie otrzymał). Zgodny z aukcją tylko nr seryjny."
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Bardzo przepraszamy, że otrzymał Pan przepływomierz z innym rokiem produkcji. Natomiast cieszymy się, że otrzymał Pan część pasującą i działającą."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro