99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2154

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:15

Lista ocen

1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 2 paź 2018:
"Dzień dobry.Czy możemy prosić o bliższe uzasadnienie wystawionej negatywnej oceny?Wszelkie uwagi krytyczne są dla nas cennym źródłem wiedzy na temat koniecznych do wprowadzenia zmian tak, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Klientów jak najbardziej wygodne. Będziemy wdzięczni za poświęcony nam czas. pozdrawiamy - zespół Lideria"
30 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"E-book nie działa, nie da się go odtworzyć. Nie ma kontaktu ze sprzedawcą :/"
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"Dzień dobry.prosimy o bliższe informacje dotyczące problemu-jakie komunikaty pojawiają się na stronie w momencie próby otwarcia pliku? jakiej aplikacji używa pani do jego otwarcia? Pozdrawiamy - zespól Lideria"
16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sprzedający wystawił na aukcji e-booka którego nie miał, zakup nie został sfinalizowany nie z mojej winy."
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Przykro nam, że w wyniku błędu systemowego wystawiliśmy na aukcji plik, do którego nie mieliśmy już dostępu. Gorąco przepraszamy za tę sytuację - dołożymy starań, aby podobna nie powtórzyła się w przyszłości.Pozdrawiamy - zespół Lideria"
4 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem ebooka, zapłaciłem, a po chwili dostaję informację, że nie można zrealizować zamówienia z powodu braku dostępności na magazynie (sic!) Ebook? Na magazynie?! Serio? To po co wystawiacie aukcje? Po co kasujecie pieniądze na które się doczekam z powrotem albo i nie? Nie rozumiem takiego podejścia. Można się go spodziewać od jakiegoś początkującego sprzedawcy, ale od tak dużej księgarni... Naprawdę się zawiodłem."
Odpowiedź z 6 lip 2018:
"Zgodnie z przesłanym mailowo wyjaśnieniem informacja o anulowaniu zamówienia została wysłana omyłkowo.Niestety z powodu problemów technicznych jakie wystąpiły w serwisie allegro nie wszystkie pliki pojawiają się terminowo na kontach klientów.Cały czas wraz z allegro pracujemy nad usunięciem tego błędu.Ponowiliśmy tez eksport pliku na Pana półkę i mamy nadzieję, ze tym razem dotrze bez problemów.Za wszelkie niedogodności gorąco przepraszamy.Pozdrawiamy-zespół Lideria"
14 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do dzisiaj nie mogę otworzyć pliku"
Odpowiedź z 15 cze 2018:
"Szanowna Pani.Przykro nam, ze ma Pani problem z otwarciem pliku.Czy możemy prosić o bliższe informacje dotyczące problemu? Jakie dokładnie komunikaty pojawiają się na stronie w momencie kiedy otwiera Pani plik? Czy problem dotyczy obu formatów czy tylko jednego (którego?)? Z jakiej aplikacji korzysta pani przy otwieraniu plików? Chętnie pomożemy, ale prosimy o więcej szczegółów. Pozdrawiamy - zespół Lideria"
18 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeden wielki szajs wszystkie informacje znajdujące się w pliku znajdziecie w byle jakim poradniku.poradnik pochodzi ze stronki GryOnline,nie polecam i przestrzegam przed kupowaniem kota w worku :P"
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Przykro nam że zakupiona publikacja nie spełniła Pana oczekiwań.Wyjaśniamy że wszelkie opisy publikacji elektronicznych jakie znajdują się na naszych aukcjach pochodzą bezpośrednio od dostawców i Wydawców tych plików-nie tworzymy ich sami i nie my jesteśmy twórcami poradników.Jeżeli uważa Pan że opis produktu odbiega od zawartości zakupionej publikacji prosimy o przesłanie nam maila z konkretnymi uwagami które chętnie przekażemy do Wydawcy z prośba o ewentualne zweryfikowanie treści opisu."
18 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kupionego ebooka na stanie sklepu. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy."
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Dzień dobry. Przykro nam, ze nie mogliśmy zrealizować Pana zamówienia.Serdecznie przepraszamy za brak zwrotu należności za to zamówienie. W celu dokonania zwrot u środków prosimy o przeslanie nam numeru konta do przelewu. Środki zostały już niestety wypłacone z Allegro a tym samym ich zwrot ta sama droga, która były wpłacane, nie jestjuż możliwy. Pozdrawiamy - zespół Lideria"
10 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kupiłem zapłaciłem i nie otrzymałem "
Odpowiedź z 12 lut 2018:
"Dzień dobry. Informujemy, że zakupiony plik od 7 lutego czeka na pobranie z półki allegro - na wszelki wypadek dziś ponowiliśmy jego wysyłkę na półkę i mamy nadzieję, że wszystko jest w porządku. Zakupionych plików nie wysyłamy mailem. Pozdrawiamy - zespół Lideria"
7 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pomimo niepobrania ebooka, brak możliwości odstąpienia od zakupu. Sprzedający uznaje próbę pobrania jako pobranie."
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Jak już informowaliśmy, każdorazowe odstąpienie od umowy jest weryfikowane przez dostawcę wystawianych przez nas plików. Jeżeli otrzymujemy potwierdzenie, ze plik nie był pobierany - zamówienie zostaje anulowane i dokonujemy zwrotu należności. Jeśli dostawca potwierdzi, że plik był pobierany, prawo odstąpienia od umowy zostaje automatycznie utracone. Pozdrawiamy-zespół Lideria"
25 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pomimo uznania reklamacji nie ma zwrotu pieniędzy"
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Szanowny Panie. 20 listopada wysłaliśmy do Pana mail z prośbą o podanie numeru konta do zwrotu należności- numer konta dotychczas do nas nie dotarł i stąd brak przelewu z naszej strony. Bardzo prosimy o przesłanie numeru a postaramy się jak najszybciej uregulować te sprawę. Pozdrawiamy - zespół Lideria"
19 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo niedokładny opis produktu. Produkt za drogi."
Odpowiedź z 20 lis 2017:
"Przykro nam, że zamówiona publikacja nie spełniła Pani oczekiwań. Będziemy wdzięczni za bliższe uwagi dotyczące opisu produktu - opisy te otrzymujemy zawsze od dostawców (sami nie mamy do tych publikacji dostępu) i jeżeli uważa Pani że w tym przypadku opis jest nieadekwatny do otrzymanego materiału, chętnie te uwagi przekażemy dalej i postaramy się skorygować informacje zamieszczone przy tym pliku a także postaramy się o dokładniejsze opisy przy innych publikacjach. Pozdrawiamy - zespól Lideria"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro